Miksi jotkut eivät halua parisuhdetta
Kommentit (156)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi joitakin vaivaa ja kuluttaa muiden valinnat/ valitsematta jättämiset, ylipäänsä muiden elämä ja jo pelkkä olemassaolo?
Miksi tuhlaavat elämänsä muiden asioihin nokkansa työntämällä? Miksi edes voi olla noin tyhmä🤯🤯🤯🤯🤯
Eivät ole tyytyväisiä omiin valintoihinsa.
Tässä on vinha perä. Kokeilepa sanoa seuraavan kerran olevasi iloinen ja tyytyväinen sinkku kun pariutuneet naiset ovat käyttäneet puheenvuoronsa miehistään avautuen ja haukkuen.
Kyllä mä näitä naisia sinällään ymmärrän, he ovat suhteissaan huomiotta, tyydyttämättä ja tyytymättömiä, yksinäisiä. Sitä sen sijaan en ymmärrä mikseivät lähde. Eivät uskalla.
Itse sanon aikani heitä kuunneltuani, kuinka ero oli elämäni paras ratkaisu ja etten koskaan enää tee sitä virhettä että suhteeseen menisin. Onneksi voi valita yksin elämisen. Suosittelen samaa kaikille suhteissaan pettyneille ja yksinäisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelkkä seksisuhde on paras suhde.
Seksi on tyydyttävintä yksin. Miehiä on seksiin aivan turha huolia, siitä ei seuraa kuin pettymys ja sen jälkeen kova v. tutus.
Olet sitten tavannut huonoja miehiä. Mikään lelu ei korvaa seksiä osaavan miehen kanssa. Mulla on seksisuhde tällaisen miehen kanssa ja voin sanoa, että nautinto on suurta. Mikään lelu ei myöskään koskettele ympäri vartaloa, hyväile, suutele, nuole jne.
- eri
Vierailija kirjoitti:
En tykkää pomotuksesta, vaatimuksista, huonosta kohtelusta, seksistä, enkä miehistä.
Olen kuitenkin hetero.
Joo jos mies rupee jotain vaatimuksia esittämään varsinkaan sängyssä niin se on aika nopeasti sitten siinä. Mä en oo millekkään random jampalle mitään velkaa. Enkä oikeastaan vaikka parisuhteessakin oltais.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle enemmänkin tuottaa ihmetystä miksi joku haluaisi parisuhteen?
Asumismenot puoliksi ja säännöllisesti zeksii.
T. M55
Sinkkuna on asumis- ja ruokamenot, varsinkin jos puolisolla lapsia.. pitkässä parisuhterssa seksi hiipuu, sinkulla sitä riittää säännöllisesti, saa vaihtelua ja voi tapailla useita kerralla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
rakkaus
ystävyys
seura
seksi
kulut jaetaan jos asutaan yhdessä
Olenkin viime aikoina pohtinut, että ihmiset varmaan pysyy näissä suhteissa lähinnä taloidellisen hyödyn takia. Voidaan maksaa vuokra puoliksi tms. Itse olen tosin varakas niin minulla ei sitten taida olla mitään syytä ruveta suhteeseen kun mitä todennäköisimmin kumppani olisi minua köyhempi. Vaikka toisi sekin jonkilaista turvaa, että joku on antamassa ensiapua jos elämä menee mönkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
rakkaus
ystävyys
seura
seksi
kulut jaetaan jos asutaan yhdessä
Vain viimeinen liittyy parisuhteeseen tai voisi olla siinä paremmin, mutta käytännössä kaksi ihmistä tarvii isomman asunnon ja menoissa pitää huomioida toinen.. jos puoliso syö terveellisemmin ja sinäkin sen maksat, niin ei tule säästöä.. samoin naiset haluaa yleensä menot tulojen suhteessa, joten rahallinen säästö jää pieneksi. Menetettyä vapautta tehdä mitä haluaa, ei voi edes rahalla korvata.
Vierailija kirjoitti:
Mä en halua parisuhdetta, koska haluan tehdä omia juttujani oman aikatauluni mukaan ja kestän huonosti yllättäviä muutoksia. Haluan myös pitää kotini järjestyksessä, nukkua ja herätä yksin. En oikeastaan olen kovin kiinnostunut viettämään aikaa ihmisten kanssa, seksiä saan ilman parisuhdettakin ihan milloin vaan haluan.
N43
Sama täällä. Olen hyvin visuaalinen ja haluan kotini olevan siisti ja kauniisti sisustettu. Hakuan nukkua yöni yksin rauhassa ja käyttää aikaa kiireettömiin aamuihin ja rauhallisiin iltoihin. En halua kuunnella tv:n möykkää, haluan keskittyä kirjoihin, joogaan ja terveellisiin elämäntapoihin. Haluan myös aikaa kauneusrutiineihini.
