Miksi jotkut eivät halua parisuhdetta
Kommentit (119)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle enemmänkin tuottaa ihmetystä miksi joku haluaisi parisuhteen?
rakkaus
ystävyys
seura
seksi
kulut jaetaan jos asutaan yhdessä
Kaikki näistä miehen kanssa on paskaa.
Sinulla on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arki on riittävän rasittavaa jo yksinkin, ei siihen päälle jaksa huomioida toista ihmistä. Sitä paitsi minulla ei ole mitään tarjottavaa parisuhteessa, joten suhteeseen meneminen olisi epäreilua mahdollista kumppaniani kohtaan.
Mutta onhan sinulla tarjottavana "sitä"
Ai miehellä persettä vai? Ja suuhoitoa? Onhan niillä. Itselläni ei naisena ole mitään näistä, tulee yökötysrefleksi kun vonkaava mies astuu samaan tilaan kanssani. Käsi hakeutuu automaattisesti puhelimelle soittamaan poliisia hakemaan r aiskaria putkaan. En tiedä mikä tämä häiriö on. Noh joka tapauksessa envoi miehen kanssa valitettavasti asua.
Surullista.
Ai kun en ole sperma viemäri? Ehkä sinulle. Itselleni pelkkää voittoa. Sääliksi käy miehen patjoina toimivia naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arki on riittävän rasittavaa jo yksinkin, ei siihen päälle jaksa huomioida toista ihmistä. Sitä paitsi minulla ei ole mitään tarjottavaa parisuhteessa, joten suhteeseen meneminen olisi epäreilua mahdollista kumppaniani kohtaan.
Ei se yksin riitä tekemään suhteesta hyvää.
Kyllä se useimmiten riittää, ainakin miehille.
Vierailija kirjoitti:
Mä en halua parisuhdetta, koska haluan tehdä omia juttujani oman aikatauluni mukaan ja kestän huonosti yllättäviä muutoksia. Haluan myös pitää kotini järjestyksessä, nukkua ja herätä yksin. En oikeastaan olen kovin kiinnostunut viettämään aikaa ihmisten kanssa, seksiä saan ilman parisuhdettakin ihan milloin vaan haluan.
N43
Ajatella että koko yhteiskunta ja naisten väliset ystävyyssuhteet toimivat ihan hyvin ilman "yllättäviä muutoksia". Vain miehen elämäänsä integroiminen aiheuttaa jatkuvaa kaaosta ja draamaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pankaa toisianne. Persettä pystyyn niin kuin olisi jo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai miehellä persettä vai? Ja suuhoitoa? Onhan niillä. Itselläni ei naisena ole mitään näistä, tulee yökötysrefleksi kun vonkaava mies astuu samaan tilaan kanssani. Käsi hakeutuu automaattisesti puhelimelle soittamaan poliisia hakemaan r aiskaria putkaan. En tiedä mikä tämä häiriö on. Noh joka tapauksessa envoi miehen kanssa valitettavasti asua.
Surullista.
Ai kun en ole sperma vi
Tarkoitin, sinulla menee elämä hukkaan, asenteesi vuoksi.
T. M55
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todella harvassa parisuhteessa on yhtään mitään rakkautta. Kaikki ihmiset/ suurin osa ei osaa rakastaa edes itseään.
"Rakkaudeksi" myös ihan yleisesti määritellään asioita, mitä ne eivät ole lähellekään.
Rakkaus on pohjimmiltaan pelkkää panetusta.
Kertoo kaiken sinun kyvystäsi (kyvyttömyydestäsi) rakkauteen ja että sinun kuuluu olla homosuhteessa samankaltaisesti ajattelevan kanssa. Voitte vuorotellen sitten panna toisianne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi haluaisin parisuhteeseen sellaisen kanssa, joka ei halua mitään muuta kuin seksiä? Tyhjän saa pyytämättäkin.
En halua ketä vaan, niitä olis kyllä tarjolla. Tyhmiä, tavallisia, tylsiä...Enkä tarkoita pelkkää ulkonäköä, enkä mitään oman napansa ympärillä pyörijöitä.
Ihmisessä pitää olla syvyyttä, oli sitten mitä sukupuolta tahansa. Jos ei ymmärrä, mitä tarkoitan niin on juurikin tyhmä, tavallinen, tylsä...Näitä, mitä nyt näkee esim. Maajussille morsian, Ensitreffit yms. typeryyksissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Surullista.&nb
Luulet että elämä = miehen paneminen? Ja minun asenteeni on surullinen? Jep jep.
Vierailija kirjoitti:
Miksi joitakin vaivaa ja kuluttaa muiden valinnat/ valitsematta jättämiset, ylipäänsä muiden elämä ja jo pelkkä olemassaolo?
