Miksi jotkut eivät halua parisuhdetta
Kommentit (119)
En halua enää kun kaikilla naisilla on jo lapsia tai ovat vähän liikaa ja liian monen miehen kanssa elostelleita. Itsellä ei ole juuri ollut vientiä naisten parissa.
Vika on sun ajattelussasi, ap. Etkä raukka typerys edes tajua sitä...Ja valitettavan moni on juuri kaltaisesi, joiden seuraa fiksummat välttävät viimeiseen asti.
Jopa oma exäni oli tuollainen, joka siitä syystä ex...Massan mukana mölisevä 💩läjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksi, koska heille tulee paha mieli, kun tulevat jätetyksi.
T. M55
Mulle tuli pikkasen paha mieli kun heitin juoppomiehen ulos. Paha mieli johtui siitä, etten ollut jo aiemmin tehnyt niin vaan haaskasin häneen aikaa ja rahaa.
Jussi K., Järvenpää: oot mulle edelleen tonnin velkaa. Tiedät tilinumeron, maksa.
H
Joo joo mä hoidan sen velan kunhan pääsen täältä linnasta ulos joskus terveisin jussi
Vierailija kirjoitti:
En halua enää kun kaikilla naisilla on jo lapsia tai ovat vähän liikaa ja liian monen miehen kanssa elostelleita. Itsellä ei ole juuri ollut vientiä naisten parissa.
OK. Asia vilpitön.
Mä taas en ymmärrä, miks niin monet jaksavat olla huonoissa parisuhteissa. Vuosia jossain helvetinmoisessa kidutuksessa, kun vois olla itekseen rauhassa ja elää hyvää elämää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle enemmänkin tuottaa ihmetystä miksi joku haluaisi parisuhteen?
Asumismenot puoliksi ja säännöllisesti zeksii.
T. M55
Plus säännöllinen kälätys.
Todella harvassa parisuhteessa on yhtään mitään rakkautta. Kaikki ihmiset/ suurin osa ei osaa rakastaa edes itseään.
"Rakkaudeksi" myös ihan yleisesti määritellään asioita, mitä ne eivät ole lähellekään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle enemmänkin tuottaa ihmetystä miksi joku haluaisi parisuhteen?
Asumismenot puoliksi ja säännöllisesti zeksii.
T. M55
Plus säännöllinen kälätys.
Korvatulpat on keksitty.
T. M55
Parisuhteessa on usein melko paljon huonoja puolia, erityisesti naiselle. Yleensä oletetaan että naiselle jää kaikenlaiset kotityöt, metatyöt ja sitten vielä miehillä voi olla rasittavia vaatimuksia seksihommissa, esim kaikenmaailman akrobatiaa ja anaalia, kun itteä kiinnostas lähinnä kiihkeät, mutta vaniljaiset pikapanot.
N42, parisuhteessa yksisarvisen kanssa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksi, koska heille tulee paha mieli, kun tulevat jätetyksi.
T. M55
Mulle tuli pikkasen paha mieli kun heitin juoppomiehen ulos. Paha mieli johtui siitä, etten ollut jo aiemmin tehnyt niin vaan haaskasin häneen aikaa ja rahaa.
Jussi K., Järvenpää: oot mulle edelleen tonnin velkaa. Tiedät tilinumeron, maksa.
H
Apua, tunnen Jussi Järvenpään
Top 3. On ihana nukkua rauhassa ja vaikka koko päivän, jos huvittaa. Kukaan ei odota kotiin (todella mukavaa kaiken kokemani jälkeen) Saa käydä rauhassa pskalla.
Arki on riittävän rasittavaa jo yksinkin, ei siihen päälle jaksa huomioida toista ihmistä. Sitä paitsi minulla ei ole mitään tarjottavaa parisuhteessa, joten suhteeseen meneminen olisi epäreilua mahdollista kumppaniani kohtaan.
ala sano mua jussiks.. oon yusuh kareem ja mun kela maksaa velan ei hataa beibi
Vierailija kirjoitti:
Todella harvassa parisuhteessa on yhtään mitään rakkautta. Kaikki ihmiset/ suurin osa ei osaa rakastaa edes itseään.
"Rakkaudeksi" myös ihan yleisesti määritellään asioita, mitä ne eivät ole lähellekään.
Rakkaus on pohjimmiltaan pelkkää panetusta.
Nautin rauhasta ja yksinolosta. Saa tehdä mitä haluaa ja saa mennä miten haluaa ym. ym.
Tänään kävelylenkillä törmäsin exään. Vain muutama lause vaihdettiin, mutta taas minulle jäi paha mieli. Hän onnistuu joka kerta saamaan minut tuntemaan itseni tyhmäksi. Koskaan en enää halua joutua parisuhteeseen, jossa aluksi mukava mies osoittautuu jonkin ajan päästä k-pääksi.
En halua enää. Olen ollut aiemmin useammassa parisuhteessa oikeasti voin vaan paremmin yksin.
Vierailija kirjoitti:
Mä taas en ymmärrä, miks niin monet jaksavat olla huonoissa parisuhteissa. Vuosia jossain helvetinmoisessa kidutuksessa, kun vois olla itekseen rauhassa ja elää hyvää elämää.
Jotkut tekevät itsekkäästi jopa lapsia, täysin väärän ihmisen kanssa. Aika sairasta, vai mitä? Tekeminen on liian helppoa, jotkut ovat niin tyhmiä etteivät ymmärrä/ välitä seurauksista.
Vierailija kirjoitti:
Top 3. On ihana nukkua rauhassa ja vaikka koko päivän, jos huvittaa. Kukaan ei odota kotiin (todella mukavaa kaiken kokemani jälkeen) Saa käydä rauhassa pskalla.
Kyllä, ei tarvitse käydä yhtäaikaa paskalla samaan pönttöön, ai ihanaa.
Mutta oletko mies vai nainen?
T. M55