Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (5552)
Hyvin sujuu sun sekottamisyritykset, luuseri. Katkeruus paistaa kilometrien päähän eikä kukaan ota sua tosissaan.
Vierailija kirjoitti:
"Turpa kiinni."
"Haluat turpaas."
Haukkuminen, nimittely jne.
on erittäin typerää ja lapsellista käytöstä. Väkivallalla uhkailu on rikollista.
Onhan se aika typerää, mutta mussa on sen verran kriminaalia.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä, yritän jälleen irtautua koko touhusta. Ei tämä hyvää tee eikä toimi. 💜🛸
Ei toimi, ei. Sekoittaa vaan liikaa omat vaistot ja kohinallaan sotkee "selväkuuloa".
Vierailija kirjoitti:
Hyvin sujuu sun sekottamisyritykset, luuseri. Katkeruus paistaa kilometrien päähän eikä kukaan ota sua tosissaan.
Ai miten niin? En tunne sinua ja haluan lopettaa ketjun. Täysi sattuma.
Vierailija kirjoitti:
Kenelle puhut? Harhoja? Pikku ukkoja? Siimamies?
Mä minnekään oo lähössä mä tuun ja annan pienen pusun sulle.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole todellista, joku sattui käyttämään 🛸 tätä just kun ite laitoin vaikka ei kukaan koskaan täällä!
Se olin minä, Outolintu.
'Ei ole todellista, joku sattui käyttämään 🛸 tätä just kun ite laitoin vaikka ei kukaan koskaan täällä!'
Ei OgE.
Vierailija kirjoitti:
Näytät sen rannan kunhan ehdit.
Milloin siitä oli puhetta?
Hyvää yötä, kauniita unia. 🤗🧡
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole todellista, joku sattui käyttämään 🛸 tätä just kun ite laitoin vaikka ei kukaan koskaan täällä!
Se olin minä, Outolintu.
Siis "selväkuulo"
Ikävä. Rakastan sinua.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Vierailija kirjoitti:
Sweetheart, seuraavaksi kokeilemme kakkosta!
Sinun kakkosta.
Tajuan miten arvokkaita asioita olen saanut kokea vaikka välillä oli köyhää. On luisteltu ja hiihdetty. Kaikilla rikkailla ei ollut samaa. Ei niiden vanhempia olisi voinut vähempää kiinnostaa. Minä sentään opin jopa Axell hypyn!
Vierailija kirjoitti:
V i TUN AI VO TO N I D I OO TT I
LÄPPÄ TUU OTTAA POSKEE
Mitä miks. Mua rupee just kiinnostaa nää sun pylly jutut. Et jos kerta ihan persettä nussitaan ni haluunhan mä tottakai.
Tuksun näkööne naine anna mun panna