Onkohan tasoni laskenut kun en kiinnosta enää naisia
Olen tätä jo pitkään miettinyt onko tasoni sitten laskenut. Kerron vähä itsestäni. Pk-seudul asun. Ikää 41 v mies. Olen töissä ihan vakituisesti logistiikassa, olen siis ihan tavallinen mies amis, tienaan kohtuu hyvin, elätän kyllä itseni. Olen pituudeltani 188 cm eli pitkä kyllä, hiukan kaljamahaa on, mut ei kovin paljo ole, saa toki olla. Lapsia en halua, eikä ole. No olen vähän velkaantunut ja makselen kyllä velkaa palkastani, rahaa toki ei ole paljon, välillä enempi ja välillä vähempi. Harrastuksia on lenkkeily, joskus kävin vielä salilla, vähän on kuntoilu jäänyt vähemmälle kun töissä käy. Toki tulee alkoholiaki juotua, sitä pitäs vähentää. Olen vain pitkään huomannut että kiinnostun tietynlaisista naisista,mutta he eivät musta. Olen myös vähän kaljuuntunut ja sille ei voi mitään. Omasta mielestäni en ole alimman tason mies, ihmettelen vaa miksei naiset kiinnostu.
Kommentit (509)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskotko tasoteoriaan ja siihen, että naiset ovat rahan ja statuksen perässä? Miehet aina jaksaa valittaa, etteivät naiset ota huomioon oman arvonsa määrittelyssä sitä, että miehiä ei kiinnosta naisten koulutus tai työpaikka, vaan pelkästään tisisen ja perseen koko näin kärjistetysti. Silti tuntuu, että ne on ne samat miehet, jotka ihmettelee, mikseivät (rahanperässä juoksevat) naiset kiinnostu velkaantuneesta kohtuullisesti tienaavasta ukosta, jolla on kaljamaha.
No naisia ei kiinnosta, koska teidän oman tasoteorianne mukaan sinä olet sellainen alemman tason mies. Pituudesta pieni plussa, mutta muuten olet joku vitosen mies, jos edes naamakomeutta ei ole suotu.
Sori olen kyllä ainaski 7 mies, on myös sanottu komeaksi, en varmaa enää niin komea ole kun ennen, mutta ihminen muuttuu vanhenee ja rupsahtaa, et vissiin sitä tajua!
Ok ja vanhempi nainen on myös samalla tasolla, kuin 20 veenä jos oli nuorena kaunis?
Naiset ymmärtävät nykyään, miten suuri riski parisuhde on omalle terveydelle. Tuskin niinkään sinusta itsestäsi johtuvaa, vaan yleisestä naisvihasta. Voit siitä kiittää esimerkiksi täällä naisten hakkaamis- ja nöyryytysfantasioita jakelevia. Ja tietty uutisiin päätyneitä naistentappoja.
Allu on jotain 3 tai 4. Sanotaan, ettå 3,5.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luonteestasi, kiinnostuksen kohteistasi, maailmankatsomuksestasi jne. et puhut mitään. Siinä se vika lienee. Ajattelet että riittää että olet töissä ja joten kuten kunnollinen. Nainen haluaa kuitenkin toisen ihmisen jolla on yhteensopiva luonne, suunnilleen samanlaisen elämänarvot ja tavoitteet jne.
Luonteeltani olen kiltti, rauhallinen, hieman ujo alussa kyllä, mutta kun oppii tuntemaan en ole ujo, tykkään eläimistä ja kaikesta, viihdyn kahviloissa, ravintoloissa jne.
No nyt tuli jo jotain asiaakin. Miksi et aloittanut noilla asioilla? Nyt kun sitten vielä lopetat sen että etsit "naista" vaan alat etsiä sellaista naista jolle nuo luonteenpiirteesi olisivat plussaa ja jonka luonne ja ajatusmaailma sopii juuri sinun kanssasi hyvin yhteen. Silloin pääset jo pitkälle.
Eli pitäisi olla täydellinen mies et kiinnostaa naisia? Koulutettu 4000 € palkalla, hienolla autolla ajelee tuola, paljon harrastuksia, kavereita, atleettinen salipoika?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskotko tasoteoriaan ja siihen, että naiset ovat rahan ja statuksen perässä? Miehet aina jaksaa valittaa, etteivät naiset ota huomioon oman arvonsa määrittelyssä sitä, että miehiä ei kiinnosta naisten koulutus tai työpaikka, vaan pelkästään tisisen ja perseen koko näin kärjistetysti. Silti tuntuu, että ne on ne samat miehet, jotka ihmettelee, mikseivät (rahanperässä juoksevat) naiset kiinnostu velkaantuneesta kohtuullisesti tienaavasta ukosta, jolla on kaljamaha.
No naisia ei kiinnosta, koska teidän oman tasoteorianne mukaan sinä olet sellainen alemman tason mies. Pituudesta pieni plussa, mutta muuten olet joku vitosen mies, jos edes naamakomeutta ei ole suotu.
