Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onkohan tasoni laskenut kun en kiinnosta enää naisia

Vierailija
08.08.2025 |

Olen tätä jo pitkään miettinyt onko tasoni sitten laskenut. Kerron vähä itsestäni. Pk-seudul asun. Ikää 41 v mies. Olen töissä ihan vakituisesti logistiikassa, olen siis ihan tavallinen mies amis, tienaan kohtuu hyvin, elätän kyllä itseni.  Olen pituudeltani 188 cm eli pitkä kyllä, hiukan kaljamahaa on, mut ei kovin paljo ole, saa toki olla. Lapsia en halua, eikä ole. No olen vähän velkaantunut ja makselen kyllä velkaa palkastani, rahaa toki ei ole paljon, välillä enempi ja välillä vähempi. Harrastuksia on lenkkeily, joskus kävin vielä salilla, vähän on kuntoilu jäänyt vähemmälle kun töissä käy. Toki tulee alkoholiaki juotua, sitä pitäs vähentää. Olen vain pitkään huomannut että kiinnostun tietynlaisista naisista,mutta he eivät musta. Olen myös vähän kaljuuntunut ja sille ei voi mitään. Omasta mielestäni en ole alimman tason mies, ihmettelen vaa miksei naiset kiinnostu.

Kommentit (509)

Vierailija
81/509 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskotko tasoteoriaan ja siihen, että naiset ovat rahan ja statuksen perässä? Miehet aina jaksaa valittaa, etteivät naiset ota huomioon oman arvonsa määrittelyssä sitä, että miehiä ei kiinnosta naisten koulutus tai työpaikka, vaan pelkästään tisisen ja perseen koko näin kärjistetysti. Silti tuntuu, että ne on ne samat miehet, jotka ihmettelee, mikseivät (rahanperässä juoksevat) naiset kiinnostu velkaantuneesta kohtuullisesti tienaavasta ukosta, jolla on kaljamaha.

No naisia ei kiinnosta, koska teidän oman tasoteorianne mukaan sinä olet sellainen alemman tason mies. Pituudesta pieni plussa, mutta muuten olet joku vitosen mies, jos edes naamakomeutta ei ole suotu.

Sori olen kyllä ainaski 7 mies, on myös sanottu komeaksi, en varmaa enää niin komea ole kun ennen, mutta ihminen muuttuu vanhenee ja rupsahtaa, et vissiin sitä tajua!

Niin omasta mielestäsi olet 7, mutta naisten mielestä?? sulla on kuitenkin monta monen mielestä negatiivista juttua joista suurimpana runsas alkoholin käyttö, vaikka itsekkin olet sitä mieltä että vähentää pitäisi niin harvoin niin tapahtuu, suunta on yleensä toinen. tämän tiedostaa ikäisesi naiset, joten se on varmaan suurin osa tekijä. joskus olit komea, nyt rupsahtanut, jos sulla olisi takana 10v seurustelua niin kumppania tuskin haittaisi rupsahtaminen mutta uutta kumppania saattaa kiinnostaa parempi kuntoinen. myös sun velkaantuminen ja se että vain tulet toimeen voi olla monelle kynnyskysymys. ei toki kaikille. jos oikeasti haluat löytää seurustelu kumppanin ja sänkyyn lämmittäjää niin pudota hieman omaa vaatimustasoasi, saatat yllättyä, ja löytää mukavan naisen rinnallesi. kaikki ei pussaile sammakkoa prinssin toiveessa mutta kaikki ei myöskään etsi prinssiä

Vierailija
82/509 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Allu on jotain 3 tai 4. Sanotaan, ettå 3,5.

Sori en kyllä ole Allu.

Niin, Alluksihan sinä itsesi esittelit joskus muinoin. Oikea nimesi taitaa kyllä olla joku muu. Markus, muistaakseni.

En tiedä mistä sinä puhut.

Kyllä sinä tiedät. Sait kenkää jopa teeapeutiltasi vainoamisen takia.

Oleta vain ei mua kiinnosta :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/509 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli pitäisi olla täydellinen mies et kiinnostaa naisia? Koulutettu 4000 € palkalla, hienolla autolla ajelee tuola, paljon harrastuksia, kavereita, atleettinen salipoika?