Miksi tuhlaavat elämänsä muiden asioihin nokkansa työntämällä? Miksi edes voi olla noin tyhmä🤯🤯🤯🤯🤯
NO KUN NIILLÄ EI OLE ELÄMÄÄ. Ne kyttää verhonraosta, somesta, telkusta, Seiskasta ja Iltapaskoista muiden elämää. Sekoittavat usein myös fiktion ja elämän keskenään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asumismenot puoliksi ja säännöllisesti zeksii.
T. M55
Kaikki ei ajattele näin kylmästi ja teknisesti parisuhteesta. Ihmettelen monia miehiä, joille tuntuu riittävän, että on joku reikä (miten käytännössä eroaa masturbaatiosta?), ja sitten kodinhoitaja ja kulujen maksaja. Eipä ihme, että tutkimusten mukaan sinkkunaiset ovat tyytyväisempiä yksinään kuin miehet.
En halua parisuhdetta, koska minulla on omaisuutta minkä käyttöä en halua jakaa, kuten asunto ja mökki. En tästä ole muuttamassa toisen luokse koskaan. En myöskään halua kahlita itseäni johonkin, joka asuisi minun asunnossa. Suunnitelmissa ei ole myöskään perheen perustaminen enää.
Ainoa poikkeus on, jos minusta olisi kiinnostunut joku todella varakas tyyppi. Rahalla on merkitystä siinä mielessä, jos voisin elää elämää ja matkustella eksoottisiin paikkoihin. Nähdä maailmaa, vaikka sitten toisen siivelläkin. En pidä tätä skenaariota kuitenkaan kovin todennäköisenä. Optio on kuitenkin auki.
Vierailija kirjoitti:
Pankaa toisianne. Persettä pystyyn niin kuin olisi jo.
Ai kauhee🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en halua parisuhdetta, koska haluan tehdä omia juttujani oman aikatauluni mukaan ja kestän huonosti yllättäviä muutoksia. Haluan myös pitää kotini järjestyksessä, nukkua ja herätä yksin. En oikeastaan olen kovin kiinnostunut viettämään aikaa ihmisten kanssa, seksiä saan ilman parisuhdettakin ihan milloin vaan haluan.
N43
Ajatella että koko yhteiskunta ja naisten väliset ystävyyssuhteet toimivat ihan hyvin ilman "yllättäviä muutoksia". Vain miehen elämäänsä integroiminen aiheuttaa jatkuvaa kaaosta ja draamaa.
Ystävien kanssa harvemmin asutaan saman katon alla. Ystävien kanssa vietetään aikaa vain silloin, kun se molemmille sopii. Ystäville ei myöskään tarvitse kertoa, jos lähtee töistä suoraan jonnekin tai jos vaikka päättääkin irtisanoutua töistä ja lähteä opiskelemaan. Tai muuttaa Helsingistä Tampereelle. Ystävyys on huomattavasti helpompi ihmissuhde kuin parisuhde.
Naisista seuraa vaan vaikeuksia. Ainoastaan seksiin ovat tarpeellisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksi, koska heille tulee paha mieli, kun tulevat jätetyksi.
T. M55
Mulle tuli pikkasen paha mieli kun heitin juoppomiehen ulos. Paha mieli johtui siitä, etten ollut jo aiemmin tehnyt niin vaan haaskasin häneen aikaa ja rahaa.
Jussi K., Järvenpää: oot mulle edelleen tonnin velkaa. Tiedät tilinumeron, maksa.
H
Apua, tunnen Jussi Järvenpään
Sukunimi ei ole Järvenpää. Asuu Järvenpäässä ellei sitten konehallilla Kellokoskella. Pankaa se maksamaan. Joku tuntee sen. Tonni H:lle. 1.11. Summaan lisätään 10% korko. Mä oon kohtuullinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asumismenot puoliksi ja säännöllisesti zeksii.
T. M55
Pihi mies on vastenmielinen. Onhan se kerran vuodessakin tosiaan, säännöllisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksi, koska heille tulee paha mieli, kun tulevat jätetyksi.
T. M55
Mulle tuli pikkasen paha mieli kun heitin juoppomiehen ulos. Paha mieli johtui siitä, etten ollut jo aiemmin tehnyt niin vaan haaskasin häneen aikaa ja rahaa.
Jussi K., Järvenpää: oot mulle edelleen tonnin velkaa. Tiedät tilinumeron, maksa.
H
Joo joo mä hoidan sen velan kunhan pääsen täältä linnasta ulos joskus terveisin jussi
Haha! Linnassa tienaisikin enemmän kuin leipätyössään.
Miehet opiskelevat 12 vuotta ammattia varten mutta naisen pitäisi rakastaa heitä sellaisenaan ja omistaa elämänsä ja kaikki aikansa heille ilman että nämä vaivautuvat käymään yhtäkään parisuhdekurssia.
Tuskin he sinne kouluunkaan vaivautuisivat jos ei poliisi pakottaisi. Sellaisia ne miehet ovat. Olkoot sitten ilman parisuhteita.