Sori olen kyllä ainaski 7 mies, on myös sanottu komeaksi, en varmaa enää niin komea ole kun ennen, mutta ihminen muuttuu vanhenee ja rupsahtaa, e
Siis miksi 4 tonnin palkka naisella on ongelma?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luonteestasi, kiinnostuksen kohteistasi, maailmankatsomuksestasi jne. et puhut mitään. Siinä se vika lienee. Ajattelet että riittää että olet töissä ja joten kuten kunnollinen. Nainen haluaa kuitenkin toisen ihmisen jolla on yhteensopiva luonne, suunnilleen samanlaisen elämänarvot ja tavoitteet jne.
Luonteeltani olen kiltti, rauhallinen, hieman ujo alussa kyllä, mutta kun oppii tuntemaan en ole ujo, tykkään eläimistä ja kaikesta, viihdyn kahviloissa, ravintoloissa jne.
No nyt tuli jo jotain asiaakin. Miksi et aloittanut noilla asioilla? Nyt kun sitten vielä lopetat sen että etsit "naista" vaan alat etsiä sellaista naista jolle nuo luonteenpiirteesi olisivat plussaa ja jonka luonne ja ajatusmaailma sopii juuri sinun kanssasi hyvin yhteen. Silloin pääset jo pitkälle.
tällä hetkellä en kiinnosta ketään naista, olen deittaillut mut en saa ees tykkäyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sori olen kyllä ainaski 7 mies, on myös sanottu komeaksi, en varmaa enää niin komea ole kun e
Kuten sanoin menestyneet ura naiset eivät ole mun juttu.
Vierailija kirjoitti:
Sori en kyllä ole Allu.
"No ihan sama mitä sä musta aattelet, tuola on miehiä jotka on sossuluukulla elämäntapatyöttömiä jopa vetää huumeita, ne vasta alimman tason miehiä 4-5 onkin :D."
Se että alapuolellakin on vielä sentään jotain ei vielä ole mikään varsinainen meriitti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö saisi olla velkaantunut, eikö saisi koskaan juoda alkoholia, ihme juttuja :D
Ainoa ihme juttu on se, miten sä jaksat vuodesta toiseen jauhaa samaa paskaa 💩
Niin? Eikö saisi olle velkaantunut ja juoda alkoholia, kuule todella monet suomalaiset ihmiset maksaa lainaa pois palkasta ja juo alkoholia, siinä ei kuule ole mitään ihmeellistä tajuatko sitä!!!
Taidat olla vähän yksinkertainen. Jos naiset eivät halua tuollaista, he eivät halua tuollaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sori olen kyllä ainaski 7 mies, on myös sanottu komeaksi, en varmaa enää niin komea ole kun ennen, mutta ihminen muuttuu vanhenee ja rupsahtaa, e
No mutta näin on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sori olen kyllä ainaski 7 mies, on myös sanottu komeaksi, en varmaa enää niin komea ole kun e
Sori, mutta ne huumeidenkäyttäjät on ainaki itelle tasolla 0. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö saisi olla velkaantunut, eikö saisi koskaan juoda alkoholia, ihme juttuja :D
Ainoa ihme juttu on se, miten sä jaksat vuodesta toiseen jauhaa samaa paskaa 💩
Niin? Eikö saisi olle velkaantunut ja juoda alkoholia, kuule todella monet suomalaiset ihmiset maksaa lainaa pois palkasta ja juo alkoholia, siinä ei kuule ole mitään ihmeellistä tajuatko sitä!!!
Taidat olla vähän yksinkertainen. Jos naiset eivät halua tuollaista, he eivät halua tuollaista.
Luuletko et olen täydellinen top 3 mies?
Vierailija kirjoitti:
Eli pitäisi olla täydellinen mies et kiinnostaa naisia? Koulutettu 4000 € palkalla, hienolla autolla ajelee tuola, paljon harrastuksia, kavereita, atleettinen salipoika?
Ei mutta olisi kiva omata joku persoona jonka osaa tuoda esiin eikä vain luetella "käyn toissä, vähän otan alkoholia ja käyn joskus lenkillä". Noihin spekseihin osuu 80% miehistä. Sillä ei vielä oikein erotuta tai herätetä kiinnostusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sori olen kyllä ainaski 7 mies, on myös san
No niin ! Mä en ole sellainen ja toiset ovat elämäntapatyöttömiä, itse en kyllä ole :D.,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mutta olisi kiva omata joku persoona jonka osaa tuoda esiin eikä vain luetella "käyn toissä, vähän otan alkoholia ja käyn joskus lenkillä". Noihin spekseihin osuu 80% miehistä. Sillä ei vielä oikein erotuta tai herätetä kiinnostusta.
Ymmärrän se on vaikeeta erottua joukosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sori en kyllä ole Allu.
Niin, Alluksihan sinä itsesi esittelit joskus muinoin. Oikea nimesi taitaa kyllä olla joku muu. Markus, muistaakseni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Epäilyttää tuo kiltteys ja rauhallisuuskin kun täyslaidallisen täräyttää, jos kirjoittaa poikittaisen sanan tai oman mielipiteen. :D
No ihan sama mitä sä musta ajattelet, kun asia ei ole niin :D .