Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (5635)
Vierailija kirjoitti:
Rakastan sun analyyttistä mieltä ja sellasta perusteellista kypsää otetta asioihin. Mutta en tykkää siitä vähän lapsellisesta puolesta ajoittain, enkä usko sen olevan sun todellista luonnetta.
Miten lapsellisuus ilmenee?
Oon tunnistanut joskus aikaa sitten fanittamani poliitikon ylilaudalta.
Vierailija kirjoitti:
Rakastan sun analyyttistä mieltä ja sellasta perusteellista kypsää otetta asioihin. Mutta en tykkää siitä vähän lapsellisesta puolesta ajoittain, enkä usko sen olevan sun todellista luonnetta.
Anna kiitti esimerkki tosta lapsellisuudesta🤗
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekis mieli purkaa tämä paska tänne.
Kerro. Ammattilainen paikalla vartin.Nyt ei sanat riitä tähän. Tein sen taas. Annoin p*rsettä yhdelle miehelle ja tämä oli tässä. Ihan paska fiilis. Tein sen taas.
Ok. Homostelu on joissain piireissä ihan normaalia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se on. Ei kannata yrittää työntää toista mihinkään muottiin. Hän ansaitsee tulla pidetyksi sellaisena kuin on.
Selvä, mutta hänessä on myös se kypsä puoli, josta niin kovasti pidän. Kehittymättömyys ei kaunista ketään.
Eikä kaunista tuomitsevaisuuskaan. Hänkään ei välttämättä pidä kaikista sinun luonteenpiirteistäsi.
Nyt vaikuttaa laskelmoivilta viestit.
Vierailija kirjoitti:
Älä pelkää tai ahdistu. En ala ruikuttaa minkään seksisuhteen perään. Ei sun tarvi vältellä mua.
Tämä ei ollut multa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä pelkää tai ahdistu. En ala ruikuttaa minkään seksisuhteen perään. Ei sun tarvi vältellä mua.
Tämä ei ollut multa.
Merkitään pöytäkirjaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se on. Ei kannata yrittää työntää toista mihinkään muottiin. Hän ansaitsee tulla pidetyksi sellaisena kuin on.
Selvä, mutta hänessä on myös se kypsä puoli, josta niin kovasti pidän. Kehittymättömyys ei kaunista ketään.
Eikä kaunista tuomitsevaisuuskaan. Hänkään ei välttämättä pidä kaikista sinun luonteenpiirteistäsi.
Ihmeellistä myötäloukkaantumista sivulliselta :D ei kukaan oleta olevansa täydellinen eikä odota sitä muiltakaan, mutta saa ne epäkivat piirteet silti sanoa ääneen. Ihan turhaan randomit tuntemattomat netissä siitä menee vereslihalle :D t. sivusta huvittunut
Kaupassa ei ole nyt kiva käydä, kun näkee ne kaikki ystävänpäivätäkyt. Itku nousi kurkkuun, koska mulla ystävänpäivä assosioituu rakkauteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei varmasti pidäkään. Sitä paitsi haluaisin tietää enemmän millanen on livenä, ihana otaksun.
Vierailija kirjoitti:
Älä harhaudu, kulta.
Sivu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alapeukusta päätellen joku tunnisti viestityylinsä. Game over.
Sait alapeukun, koska inhoan sun tapaa juontaa ketjun tapahtumia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alapeukusta päätellen joku tunnisti viestityylinsä. Game over.
Sait alapeukun, koska inhoan sun tapaa juontaa ketjun tapahtumia
Tämä 👍🏻
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä välillä häpeän kun en ole osannut toimia oikein. Tai suuttunut ja sanonut jotain typerää. Mua vaan rasittaa kun ihmisillä on aika paljon sokeita pisteitä oman käytöksensä suhteen, mä sentään tiedostan millon menee vikaan. Ihmiset kestää tehdä ja sanoa muttei kestä kun sitten niille sanoo asiasta.
Se miten asian esittää on ensiarvoisen tärkeää.
Oon tunnistanut joitain teitä myös sieltä.
Yhteisiä nimittäjiä ihmisillä jotka ei osaa pitää päätä kiinni jne.
Ketjussa vedän usein pienet överit, varsinkin yhden tietyn henkilön takia.