Miksi jotkut eivät halua parisuhdetta
Kommentit (180)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Up
Olen juuri eroamassa
Miksi?
Suhteessa ahdistaa enemmän kuin helpottaa. Yksin helpottaa enemmän kuin ahdistaa. Mies tilittää ongelmia yksipuolisesti minulle vuosi toisensa jälkeen.
Koska yleensä parisuhteessa halutaan olla vapaita, ja minä kaipaan sitoutumista. Jätän kaikki omaan vapauteensa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi joillekin tämän ketjun naisille on noin kova paikka, että toiset naiset nauttii seksistä miehen kanssa? Hyikytellään eritteillä yms. Oikeasti, todella lapsellista. Jotakin on korvien välissä vialla, jos ei osaa asiallisesti sanoa, että seksi miesten kanssa ei ole mun juttu. Ei tarvitse solvata muita sen takia.
Itse täällä riitelet ja haukut naisia, jotka eivät piittaa seksistä miesten kanssa.
Saat pitää kaikki miehet. Mikä ongelma. Eikö se ole hyvä asia ettei ole kilpailua.
Koita kuitenkin kestää eriävät mielipiteet aiheesta.
Häh? Etkö ymmärrä, että tässä ketjussa kirjoittaa useita ihmisiä? En mä ole missään riidellyt ja haukkunut. Tehän tässä itse solvaatte niitä naisia jotka haluaa seksiä ja vähättelette heidän kokemuksiaan. Mulle on ihan sama
En ole havainnut täällä olevan naisia, joille miesten kanssa seksinharrastamisesi olisi kova paikka.
Sen sijaan aloituksesta alkaen täällä oletetaan sinkkujen olevan viallisia.
On vuosi 2025, nainen voi valita kenen kanssa seksiä harrastaa tai olla kokonaan harrastamatta seksiä miehen kanssa. Se on mielestäni hieno juttu.
Haluan asua kahden tai kolmen avovaimon kanssa. Parisuhde on siis täysin väärä sana kuvaamaan sitä mitä haluan.
Tuskin edes kelpaisin kellekään enää. Luonnollinen rupsahdus estää rakastumiset.
Enkä jaksaisi laittautua miehen takia, tai muutenkaan olla mielin kielin ja jalka liekassa. Sitä on tottunut siihen, että kun asuu yksin, saa tehdä tai olla tekemättä, mennä tai olla menemättä, syödä mitä lystää jne.
Kun aikanaan jäin yksin suht nuorena leskenä, olin ihan kauhuissani, koska en ollut koskaan ennen sitä asunut yksin. Nyt on jo liki 15 vuotta asuttu sinkkuna.
Ei löydy sellaista ihmistä, jonka kanssa olisi hyvä olla.
Mua huvittaa se, että monesti nämä, jotka valittaa ettei jollakin ole parisuhdetta, ovat parisuhteessa itse.
Jos olisin parisuhteessa, tekisin varmaan ihan jotain muuta, kun ihmettelisin parisuhteessa olemattomien elämän valintoja.
Kertoo minulle, ettei oma elämä ole ihan mielenkiintoinen, jos on aikaa pohtia muita ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Mua huvittaa se, että monesti nämä, jotka valittaa ettei jollakin ole parisuhdetta, ovat parisuhteessa itse.
Jos olisin parisuhteessa, tekisin varmaan ihan jotain muuta, kun ihmettelisin parisuhteessa olemattomien elämän valintoja.
Kertoo minulle, ettei oma elämä ole ihan mielenkiintoinen, jos on aikaa pohtia muita ihmisiä.
Tämähän on aivan totta. Pahimmillaan harrastavat pakkoparittamista.
Ehkä se oma valinta ei olekaan niin varma tai mieluinen jos toisen sinkkuus harmittaa.
Minua ei voisi vähempää muiden suhteet tai suhteettomuudet kiinnostaa. Enkä todellakaan halua kuulla ruokkiksella mitä ukkosi touhuaa tai ajattelee.
