Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut eivät halua parisuhdetta

Vierailija
21.09.2025 |

Jokin vika?

Kommentit (119)

Vierailija
41/119 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua sietää enää minkäänlaista paskaa miehiltä. Siksi olen yksin. 

N49

Vierailija
42/119 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua sietää enää minkäänlaista paskaa miehiltä. Siksi olen yksin. 

N49

Entäpä kusta? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/119 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi joitakin vaivaa ja kuluttaa muiden valinnat/ valitsematta jättämiset, ylipäänsä muiden elämä ja jo pelkkä olemassaolo?

Miksi tuhlaavat elämänsä muiden asioihin nokkansa työntämällä? Miksi edes voi olla noin tyhmä🤯🤯🤯🤯🤯

Eivät ole tyytyväisiä omiin valintoihinsa. 

Vierailija
44/119 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua vain parisuhdetta. Haluan kokonaisen onnellisen perheen. Ja haluan elää yhdessä onnellisena elämän loppuun saakka. 

Vierailija
45/119 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakkaus on pohjimmiltaan pelkkää panetusta.

Kas tässä, esimerkki "ajattelusta" mikä huutaa omaa tyhmyyttään ja itsekkyyttään.

Vierailija
46/119 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arki on riittävän rasittavaa jo yksinkin, ei siihen päälle jaksa huomioida toista ihmistä. Sitä paitsi minulla ei ole mitään tarjottavaa parisuhteessa, joten suhteeseen meneminen olisi epäreilua mahdollista kumppaniani kohtaan.

Mutta onhan sinulla tarjottavana "sitä" 

Näytä aiemmat lainaukset

Syitä on varmasti monia. Mun syyni on se, että en ole lainkaan parisuhdeihminen. Nuorena tuli kokeiltua 2 kertaa avoliittoa eikä ollut mun juttuni. Olen aika introvertti ja koen väsyttäväksi, jos jatkuvasti pitää ottaa toinen ihminen huomioon. Vaikka parisuhteessakaan ei tarvitse mitään lupia toiselta kysellä, niin siitä huolimatta pitää  nyt ainakin jollain tavalla toista informoida, että lähteekin perjantaina töiden jälkeen viikonlopuksi kaverin mökille. Tai jotain muuta vastaavaa. Toinen asia, minkä koin väsyttäväksi oli se, että jos itse kotiin tullessa olikin hyvällä tuulella, niin kotona odottikin pahantuulinen mörökölli. Oma hyvä fiilis oli samantien poissa ja sitten koitti vain vältellä kumppania siihen asti, että oli sopiva aika mennä nukkumaan. Molempien avoliittojen aikana suin kaksiossa, niin ei ollut edes sitä "asunnon länsisiipeä", jonne olisi ovinut mennä puuhastelemaan jotain omia juttuja. Kaikenlaiset pienet ja sinänsä merkityksettömätkin asiat alkoi pikkuhiljaa ärsyttää. Kuten vaikka se, että mitä ruokaa tänään syödään. Itse olisi halunnut ruokaa X ja kumppani ruokaa Y, joten kompromissin vuoksi tehtiin ruokaa Z, jota kumpikaan ei halunnut, mutta joka sitten paremman puutteessa kelpasi molemmille. Mulla on myös tapana pohtia omaa elämääni koskevat asiat oman pääni sisällä ja tehdä itse päätökset. Parisuhteessa kuitenkin ne päätökset koskee tavalla tai toisella myös kumppania, joten sen vuoksi pitäisi ottaa kumppanin mielipidekin huomioon. En sano, että parisuhde olisi mulle mikään varsinainen vankila, mutta kyllähän se omaa vapautta rajoittaa. Sinkkuna ei tarvitse kysellä kenenkään muun mielipidettä vaan voi tehdä mitä haluaa ja milloin haluaa. 

Vierailija
48/119 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle enemmänkin tuottaa ihmetystä miksi joku haluaisi parisuhteen?

Asumismenot puoliksi ja säännöllisesti zeksii. 

T. M55 

Mies tarjoaa sinulle nämä. Opit ottamaan suihin ja perseeseen itsekin. Pelkkää voittoa.