Näytä se viesti missä luki näin. :)

Niinhän se menee kun mies ei saisi juoda alkoholia ei saisi olla velkaantunut, pitäs olla mersu jne?

Ihmettelen kyllä tätä miehen logiikkaa. 😂

Nainen sanoo: en halua velkaantunutta ja alkoholisoitunutta elämänkumppania.

Mies toteaa: ai pitäskö olla joku mersu vai?!?

Vierailija
84/509 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syyt:

Alkoholi.

Ei persoonaa? Kuka kiinnostuu ihmisestä, joka määrittelee itsensä vain ulkonäön, velkojen ym kautta.

No en ole alkoholisti, se ei ole ongelma.

Mutta tuossa kuitenkin kirjoitat, että pitäisi vähentää?

Ja mites tuo persoonapuoli?

Vierailija
85/509 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai ei 20v installit kattelenaan perään?🤣

Sori miksi oletat tommosta, ei mua tommoset kiinnosta.

Sua kiinnostaa kaljamahanaiset joilla kireä toppi ja farkut. Juu juu, raskaana olevan näköiset juopot. Vähän tyhmät, koska itsekin olet reilusti alle 90 pisteen mies.

Vierailija
86/509 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskotko tasoteoriaan ja siihen, että naiset ovat rahan ja statuksen perässä? Miehet aina jaksaa valittaa, etteivät naiset ota huomioon oman arvonsa määrittelyssä sitä, että miehiä ei kiinnosta naisten koulutus tai työpaikka, vaan pelkästään tisisen ja perseen koko näin kärjistetysti. Silti tuntuu, että ne on ne samat miehet, jotka ihmettelee, mikseivät (rahanperässä juoksevat) naiset kiinnostu velkaantuneesta kohtuullisesti tienaavasta ukosta, jolla on kaljamaha.

No naisia ei kiinnosta, koska teidän oman tasoteorianne mukaan sinä olet sellainen alemman tason mies. Pituudesta pieni plussa, mutta muuten olet joku vitosen mies, jos edes naamakomeutta ei ole suotu.

Sori olen kyllä ainaski 7 mies, on myös sanottu komeaksi, en varmaa enää niin komea ole kun ennen, mutta ihminen muuttuu vanhenee ja rupsahtaa, e

Kuka on kertonut että runsasta? Monet suomalaiset miehet juo alkoholia ja heillä on parisuhde?

Vierailija
87/509 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai ei 20v installit kattelenaan perään?🤣

Sori miksi oletat tommosta, ei mua tommoset kiinnosta.

Sua kiinnostaa kaljamahanaiset joilla kireä toppi ja farkut. Juu juu, raskaana olevan näköiset juopot. Vähän tyhmät, koska itsekin olet reilusti alle 90 pisteen mies.

Olet vain ihme juttuja, olet päästäsi sairas.

Vierailija
88/509 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu että täälä aina haukutaan miehet pohjasakiksi, en ymmärrä.

Tiiätkö. Toi ei edesauta mitenkään sun agendaa et puolustelet niitä sun huonoja tapoja ja syytät naisia siitä, etteivät he halua sinusta riippakiveä itselleen.

Vierailija
89/509 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allu, sinä epävakaa dissosioiva murmeli, sinulle on kerrottu kymmeniä kertoja, mitkä seikat mättävät. Kirjoita tai kopioi ne johonkin talteen, tulosta vaikka seinälle. Sitten ei tarvitse tehdä joka kerta uutta avausta. Se on varmaan turvallisen tuntuista, kun palsta on kollektiivinen muistisi, mutta muille se on väsyttävää.

Vierailija
90/509 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sori olen kyllä ainaski 7 mies, on myös sanottu komeaksi, en varmaa enää niin komea ole kun ennen, mutta ihminen muuttuu vanhenee ja rupsahtaa, e

En etsi mitää top 10 tason naista sori vain.

Vierailija
91/509 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole vaan naiset nostaneet tasoaan . Sun taso pysynyt samana mutta tavisnaiset aina nostaa tasoaan.

No enpä tiedä! Suomalainen tavisnainen on nykyään keskimäärin jo niin lihava, että se esteettisen haitan lisäksi terveysongelma.

