Onkohan tasoni laskenut kun en kiinnosta enää naisia
Olen tätä jo pitkään miettinyt onko tasoni sitten laskenut. Kerron vähä itsestäni. Pk-seudul asun. Ikää 41 v mies. Olen töissä ihan vakituisesti logistiikassa, olen siis ihan tavallinen mies amis, tienaan kohtuu hyvin, elätän kyllä itseni. Olen pituudeltani 188 cm eli pitkä kyllä, hiukan kaljamahaa on, mut ei kovin paljo ole, saa toki olla. Lapsia en halua, eikä ole. No olen vähän velkaantunut ja makselen kyllä velkaa palkastani, rahaa toki ei ole paljon, välillä enempi ja välillä vähempi. Harrastuksia on lenkkeily, joskus kävin vielä salilla, vähän on kuntoilu jäänyt vähemmälle kun töissä käy. Toki tulee alkoholiaki juotua, sitä pitäs vähentää. Olen vain pitkään huomannut että kiinnostun tietynlaisista naisista,mutta he eivät musta. Olen myös vähän kaljuuntunut ja sille ei voi mitään. Omasta mielestäni en ole alimman tason mies, ihmettelen vaa miksei naiset kiinnostu.
Kommentit (509)
Vierailija kirjoitti:
Eli pitäisi olla täydellinen mies et kiinnostaa naisia? Koulutettu 4000 € palkalla, hienolla autolla ajelee tuola, paljon harrastuksia, kavereita, atleettinen salipoika?
Näytä se viesti missä luki näin. :)
no en minäkään olisi raittiina naisena kiinnostunut sinusta ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Allu on jotain 3 tai 4. Sanotaan, ettå 3,5.
Sori en kyllä ole Allu.
Niin, Alluksihan sinä itsesi esittelit joskus muinoin. Oikea nimesi taitaa kyllä olla joku muu. Markus, muistaakseni.
En tiedä mistä sinä puhut.
Vierailija kirjoitti:
no en minäkään olisi raittiina naisena kiinnostunut sinusta ap.
Sen ymmärrän hyvinkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli pitäisi olla täydellinen mies et kiinnostaa naisia? Koulutettu 4000 € palkalla, hienolla autolla ajelee tuola, paljon harrastuksia, kavereita, atleettinen salipoika?
Näytä se viesti missä luki näin. :)
Niinhän se menee kun mies ei saisi juoda alkoholia ei saisi olla velkaantunut, pitäs olla mersu jne?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskotko tasoteoriaan ja siihen, että naiset ovat rahan ja statuksen perässä? Miehet aina jaksaa valittaa, etteivät naiset ota huomioon oman arvonsa määrittelyssä sitä, että miehiä ei kiinnosta naisten koulutus tai työpaikka, vaan pelkästään tisisen ja perseen koko näin kärjistetysti. Silti tuntuu, että ne on ne samat miehet, jotka ihmettelee, mikseivät (rahanperässä juoksevat) naiset kiinnostu velkaantuneesta kohtuullisesti tienaavasta ukosta, jolla on kaljamaha.
No naisia ei kiinnosta, koska teidän oman tasoteorianne mukaan sinä olet sellainen alemman tason mies. Pituudesta pieni plussa, mutta muuten olet joku vitosen mies, jos edes naamakomeutta ei ole suotu.
Sori olen kyllä ainaski 7 mies, on myös san
Öyh öyh. Perustele, miksi menestyneet naiset eivät ole "sun juttu".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me emme ihmettele.
Ja kerrohan syy. en ole täydellinen mies ja pitäskö olla?
Sinä olet Allu. Postin logistiikkakeskuksen (Vantaa) luonnevikainen ja pakkomielteinen kiintiövajakki. Kotoisin Pohjois-Suomesta, johon sua ei huolita takaisin ja ymmärrämme syynkin.
Jos vauva palstalle kirjoittelet niin,mites ajattelit asian olevan?
Tuntuu että täälä aina haukutaan miehet pohjasakiksi, en ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Allu on jotain 3 tai 4. Sanotaan, ettå 3,5.
Sori en kyllä ole Allu.
Niin, Alluksihan sinä itsesi esittelit joskus muinoin. Oikea nimesi taitaa kyllä olla joku muu. Markus, muistaakseni.
En tiedä mistä sinä puhut.
Kyllä sinä tiedät. Sait kenkää jopa teeapeutiltasi vainoamisen takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö saisi olla velkaantunut, eikö saisi koskaan juoda alkoholia, ihme juttuja :D
Ainoa ihme juttu on se, miten sä jaksat vuodesta toiseen jauhaa samaa paskaa 💩
Niin? Eikö saisi olle velkaantunut ja juoda alkoholia, kuule todella monet suomalaiset ihmiset maksaa lainaa pois palkasta ja juo alkoholia, siinä ei kuule ole mitään ihmeellistä tajuatko sitä!!!