Olen ruma joten en halua naista koskaan.
Ei kiinnosta, en tykkää miehistä, en oo ikinä rakastanut ketään miestä.
En taida olla hetero,
enää.
En vain halua. Suhteet tukahduttaa.
Suurin osa ihmisistä on liian itseään täynnä. Toisten tunteilla tai asioilla ei mitään merkitystä. Ja sit nämä valehtelijat ja suhteesta toiseen hyppijät on oma lukunsa. Paljon on muuttunut ihmiskunta 20 vuodessa. Aito kohtaaminen oikeassa elämässä on vähentynyt. Kun ihmisiä ei uskalla lähestyä ilman ettei saa jotain ahdistelijan leimaa vaikka baarissa. Kaikki on jossai bittiavaruudessa eikä oikeesti tiedä kuka siä on. Joku murhamies?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle enemmänkin tuottaa ihmetystä miksi joku haluaisi parisuhteen?
rakkaus
ystävyys
seura
seksi
kulut jaetaan jos asutaan yhdessä
Vain viimeinen liittyy parisuhteeseen tai voisi olla siinä paremmin, mutta käytännössä kaksi ihmistä tarvii isomman asunnon ja menoissa pitää huomioida toinen.. jos puoliso syö terveellisemmin ja sinäkin sen maksat, niin ei tule säästöä.. samoin naiset haluaa yleensä menot tulojen suhteessa, joten rahallinen säästö jää pieneksi. Menetettyä vapautta tehdä mitä haluaa, ei voi edes rahalla korvata.
Jos toinen saa asumistukea tms., ei tule välttämättä sitäkään vähää säästöä.
En halua parisuhdetta koska en halua elää parisuhteessa. Hyvin yksinkertaista.
Vika, niin siis parisuhteessa vai henkilössä?
No kumpaakin.
Ei ole mennyt vielä +40v jakeluun, että miksi parisuhde, vain jotain höttöisiä hormoonipöhinöitä moni käyttää syynä, mutta minusta se on aika ohutta, että siitä saisi päähän istutettua ajatuksen, että onpa hyödyllistä.
Nykyään kun monesti puhutaan lisäarvosta aiheessa kun aiheessa, niin jos peiliin katsoo, ei minulla ole kyllä mitään lisäarvoa antaa kenellekkään, miksi sitten edes tyrkyttäisin itseäni kellekkään.
Mitään palveluammattilaista en tarvitse, osaan kyllä itse kaikenlaista, että elo tässä ihan sujuvasti menee.
Sitten kun oikein paha eksistentiaalikriisi iskee, niin onneksi napin painalluksella pääsee myös pois täältä, syntymistä ei saanut valita.
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa ihmisistä on liian itseään täynnä. Toisten tunteilla tai asioilla ei mitään merkitystä. Ja sit nämä valehtelijat ja suhteesta toiseen hyppijät on oma lukunsa. Paljon on muuttunut ihmiskunta 20 vuodessa. Aito kohtaaminen oikeassa elämässä on vähentynyt. Kun ihmisiä ei uskalla lähestyä ilman ettei saa jotain ahdistelijan leimaa vaikka baarissa. Kaikki on jossai bittiavaruudessa eikä oikeesti tiedä kuka siä on. Joku murhamies?
Olen kyllä antanut painoarvoa misten tunteille ja kokemukseni on, että he vain kuluttavat itseä. Ja sitten se pakonomainen siitoskäyttäytyminen. Ei kerta kaikkiaan mitään järkeä.
On jo kaksi parisuhdetta takana, ei oikein kiinnosta.
Viihdyn oman työn ja omien harrastusteni parissa. Saan harrastaa seksiä kun huvittaa ja kenen kanssa huvittaa.
Jos olisi vaimo ja erityisesti lapsia kotona, elämäni olisi aika tavalla rajoitetumpaa kuin nyt.