Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyväksytkö puolisosi somettavan tai käyvän kahvilla vieraan miehen/naisen kanssa?

Vierailija
21.09.2025 |

Minä en oikein tiedä...

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä vaan. Luotan puolisooni ja uskon hänen kertovan, jos suhteemme ei enää häntä kiinnosta.

Vierailija
2/9 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Siinä ei ole mitään viatonta. Tosin eipä ole häntä kiinnostanutkaan.

M47

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä kahvilla käynti ja joku somessa keskustelu on jo ihan eri asia. Ja periaatteessa mikäs siinä mutta sen verran sitä kuitenkin on realisti että varsinkin joku kahvilla käynti on vaan ensimmäinen askel kohti samaan sänkyyn päätymistä. Some on vähän harmaata aluetta,  onko se loppujen lopuks edes samalla tavalla todellista kuin vaikka se kahvilla käynti. 

Vierailija
4/9 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä somettaminen nyt sitten tarkoittaa tässä yhteydessä.. että puolisoni juttelee jonkun kanssa netissä? Vai että hän postailee jonkun kanssa yhdessä someen tai jopa tekee somesisältöä? Olen yhtä wnb-influensseria nuorempana deittaillut ja se oli kyllä kauheaa, en haluaisi naista enkä miestä joka "somettaa".

Mutta ystäviensä kanssa saa toki jutella netissä sovelluksen kautta, se voi olla joissain vaikka nörtteilystä alkaneissa kaveruuksissa luontevinkin tapa, eikä nyt tietenkään itseään kunnioittava aikuinen siihen minun lupiani tarvitse. Enkä minä hänen. Meidän "nettiystävät" on muutenkin sellaisia että joku meemi ja kuuluminen vaihdetaan välillä, enemmän ja tiiviimmin jutellaan vain kun jollain ihmissuhteen osapuolella on erityistä hyvää tai huonoa meneillään. 

Kahvilla tai pitsalla tai missä nyt vaan saa käydä tai olla käymättä kenen kanssa haluaa, mutta koska juuri nyt seurustelen hyvin introvertin heteromiehen kanssa niin kohottaisi kyllä kulmia jos hän yhtäkkiä lähtisi kauheasti kahville yhtään kenenkään, etenkään jonkun naispuolisen ystävän kanssa. 

Somessa häiritsisi ehkä enemmän jos mies -tai naisystävällä olisi joku henkilöitynyt some ja hän siellä sitten tekisi jotain noloa (kuolaisi muita tai jakaisi liikaa meidän elämästä).

BiN. 

Vierailija
5/9 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvia voi juoda harrastusten yhteydessä, töissä tauoilla tai muuten, jos vaikka sattumalta törmää vanhaan tuttuun, mutta erikseen sovitut kahvittelutreffit ovat jo vähän epäilyttäviä. Somessa riippuu asiasta. Ryhmäkeskustelut ja Facebookissa kommentointi on ihan ok, mutta jatkuvasti ei sovi lähetellä yksityisviestejä.

Vierailija
6/9 |
22.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on seksipalsta. Voisiko nää pettämisspekulaatiot pitää AV:n puolella?

Vierailija
7/9 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on kiinnostava aihe että missä menee raja. Miksi sitä huomiota on saatava koko ajan jostain niin paljon että pitää olla useampi somekanava, sekä myös päästä tapaamaan muita treffien omaisesti?

Vierailija
8/9 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin ensin nopeasti, että sormettaminen. Mutta joo, tietysti hyväksyn. Mikä minä olen mitään toisen kahvittelua estämään?

Vierailija
9/9 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti hyväksyn. Vieraan miehen kikuli ei saa joutua vaimoni aukkoihin, ainakaan paljaaltaan. Siinä menee raja. Itselläni sama rajaus muiden doristen kanssa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi viisi