Taidat olla vähän yksinkertainen. Jos naiset eivät halua tuollaista, he eivät halua tuollaista.
Luuletko et olen täydellinen top 3 mies?
En todellakaan luule. :D
Mutta jos nainen ei halua alkoholistia, hän ei halua alkoholistia. Niin yksinkertaista se on. Jos alkoholin juominen on sinulle tärkeämpää, niin jatka samaa rataa toki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskotko tasoteoriaan ja siihen, että naiset ovat rahan ja statuksen perässä? Miehet aina jaksaa valittaa, etteivät naiset ota huomioon oman arvonsa määrittelyssä sitä, että miehiä ei kiinnosta naisten koulutus tai työpaikka, vaan pelkästään tisisen ja perseen koko näin kärjistetysti. Silti tuntuu, että ne on ne samat miehet, jotka ihmettelee, mikseivät (rahanperässä juoksevat) naiset kiinnostu velkaantuneesta kohtuullisesti tienaavasta ukosta, jolla on kaljamaha.
No naisia ei kiinnosta, koska teidän oman tasoteorianne mukaan sinä olet sellainen alemman tason mies. Pituudesta pieni plussa, mutta muuten olet joku vitosen mies, jos edes naamakomeutta ei ole suotu.
Ei olla samalla aaltopituudella ja he etsivät tasokasta miestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mutta olisi kiva omata joku persoona jonka osaa tuoda esiin eikä vain luetella "käyn toissä, vähän otan alkoholia ja käyn joskus lenkillä". Noihin spekseihin osuu 80% miehistä. Sillä ei vielä oikein erotuta tai herätetä kiinnostusta.
Ymmärrän se on vaikeeta erottua joukosta.
Ei itse asiassa niin vaikea kuin kuvittelisi. Aika iso osa keski-ikäisistä miehistä on aika lailla paikoilleen jämähtäneitä "möllejä". Jos olet edes jotenkin energinen, avarakatseinen, etkä sano kaikkeen uuteen ei, niin erotut jo aika hyvin joukosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me emme ihmettele.
Ja kerrohan syy. en ole täydellinen mies ja pitäskö olla?
Sinä olet Allu. Postin logistiikkakeskuksen (Vantaa) luonnevikainen ja pakkomielteinen kiintiövajakki. Kotoisin Pohjois-Suomesta, johon sua ei huolita takaisin ja ymmärrämme syynkin.
Sori mutta en tiedä mistä puhut ja oletat ihan typeriä, oletko sairas?
"No niin ! Mä en ole sellainen ja toiset ovat elämäntapatyöttömiä, itse en kyllä ole :D.,"
Ihan tosissaan meinaat, että parisuhteeseen riittää se, että käy töissä? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö saisi olla velkaantunut, eikö saisi koskaan juoda alkoholia, ihme juttuja :D
Ainoa ihme juttu on se, miten sä jaksat vuodesta toiseen jauhaa samaa paskaa 💩
Niin? Eikö saisi olle velkaantunut ja juoda alkoholia, kuule todella monet suomalaiset ihmiset maksaa lainaa pois palkasta ja juo alkoholia, siinä ei kuule ole mitään ihmeellistä tajuatko sitä!!!
Taidat olla vähän yksinkertainen. Jos naiset eivät halua tuollaista, he eivät halua tuollaista.
Luuletko et olen täydellinen top 3 mies?
En todellakaan luule. :D
Mutta jos nainen ei halua
En ole alkoholisti, en juo joka vloppu!
Vierailija kirjoitti:
"No niin ! Mä en ole sellainen ja toiset ovat elämäntapatyöttömiä, itse en kyllä ole :D.,"
Ihan tosissaan meinaat, että parisuhteeseen riittää se, että käy töissä? :D
Ei tietenkään.
Syyt:
Alkoholi.
Ei persoonaa? Kuka kiinnostuu ihmisestä, joka määrittelee itsensä vain ulkonäön, velkojen ym kautta.
Vierailija kirjoitti:
Syyt:
Alkoholi.
Ei persoonaa? Kuka kiinnostuu ihmisestä, joka määrittelee itsensä vain ulkonäön, velkojen ym kautta.
No en ole alkoholisti, se ei ole ongelma.
Siis suoraa sanoen vuosia sitten ennen naisia pääsi tapaamaan ja treffeille, ei heitä nykyää kiinnosta yhtään.