Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (7657)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä koitan epätoivoisesti viedä tän oikeeseen elämään, mut enhän mä siellä voi kirjoittaa, että rakastan häntä maailman loppuun. Ainakaan vielä..
Kyllä voit.
En voi tai kehtaa. Kun musta tuntuu, ettei hän halua olla mun kanssa yhteydessä lainkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipausta ja galluppeja. Saisko?
Perinteinen nimikirjain gallup. Nimien ekat, satunnaisessa järjestyksessä? Vaikka kaikkien nimien.
S ja M.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kalat ja oinas eivät sovi yhteen.
Sopii kyllä.
Huonoin mahdollinen match. Vesi ja tuli kumoavat toistensa ominaisuudet, maamerkki sopii vesimerkille tai toinen vesimerkki, tulimerkille tuli- tai ilmamerkki. Kalat ovat juoppoja haaveilijoita, joille oinaat ovat liian suorasukaisia. Liekillä grillausta tai tukahduttamista vain luvassa, jos astrokarttaan uskoo.
Kaivattuni on oinas kuten minäkin.
Vain tonttu perustaa parisuhteita taikauskohöpinöihin.
Vierailija kirjoitti:
Kaivattuni on oinas kuten minäkin.
Oinasmiehet ovat kiihkeitä rakastajia.
Täällä hämmentynyt vesimies nainen.
Sallitko meidän tulevan todeksi?
Olet avannut jo sydämesi, mutta avaatko käsivartesi?
Vierailija kirjoitti:
Tunnetko että olisimme lähentyneet viime aikoina?
Kyllä. Hakeudumme toistemme luo ja on aina jokin jännittävä pohjavire. Katseletkin mua ehkä vähän kiinnostuneesti. Tää niin lähtee lapasesta ihan koska tahansa. Sitä toivon ja odotan.
Vierailija kirjoitti:
Harva horoskooppeihin uskoo, mutta niiden avulla voi kautta rantain haukkua tai kehua kaivattuaan. Tutustuin niin inhottavaan kalamieheen, että boikotoin jatkossa kaikkea, mikä vähänkin muistuttaa rikollisesta ruutanasta.
Mä kirjoitin äsken kaloista ja oinaasta eikä ollut siis mikään haukku kellekään koska tiedän varmaksi ettei se kyseinen kalat tätä lue. Yleinen huomio vaan, kun joku mainitsi ja hokasin itsekin että vesi-tuli -elementit näkyi.
Vierailija kirjoitti:
Harva horoskooppeihin uskoo, mutta niiden avulla voi kautta rantain haukkua tai kehua kaivattuaan. Tutustuin niin inhottavaan kalamieheen, että boikotoin jatkossa kaikkea, mikä vähänkin muistuttaa rikollisesta ruutanasta.
Oliko hän siis jotenkin dramaattinen tyyppi, ja sinä laimea palsta-asukki?
Itselläni on perheessä kaksi kalaa (nainen ja mies) joita molempia yhdistää sellainen tietynlainen dramaattinen kiukkupyllyisyys. Ovat kyllä myös rentoja ja mukavia. Naapurin nainen on myös kalat ja tosi mukava ja menevä energinen ihminen, mutta kuulemma joutuu päivittäin meditoimaan itsekseen ettei räjähdä.
Pari hyvää ystävää ollut myös kaloja, ja heidän kanssaan tuli kolmiodraama kun toinen heistä alkoi mustasukkaiseksi. Tuo mustasukkainen laittoi sitten välit poikki, ja toisen kanssa ollaan edelleen kavereita. He ovat siskoja ja aika erilaisia siitä samasta horoskoopista huolimatta, joten enpä usko heidänkään kohdalla horoskooppiin.
Vierailija kirjoitti:
Maailmankuvaero. Sinä edustat viimeiset 100 vuotta vallalla ollutta koulukuntaa, jotkut muut sitä tuhansien vuosien tietoa.
Se, että jokin informaatio on vanhaa, ei tee siitä ollenkaan automaattisesti totta. Aika moni vanha menetelmä on todettu tehottomaksi ja vaaralliseksi. Esim. ympärileikkauksia on tehty vuosituhansia, mutta se ei silti ole hyvää eikä oikein. Sinäkin olisit jo kuollut, jos olisit elänyt aikana, jonka ajattelua ihannoit. Jk. Horoskooppeja on pidetty huuhaana kyllä jo sata vuotta sitten.
Vierailija kirjoitti:
Sallitko meidän tulevan todeksi?
Kyllä, vähitellen.
Fru speciallärare 😚