Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kaipaus kukoistakoon !
Kommentit (5635)
Pieleen meni. Tältä mua yritettiin suojella. Tyhmä minä. Niin saatanan tyhmä.
Vierailija kirjoitti:
Väärillä ihmisillä on se hemmetin selvännäkötaito. Miksei mulla ole niin näkisin mitä kaivattu ajattelee, missä luuraa ja niin edelleen?
Tähän aikaan luultavasti kotona, kaverilla tai harrastuksessa. Ajatukset varmaan huomisessa työpäivässä, arkiaskareissa, kaverin jutuissa tai harrastuksessa. Eipä tuohon selvännäkijää tarvita, ihmiset on melko samanlaisia kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Tekis mieli purkaa tämä paska tänne.
Kerro. Ammattilainen paikalla vartin.
Vierailija kirjoitti:
No pura. Me kuunnellaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitään erityistä ei ole tapahtunut, mutta musta tuntuu, että rautaesirippu on laskeutunut meidän väliin. Luulen tietäväni syyn, mutta hämmentävältä se tuntuu silti
Mutta et tiedä? Kenelle tää? Sivusta.
Naiselle. Monimutkainen kuvio.
Paljon ajateltavaa ja väsymystä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kosin sua koska rakastan.
Onneksi olen niin epätaloudellinen kohde kenenkään naida, ettei kukaan hullukaan siihen ryhtyisi :D
Ihan sama onko köyhä ku kirkon rotta tai joku eurojackpot-voittaja. Haluan hänet, huolin huonoimmillaankin.
Avioehdon teen ja toivotan hyvät yöt.
Vierailija kirjoitti:
Pieleen meni. Tältä mua yritettiin suojella. Tyhmä minä. Niin saatanan tyhmä.
Miltä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samat vanhat vitsit eivät enää naurata.
Onks nää vitsejä? Mä oon luullut tässä jonkin aikaa että tarkastellaan jonkun häiriintyneen pakko-oireita.
Eiköhän täällä ole montakin häiriintynyttä. Turha yleistää kaikkia yhdeksi. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi niin ihana katsoa sinua ylös jalkojesi tasolta.
Mahdollisuus siihen järjestyy. 😍
:) järjestyisipä oikeasti
Meistähän se riippuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on ahdistusta.
Ok, no se on ymmärrettävää. Onko jokin asia joka ahdistaa erityisesti vai yleisesti ottaen?
Jos oisit mun kaivattu, niin tietäisit kyllä.
No miksi sitten vastasit hänen aloitukseensa kuin olisit hänen kaivattunsa, jos kerran tiesit ettei kyseessä ole sun kaipaaja? 😅
Vierailija kirjoitti:
Tää on kyllä pisin viettely-yritys.
Et ole vain tajunnut, että se on tehty jo aikaa sitten. Tule pois puu takaa.
Vierailija kirjoitti:
Rakastan sun analyyttistä mieltä ja sellasta perusteellista kypsää otetta asioihin. Mutta en tykkää siitä vähän lapsellisesta puolesta ajoittain, enkä usko sen olevan sun todellista luonnetta.
Analyyttinen mieleni sanoo, että olisi järkevää, että laittaisit edes jonkin tunnisteen tähän niin me muut emme tarttuisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on ahdistusta.
Ok, no se on ymmärrettävää. Onko jokin asia joka ahdistaa erityisesti vai yleisesti ottaen?
Jos oisit mun kaivattu, niin tietäisit kyllä.
No miksi sitten vastasit hänen aloitukseensa kuin olisit hänen kaivattunsa, jos kerran tiesit ettei kyseessä ole sun kaipaaja? 😅
En tiennyt. Hän tietäisi ahdistukseni syyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastan sun analyyttistä mieltä ja sellasta perusteellista kypsää otetta asioihin. Mutta en tykkää siitä vähän lapsellisesta puolesta ajoittain, enkä usko sen olevan sun todellista luonnetta.
Kyllä se on. Ei kannata yrittää työntää toista mihinkään muottiin. Hän ansaitsee tulla pidetyksi sellaisena kuin on.
Selvä, mutta hänessä on myös se kypsä puoli, josta niin kovasti pidän. Kehittymättömyys ei kaunista ketään.
Vierailija kirjoitti:
Mitään erityistä ei ole tapahtunut, mutta musta tuntuu, että rautaesirippu on laskeutunut meidän väliin. Luulen tietäväni syyn, mutta hämmentävältä se tuntuu silti
Ei ole laskeutunut. On vain vilkas viikko ollut. Mitä arvelit syyksi olettamuksellesi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samat vanhat vitsit eivät enää naurata.
Onks nää vitsejä? Mä oon luullut tässä jonkin aikaa että tarkastellaan jonkun häiriintyneen pakko-oireita.
Eiköhän täällä ole montakin häiriintynyttä. Turha yleistää kaikkia yhdeksi. Sivusta
Voin tässä tapauksessa tehdä sen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro. Ammattilainen paikalla vartin.
Nyt ei sanat riitä tähän. Tein sen taas. Annoin p*rsettä yhdelle miehelle ja tämä oli tässä. Ihan paska fiilis. Tein sen taas.
Rakastan sua hassu! Ollaankohan me joskus yhdessä, pohdin. Joka tapauksessa kivaa iltaa sinulle sinne maailman toiselle puolelle. Olet kuitenkin sydämessä.