Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Järkyttävät harakanvarpaat silmäkulmissa jo 29 vuotiaana!

Vierailija
15.04.2024 |

Vaikka naama peruslukemilla, noin 3cm juovat. Voiko tehdä mitään? Muuten on ihan rypytön naama eikä otsajuonteitakaan ole.

Milloin muille on ilmestynyt? Kuvista näkee että joskus 23-24 vuotiaana on hiljalleen alkaneet kehittymään, mutta vähän aikaa sitten vasta tajusin miten niistä on tulleet paljon näkyvämmät.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuiva iho?

Vierailija
2/12 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulle tule edes hymyillessä harakanvarpaita. Ikää 43.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmänympärysvoiteita voi käyttää tai ottaa botoxia. Olen käyttänyt silmänympärysvoidetta 15-vuotiaasta ja ei ole vieläkään harakanvarpaita silmäkulmissa ja ikää on 60-vuotta.

Vierailija
4/12 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja varmaankin muutenkin naama täynnä potkukelkan jälkiä?

Kyllä se kuule nyt sullekin on vain roskis-keikkaa tiedossa. Pilalla!

Vierailija
5/12 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot vaan nauranut elämässäsi paljon. Siitä ne kertoo. 

Vierailija
6/12 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on kauniit.

Hassua olis joku posliininukke. Ilmeetön.

Vierailija
7/12 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin ne vaan kaunistaa.

M45

Vierailija
8/12 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jostain luin kun plastiikkakirurgi sanoi, että se tuleeko nuo ja kuinka aikaisin johtuu lähinnä siitä, miten kasvolihakset on kiinnittyneet luustoon. Jos ne oli jotenkin "ylhäällä", sitten tulee nuoresta alkaen ne harakanvarpaat. Ainoa mitä niille voi periaatteessa tehdä on botoxoida, mutta onko sekään sitten kiva että silmänympärys ei ilmehdi.

Itse olen myös niitä, joilla jo ihan lapsenakin silmänympärykset meni pitkille rypyille kun nauroin, ihan siis ohimon sivuun asti iho kurtistui hymyillessä. Ja kyllähän ne sitten jo parikymppisenä jäi ihoon pysyviksikin niin, että ne "taittumiskohdat" näkyi hentoina juonteina silloinkin kun ei hymyile. Siitä sitten iän myötä syventyneet. Eipä tuo haittaa mitään, kivan näköisiä minusta tavallaan, koska muistuttavat runsaasta hymyilemisestä ja nauramisesta.

Vierailija
9/12 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuiva iho?

Ei nämä tällaiset ilmerypyt yleensä johdu ihosta juurikaan, vaan siitä miten kasvolihakset toimii ja missä kohtaa ne kullakin sijaitsee. Kyllä se muukin kuin kuiva iho rypistyy sellaisista kohdista, jotka jatkuvasti ilmehtiessä kurttuuntuu. Esim. itselläni oli jo teininä kaulan ympärillä 3 vaakarengasta, koska mulla esim. lukiessa kun pää on alaviistoon, iho taittuu niistä kohdin. Jollain taas on silmänympäryslihasten rakenne sellainen, että hymyillessä silmän ympärille tulee runsaasti ryppyjä, ja kyllähän siihen ne pysyväksikin silloin nuorena jää. Jollain taas ei hymyillessä edes tule sinne juuri ryppyjä, vaan se on vain silmän alta josta vähän iho rutistuu - ei silloin niitä harakanvarpaitakaan tule vanhanakaan, kun ei iho siitä liiku.

Ja siis noita "harakanvarpaita" näkyy paljonkin nuorillakin, ja jopa filmitähdillä, jos alkaa katsoa. Ei niitä tunnu ihmiset mitenkään järin rumina pitävän, ja minustakin ne on kivan näköisiä.

Vierailija
10/12 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, näin juuri minullakin että ensin "taittumakohdat" jäivät hentona näkymään ja siitä pikkuhiljaa syventyneet. Menee vähän joka suuntaan.

-AP

Vierailija
11/12 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohon kun vielä tulee hamsteriposket niin a vot! 😅

Vierailija
12/12 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tretinoiini auttaa pitkässä juoksussa. Botox heti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi viisi