Miehen kanssa eläessäni kaikki elämässä oli hätäistä tempoa, yöt huonoja ja tavarat aina sikin sokin. Matotkin mies ramppasi päivän aikana paikoiltaan. Koko ajan piti suorittaa. Seksi oli yhteen muuton jälkeen yhä huonompaa eikä miestä kiinnostanut edes jutella mitään järkevää. Mies eli työpäivän ja muiden suorittamisten jälkeen nokka kiinni eri ruuduissa. Sunnuntaisin sain olla rauhassa kun hän oli harrastelijatallilla autoja kasaamassa. Odotin aina sunnuntaita innolla kun sain olla yksin ilman häiriötekijöitä.
Voi sitä riemua kun muutin omilleni kahden ja puolen vuoden jälkeen. Muistan sen kuin eilisen ja se tunne nostaa suupielet leveään hymyyn.
En halua enä koskaan elää parisuhteessa. Nyt olen kohta asunut neljä vuotta yksikseni ilman mitään mieskontaktia. Voin rehellisesti sanoa eläväni elämäni parasta aikaa.
En tahdo jakaa sänkyäni, en halua kuunnella kuorsausta, tahdon syödä omat ruokani ja päättää muutenkin kodin asioista, haluan omaa rauhaa, jotta voi mm. käydä paskalla rauhassa.... näitä keksin varmasti kohta lisää
Vierailija kirjoitti:
Osa kokee parisuhteen tosi sitovana. Pitää koko ajan tehdä kompromisseja, miettiä mikä sopii myös toisellle, ei voi vain tulla ja mennä.
Niinpä. Itsekkäät ja muita huomioimattomat ihmiset varmaan tykkäävät olla parisuhteessa, koska heidän ei tarvitse uhrata ajatustakaan toisen toiveille ja tarpeille. Mikäs siinä on ollessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asumismenot puoliksi ja säännöllisesti zeksii.
T. M55
Plus säännöllinen kälätys.
Korvatulpat on keksitty.
T. M55
Ja kun tulee vanhaksi niin voi vaan laittaa kuulolaitteen pois päältä. T. tälläistä lähipiirissä seurannut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksi on tyydyttävintä yksin. Miehiä on seksiin aivan turha huolia, siitä ei seuraa kuin pettymys ja sen jälkeen kova v. tutus.
Olet sitten tavannut huonoja miehiä. Mikään lelu ei korvaa seksiä osaavan miehen kanssa. Mulla on seksisuhde tällaisen miehen kanssa ja voin sanoa, että nautinto on suurta. Mikään lelu ei myöskään koskettele ympäri vartaloa, hyväile, suutele, nuole jne.
- eri
Hieno juttu, sinulla on käynyt säkä. Laita lotto vetämään, onnekas kun olet.
Ei läheskään kaikki miehet koskettele, suutele tai nuole, silloin on naisen parempi olla lelun kanssa.
Naiset tekevät yleensä virheen siinä, että hakevat parisuhteista rakkautta. Manipoloitu luulemaan tämän olevan parisuhteen tarkoitus.
En halua parisuhteita. Haluan elää vapaasti ja tehdä asioita kuten haluan. Minulla on laaja ystäväpiiri. Miehiä ja naisia. Pystyn keskustelemaan heidän kanssaan kevyesti ja syvällisesti. Joskus myös riitelemään. Saan myös seksiseuraa ilman seurustelua. Mihin tarvitsen parisuhdetta?
Vierailija kirjoitti:
Naiset tekevät yleensä virheen siinä, että hakevat parisuhteista rakkautta. Manipoloitu luulemaan tämän olevan parisuhteen tarkoitus.
Mikä on parisuhteen tarkoitus? Olla miehen palvelijana? Synnyttää lapsia?
Miehistä rakkauttahan ei tunnu olevan siinä määrin naisille tarjolla, mitä heille tyttösinä lupailtiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- eri
Ei läheskään kaikki miehet koskettele, suutele tai nuole, silloin on naisen parempi olla lelun kanssa.
No itsepä lähdit typerästi ja lapsellisesti yleistämään, että ei miehiä tarvitse seksiin huolia. Puhu vain omasta puolestasi. Todella moni nainen haluaa seksiä miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä se ole hygieenistäkään. Joutuu käydä testeissä kans, ei oo sen arvosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- eri
Ewwww en tykkää mistään tuollaisesta.
- toinen eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksi, koska heille tulee paha mieli, kun tulevat jätetyksi.
T. M55
Mulle tuli pikkasen paha mieli kun heitin juoppomiehen ulos. Paha mieli johtui siitä, etten ollut jo aiemmin tehnyt niin vaan haaskasin häneen aikaa ja rahaa.
Jussi K., Järvenpää: oot mulle edelleen tonnin velkaa. Tiedät tilinumeron, maksa.
H
OMG!! JÄRVENPÄÄ MAINITTU!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- eri
No itsepä läh
Eipä kovin auvoisalta kuulosta.
Sosiaalistetut lampaat.