Miksi jotkut eivät halua parisuhdetta
Kommentit (119)
Mulle enemmänkin tuottaa ihmetystä miksi joku haluaisi parisuhteen?
Siksi, koska heille tulee paha mieli, kun tulevat jätetyksi.
T. M55
Naiset oleensä poistavat välittömästä, kun näkevät kuvani, joten parempi sitten olla yksikseen, jos ei kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Asumismenot puoliksi ja säännöllisesti zeksii.
T. M55
Miksi pitäisi haluta parisuhdetta ihan periaatteesta, jos ei ole tavannut sellaista ihmistä jonka kanssa haluaisi parisuhteeseen?
Koska on kivampaa kun on pari suhdetta.
Vierailija kirjoitti:
Siksi, koska heille tulee paha mieli, kun tulevat jätetyksi.
T. M55
Mulle tuli pikkasen paha mieli kun heitin juoppomiehen ulos. Paha mieli johtui siitä, etten ollut jo aiemmin tehnyt niin vaan haaskasin häneen aikaa ja rahaa.
Jussi K., Järvenpää: oot mulle edelleen tonnin velkaa. Tiedät tilinumeron, maksa.
H
Miksi joitakin vaivaa ja kuluttaa muiden valinnat/ valitsematta jättämiset, ylipäänsä muiden elämä ja jo pelkkä olemassaolo?
Miksi tuhlaavat elämänsä muiden asioihin nokkansa työntämällä? Miksi edes voi olla noin tyhmä🤯🤯🤯🤯🤯
En tykkää pomotuksesta, vaatimuksista, huonosta kohtelusta, seksistä, enkä miehistä.
Olen kuitenkin hetero.
Miksi haluaisin? Mies on haittaeläin naisen elämässä, ellei ole aktiivisesti jonkun viranomaisen pakottama tälle jotain antamaan.
Tunneälyä omaavia ihmisiä on niin harvassa.
Vierailija kirjoitti:
rakkaus
ystävyys
seura
seksi
kulut jaetaan jos asutaan yhdessä
Koska haluaisin olla oikeasti rakastettu ja pakkoseksi ei ole rakkautta. Oon mieluummin yksin.
Koska itsekseen on paras olla.