Onkohan tasoni laskenut kun en kiinnosta enää naisia
Olen tätä jo pitkään miettinyt onko tasoni sitten laskenut. Kerron vähä itsestäni. Pk-seudul asun. Ikää 41 v mies. Olen töissä ihan vakituisesti logistiikassa, olen siis ihan tavallinen mies amis, tienaan kohtuu hyvin, elätän kyllä itseni. Olen pituudeltani 188 cm eli pitkä kyllä, hiukan kaljamahaa on, mut ei kovin paljo ole, saa toki olla. Lapsia en halua, eikä ole. No olen vähän velkaantunut ja makselen kyllä velkaa palkastani, rahaa toki ei ole paljon, välillä enempi ja välillä vähempi. Harrastuksia on lenkkeily, joskus kävin vielä salilla, vähän on kuntoilu jäänyt vähemmälle kun töissä käy. Toki tulee alkoholiaki juotua, sitä pitäs vähentää. Olen vain pitkään huomannut että kiinnostun tietynlaisista naisista,mutta he eivät musta. Olen myös vähän kaljuuntunut ja sille ei voi mitään. Omasta mielestäni en ole alimman tason mies, ihmettelen vaa miksei naiset kiinnostu.
Kommentit (509)
Vierailija kirjoitti:
Mikähän siinä on ettei kelpaa ees lihaville naisille?
Koska heti, kun avaat suusi, huomaa ettet käy ihan täysillä. Jankutat ja jankutat samaa paskaa aamusta iltaan. Ei sinua kukaan täysjärkinen jaksa kuunnella kahta minuuttia kauempaa.
Vierailija kirjoitti:
Olin juomassa ja kattelemassa naisia, naisia ei vain kiinnostanut yhtään
Vähennä juomista tai lopeta kokonaan. Humalaiset on ikävää seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yritin mua lihavempiaki naisia, mut eihän niitä kiinnostanut.
Millaisissa paikoissa sä käyt? Kannattaisi käydä karvahattu-pubeissa, niistä voisi löytyä joku sulle sopiva. Vieläkö Myrtsissä on se Red Onion?
Miksi mun pitäisi sellaisissa käydä?
Siellä on kuule monta juopporomanssia syttynyt ja joskus jopa sammunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin juomassa ja kattelemassa naisia, naisia ei vain kiinnostanut yhtään
Vähennä juomista tai lopeta kokonaan. Humalaiset on ikävää seuraa.
Miksi pitäisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikähän siinä on ettei kelpaa ees lihaville naisille?
Koska heti, kun avaat suusi, huomaa ettet käy ihan täysillä. Jankutat ja jankutat samaa paskaa aamusta iltaan. Ei sinua kukaan täysjärkinen jaksa kuunnella kahta minuuttia kauempaa.
Asia selvä. Suksi kuuseen mun puolesta.
Kyllä komeat top 10 miehet vie naiset, niin se on vain on, olin liikenteessä vloppuna, mutta ei oikein ketään nainen lähestynyt, suomalaiset naiset on tommosia.
Ei voi ymmärtää. monet on parisuhtees tai sit ei muuten vaa kiinnosta.
No tänne nyt ei enää ketään kirjotan niin antaa kai sit olla, turha jauhaa mitää kun ei tässä ole järkeä.
Mä en ymmärrä naisia