Vierailija
49/119 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei ole itseisarvo.

Iän myötä oppii.

Vierailija
50/119 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

rakkaus

ystävyys

seura

seksi

kulut jaetaan jos asutaan yhdessä

Kaikki näistä miehen kanssa on paskaa.

Vierailija
51/119 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole mikään "suhde", missä toiselle ei mikään kelpaa ja toinen vain vaatii ja vaatii.

Itse nämä kuvittelevat olevansa täydellisiä ja heille kyllä pitää sallia kaikki virheet ja jopa sen toisen täysin tunteista piittaamaton käytös.

Vierailija
52/119 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

rakkaus

ystävyys

seura

seksi

Jos olisit syntynyt mieheksi, niin naisesi ei selviäisi hengissä suhteestanne.

Vierailija
53/119 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arki on riittävän rasittavaa jo yksinkin, ei siihen päälle jaksa huomioida toista ihmistä. Sitä paitsi minulla ei ole mitään tarjottavaa parisuhteessa, joten suhteeseen meneminen olisi epäreilua mahdollista kumppaniani kohtaan.

Ai miehellä persettä vai? Ja suuhoitoa? Onhan niillä. Itselläni ei naisena ole mitään näistä, tulee yökötysrefleksi kun vonkaava mies astuu samaan tilaan kanssani. Käsi hakeutuu automaattisesti puhelimelle soittamaan poliisia hakemaan r aiskaria putkaan. En tiedä mikä tämä häiriö on. Noh joka tapauksessa envoi miehen kanssa valitettavasti asua.

Vierailija
54/119 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asumismenot puoliksi ja säännöllisesti zeksii. 

T. M55 

Mies tarjoaa sinulle nämä. Opit ottamaan suihin ja perseeseen itsekin. Pelkkää voittoa.

Mutta kuka mies?

T. M55 

Vierailija
55/119 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se yksin riitä tekemään suhteesta hyvää.

Vierailija
56/119 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset oleensä poistavat välittömästä, kun näkevät kuvani, joten parempi sitten olla yksikseen, jos ei kelpaa.

Mikset tee ulkonäöllesi mitään nostaaksesi tasoasi? Jos siis kuitenkin haluat parisuhdetta.

Vierailija
57/119 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

rakkaus

ystävyys

seura

seksi

Jos olisit syntynyt mieheksi, niin naisesi ei selviäisi hengissä suhteestanne.

Hypoteesia hypoteesin päälle, keksitäänkö vielä joku kolmas tuohon? 

Jos olisni syntynyt mieheksi, minua ei olisi varmaan r aiskattu kymmeniä kertoja, jos siitä lähdetään liikkeelle. Joten veikkaan että aggressioitakin olisi vähemmän.

Vierailija
58/119 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se ole mikään "suhde", missä toiselle ei mikään kelpaa ja toinen vain vaatii ja vaatii.

Itse nämä kuvittelevat olevansa täydellisiä ja heille kyllä pitää sallia kaikki virheet ja jopa sen toisen täysin tunteista piittaamaton käytös.

Ei pidä olla tuollasessa suhteessa. Vaan normaalissa suhteessa.

Vierailija
59/119 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en halua parisuhdetta, koska haluan tehdä omia juttujani oman aikatauluni mukaan ja kestän huonosti yllättäviä muutoksia. Haluan myös pitää kotini järjestyksessä, nukkua ja herätä yksin. En oikeastaan olen kovin kiinnostunut viettämään aikaa ihmisten kanssa, seksiä saan ilman parisuhdettakin ihan milloin vaan haluan.

N43

Vierailija
60/119 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai miehellä persettä vai? Ja suuhoitoa? Onhan niillä. Itselläni ei naisena ole mitään näistä, tulee yökötysrefleksi kun vonkaava mies astuu samaan tilaan kanssani. Käsi hakeutuu automaattisesti puhelimelle soittamaan poliisia hakemaan r aiskaria putkaan. En tiedä mikä tämä häiriö on. Noh joka tapauksessa envoi miehen kanssa valitettavasti asua.

Surullista. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yksi