Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onkos se UKK-instituutti jotenkin auttanut Sinua liikunnassa ?

Vierailija
06.08.2026 |

Rahaa veronmaksajat on sinnekin työntänyt kovasti ja 38 heppua tutkii asioita ja saa palkkaa keskimäärin 60000 euroa vuodessa.

Hyvä jos loppuu.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukkin stituutti

Vierailija
2/20 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päälekkäistä toimintaa paljon Suomessa valtion avustuksilla, ei ihme jos Suomi velkaantuu. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkseni ei ole.

Vierailija
4/20 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei konkreettista hyötyä tutkia samoja asioita.tulokset jo saatu ,ei tarvi rahoitusta enää. varmaan voivat työllistyä yksityisellä puolella sitten.

kaikki turhat rahareiät pitää poistaa.

Vierailija
5/20 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep samaa mieltä. Suomi on tosiaan täynnä mitä ihmeellisimpiä järjestöjä. Toki niitä saa olla, mutta älkööt käykö veronmaksajan kukkarolla. 

Verot mieluummin hoivaan, infraan, koulutukseen yms. tehtäviin, joita ilman emme pärjäisi. Moni vanha järjestö on lisäksi rikas, on sijoituksia ja kiinteistöjä. Ei ne tarvitse veroeuroilla kannateltuja raskaita hallintohimmelejä, eli ex-poliitikkojen hillotolppia.

Vierailija
6/20 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäistä kertaa kuulin siitä kävelytestistä, kun näin tähän rahoituksen leikkaamiseen liittyvää uutisointia. Missä ao. testiä on mainostettu?

Vierailija
7/20 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä suoritan  testejä lähinnä ulkomailla 

Vierailija
8/20 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuullut termin UKK-kävelytesti, mutta en tiedä millainen se on enkä ole sitä tehnyt. Kävelen kyllä joka päivä 1-2 tunnin lenkin ulkona. 

Vierailija
9/20 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On auttanut. Oli pahat selkävaivat ja pääsin työterveyshuollon kautta projektiin, jonka alussa ja lopussa tehtiin ukk-instituution testejä. Uskon olevan turhempiakin rahareikiä esim. kaikenlaisen konsultit. 

Vierailija
10/20 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan turhia menoreikiä, joihin voidaan niputtaa ETLA , Sitra, Suomen pankki,jossa on aivan liikaa porukkaa ja pomo täydellinen tollo. Migri voitaisiin myös lopettaa, koska tekee aivan järjettömiä päätöksiä. Suomeen pääsisi vain viisumin saatuaan ja kaiken maailman humpuuki yrittäjät laitetaan takaisin kotiinsa. ”Yrittäjät” joita saapuu Suomeen, ovat suurimpia rikollisia, huumeiden maahantuojia,ja ihmiskaupanharjoittajia.

Vierailija
11/20 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On auttanut. Oli pahat selkävaivat ja pääsin työterveyshuollon kautta projektiin, jonka alussa ja lopussa tehtiin ukk-instituution testejä. Uskon olevan turhempiakin rahareikiä esim. kaikenlaisen konsultit. 

Nämä tällaiset kuntotestit ovat täysi tarpeettomia. Jos et liiku millään tavalla, niin kunto on huono ilman mitään erillistä arviota. Jos taas liikut säännölisesti viikoittain jollain tavalla sen 3-4 tuntia, niin kuntosi on todennäköisesti riittävä terveysvaikutusten aikaan saamiseksi. Todelliset aktiiviliikkujat mittäävat suorituksiaan ihan itse.

Vierailija
12/20 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen joskus tehnyt sen kävelytestin. Lopputulos oli, että pitää liikkua enemmän. 

Tuon saman suosituksen olisi saanut vaikka omalta äidiltä ilmaiseksi.

Vierailija
13/20 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on. Löysin liikkumisen ilon UKK-instituutin valmennuksessa. 

Vierailija
14/20 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole Puolustusvoimatkaan koskaan auttaneet minua puolustautumaan miltään. Vuoden elämästä veivät, mitään en ole saanut. 

Vierailija
15/20 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsin ensimmäisen kertaan todella homoilemaan UKK-instituutin saunassa.

Kiitos UKK!

Vierailija
16/20 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo instituutti perustettiin Suomen diktaattorin mielistelemiseksi. Maalaisliitto voi ylläpitää sitä ei veronmaksajat. 

Vierailija
17/20 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan ne säästyneet rahat menee rikkaiden veroalennuksiin (asia sovittu jo)

Vierailija
18/20 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Sieltä on tullut paljon tutkimustietoa ja se auttaa monia. 

Rydmanilla on arvovalinta vinksakkaan. Mielestäni hän hakee autoritääristä ja ja saa ryhmentävää politiikkaa. Missään ei saa olla tahoa tai asiantuntijoita, jotka voi häiritä sitä poliittista suuntaa. 

Vierailija
19/20 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen joskus tehnyt sen kävelytestin. Lopputulos oli, että pitää liikkua enemmän. 

Tuon saman suosituksen olisi saanut vaikka omalta äidiltä ilmaiseksi.

Onkohan missään koskaan tulokseksi tullut että pitää liikkua vähemmän... niinpä... ja tämä tulos ei maksanut mitään.

Vierailija
20/20 |
06.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

ukkola suomen luotetuin hänet voisi palkata selvittämään nämä järjestöt ja niiden rahoitus. jos mitäkin huu haa kerhoa joissa suojatyö pomoilla kovat palkat.