Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies suuttui koska peruin treffit koiran sairastumisen vuoksi

Vierailija
01.05.2024 |

Sanoi mulle että ei eläintä voi laittaa ihmisen edelle, se on vain eläin ja ihmissuhteet ovat tärkeämpiä.... koirallani oli vaikea epileptinen kohtaus enkä halunnut jättää sitä yksin enkä laittaa kenellekään hoitoon siinä tilassa. Miehen mielestä koiran olisi ihan hyvin voinut jättää jonnekkin hoitoon vuorokaudeksi. Mielestäni hän oli tunteeton koiran suhteen. Nyt pitänyt mykkäkoulua 2 päivää, ei vastannut edes mun viestiin vaikka sen näki. Osoittaa mieltään. Mitä mieltä ootte tästä? 

Kommentit (154)

Vierailija
1/154 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle koira on kaikista tärkein mun elämässäni. En katsois hetkeäkään tuollaista mieslasta.

Vierailija
2/154 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä, et tapailu vasta alussa. En ole mitään mieltä. Toki mies on varmaan sitä mieltä, että vieläkään ei siis saanu vaikka ehti jo ajatella asiaa päässään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/154 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se ja kiitä, että näytti luontonsa jo.

Vierailija
4/154 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan helvetin lapsellista :D 

Vierailija
5/154 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko luiskaan.  

Vierailija
6/154 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en olisi sellaisen ihmisen, joka välittää eläimistä noin vähän, kanssa. Tuo ei ollut sellainen tilanne, jossa ihmiset menevät eläinten edelle. Pelkkää itsekkyyttä vain. 

Vierailija
7/154 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedät itsekin  JÄTÄ SE SIKA, mutta hoida koiraasi hyvin. Koirasi tarvitsee sinua. 

Vierailija
8/154 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitat kai ex-mies tai ex-tapailukumppani tai jotain vastaavaa?

Vierailija
9/154 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan helvetin lapsellista :D 

Niin on, koiria tulee ja menee.

Vierailija
10/154 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtoon koko mies. Jos on tollaista treffailuvaiheessa ei se paremmaksi muutu.

Vierailija
11/154 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en minäkään ymmärtäisi, että koira voisi olla niin tärkeä, mutta en tapailekaan koiraihmisiä. Mahdatteko olla sopivia toisillenne. 

Vierailija
12/154 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka kerta nousee kylmät väreet kun kuulee jonkun sanovan "se on vain eläin..." Kuvottavaa

Vierailija
13/154 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakaan mikään uusi tuttavuus ei mene koiran edelle. Sitten vasta pääsee samalle tasolle, kun osoittanut vastaavaa uskollisuutta pitempiaikaisesti.

Vierailija
14/154 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle koira on kaikista tärkein mun elämässäni. En katsois hetkeäkään tuollaista mieslasta.

Koiran hyvinvointi menee toki yksien treffien edelle. Mutta jos piski on kaikkein tärkeintä elämässä, niin ei sitten varmaan niitä treffejä kannata sopiakaan.

Vierailija
15/154 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedät itsekin  JÄTÄ SE SIKA, mutta hoida koiraasi hyvin. Koirasi tarvitsee sinua. 

Lemmikkien ottaminen on sikamaista toimintaa. Niiltä ei ole ikinä kysytty, haluavatko olla ihmisten orjia. En haluaisi miestä enkä naista, jolla on eläimiä. Eläinten paikka on luonnossa, ei ihmisten kotona.

Vierailija
16/154 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, että tuli ilmi nyt, ei se asenne tuosta muutu. Missään nimessä ei parisuhteeseen tuommoisen kanssa. Tulee aiheuttamaan sinulle ahdistusta ja kitkaa aina, ja vaikuttamaan eläimiesi hyvinvointiin. Nyt olisi asiallista tukea sinua huolesi ja sairauden aiheuttamien ahdistuksen tunteiden kanssa, eikä syödä energiaasi lisää mököttämällä. Ei jatkoon.

Vierailija
17/154 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin saanut tapailemaltani naiselta viestin jossa hän kuvaa vastaavan tilanteen kuin sinä ap, niin ilman muuta siirrettäisiin treffejä siihen asti kunnes koira on kunnossa. Se on perheenjäsen. 

-Mies, 36v 

Vierailija
18/154 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirat paskantaa kaupungit.

Vierailija
19/154 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä ihminen menisi eläimen edelle jossain tulipalossa tms. hätätilanteessa, mutta ainoastaan itsekäs, kylmä mulkku sanoisi ettei sinun tulisi pitää huolta koirastasi sen sairastuessa, vaan hänen pitäisi olla tuossa ensisijalla. Naurettavaa. Hirveän kuuloinen ihminen, ihan riippumatta sukupuolesta tms. En katselisi tuollaista ihmistä hetkeäkään.

Täysin ymmärrettävä ja hyvä syy perua treffit sairastapauksen vuoksi. Itsekin miehenä olisin kysellyt mikä sinulla tai koiralla on hätänä, ja olisin tarjoutunut kyyditsemään tai auttamaan jos vain jotenkin voin.

Vierailija
20/154 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee ihan paha mieli kun kuvittelen kipeän lemmikin vieraan hoivissa peloissaan :( onneks ap ei ole itsekäs. Pidä lemmikistäsi hyvä huoli<3 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kolme