Toki miehetkin ovat. Mutta en kuvauksen perusteella näe sellaista vikaa aloittajamiehessä, että tavanomaisella suominaisella on varaa nirsoilla.

Jokainen luonnollisesti tekee kuten haluaa ja elää vaikka yksin. En minä sitä.

Vierailija
92/509 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa tuon ikäisistä naisista on parisuhteessa. Lopuista moni ei halua suhdetta tai ei käy missään, jossa voisi tutustua.

Ihmettelisin, jos Allun joku huolisi. Sen olisi pakko olla ke hi tys vam mai nen.

Vierailija
93/509 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiiätkö. Toi ei edesauta mitenkään sun agendaa et puolustelet niitä sun huonoja tapoja ja syytät naisia siitä, etteivät he halua sinusta riippakiveä itselleen.

Just joo ole sinä tuota mieltä :D

Vierailija
94/509 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allu! <3

Ei se sun ongelma vauvapalstalla tule koskaan ratkeamaan.

Vierailija
95/509 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö saisi olla velkaantunut, eikö saisi koskaan juoda alkoholia, ihme juttuja :D

Ainoa ihme juttu on se, miten sä jaksat vuodesta toiseen jauhaa samaa paskaa 💩

Niin? Eikö saisi olle velkaantunut ja juoda alkoholia, kuule todella monet suomalaiset ihmiset maksaa lainaa pois palkasta ja juo alkoholia, siinä ei kuule ole mitään ihmeellistä tajuatko sitä!!!

Taidat olla vähän yksinkertainen. Jos naiset eivät halua tuollaista, he eivät halua tuollaista. 

Luuletko et olen täydellinen top 3 mies?

En todell

Katsos kun sen täydellisen pulsun ja sivistyneen juomisen välissä on sellainen harmaa alue. Kenestäkään ei tule aamulla katkokävellen päivän Leijonan alkosta hakevaa pultsaria yhdessä yössä. :)

Vierailija
96/509 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa tuon ikäisistä naisista on parisuhteessa. Lopuista moni ei halua suhdetta tai ei käy missään, jossa voisi tutustua.

Ihmettelisin, jos Allun joku huolisi. Sen olisi pakko olla ke hi tys vam mai nen.

En ole Allu ja puhut kyllä ihmisistä törkeästi, oletko sairas ihminen vai mikä sulla viiraa päässä?

Vierailija
97/509 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö saisi olla velkaantunut, eikö saisi koskaan juoda alkoholia, ihme juttuja :D

Ainoa ihme juttu on se, miten sä jaksat vuodesta toiseen jauhaa samaa paskaa 💩

Niin? Eikö saisi olle velkaantunut ja juoda alkoholia, kuule todella monet suomalaiset ihmiset maksaa lainaa pois palkasta ja juo alkoholia, siinä ei kuule ole mitään ihmeellistä tajuatko sitä!!!

Taidat olla vähän yksinkertainen. Jos naiset eivät halua tuollaista, he eivät halua tuollaista. 

Oleta vain että olen juoppo, oleta vain, ei mua kiinnosta :D.

Vierailija
98/509 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole vaan naiset nostaneet tasoaan . Sun taso pysynyt samana mutta tavisnaiset aina nostaa tasoaan.

No enpä tiedä! Suomalainen tavisnainen on nykyään keskimäärin jo niin lihava, että se esteettisen haitan lisäksi terveysongelma.

Toki miehetkin ovat. Mutta en kuvauksen perusteella näe sellaista vikaa aloittajamiehessä, että tavanomaisella suominaisella on varaa nirsoilla.

Jokainen luonnollisesti tekee kuten haluaa ja elää vaikka yksin. En minä sitä.

Ei ole varaa nirsoilla sitä ihmettelen itsekkin.

Vierailija
99/509 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sori olen kyllä ainaski 7 mies, on myös sanottu komeaksi, en varmaa enää niin komea ole kun ennen, mutta ihminen muuttuu vanhenee ja rupsahtaa, et vissiin sitä tajua!

Pelkästään jo älyn vähyyden takia olet enintään vitosen mies.

Vierailija
100/509 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just joo ole sinä tuota mieltä :D

No kerro sitten, onko se toiminut? Onko siitä ollut jotain hyötyä uhriutua ja syytellä muita? :)