Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onkohan tasoni laskenut kun en kiinnosta enää naisia

Vierailija
08.08.2025 |

Olen tätä jo pitkään miettinyt onko tasoni sitten laskenut. Kerron vähä itsestäni. Pk-seudul asun. Ikää 41 v mies. Olen töissä ihan vakituisesti logistiikassa, olen siis ihan tavallinen mies amis, tienaan kohtuu hyvin, elätän kyllä itseni.  Olen pituudeltani 188 cm eli pitkä kyllä, hiukan kaljamahaa on, mut ei kovin paljo ole, saa toki olla. Lapsia en halua, eikä ole. No olen vähän velkaantunut ja makselen kyllä velkaa palkastani, rahaa toki ei ole paljon, välillä enempi ja välillä vähempi. Harrastuksia on lenkkeily, joskus kävin vielä salilla, vähän on kuntoilu jäänyt vähemmälle kun töissä käy. Toki tulee alkoholiaki juotua, sitä pitäs vähentää. Olen vain pitkään huomannut että kiinnostun tietynlaisista naisista,mutta he eivät musta. Olen myös vähän kaljuuntunut ja sille ei voi mitään. Omasta mielestäni en ole alimman tason mies, ihmettelen vaa miksei naiset kiinnostu.

Kommentit (509)

Vierailija
101/509 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskotko tasoteoriaan ja siihen, että naiset ovat rahan ja statuksen perässä? Miehet aina jaksaa valittaa, etteivät naiset ota huomioon oman arvonsa määrittelyssä sitä, että miehiä ei kiinnosta naisten koulutus tai työpaikka, vaan pelkästään tisisen ja perseen koko näin kärjistetysti. Silti tuntuu, että ne on ne samat miehet, jotka ihmettelee, mikseivät (rahanperässä juoksevat) naiset kiinnostu velkaantuneesta kohtuullisesti tienaavasta ukosta, jolla on kaljamaha.

No naisia ei kiinnosta, koska teidän oman tasoteorianne mukaan sinä olet sellainen alemman tason mies. Pituudesta pieni plussa, mutta muuten olet joku vitosen mies, jos edes naamakomeutta ei ole suotu.

Sori olen kyllä ainaski 7 mies, on myös sanottu komeaksi, en varmaa enää niin komea ole kun ennen, mutta ihminen muuttuu vanhenee ja rupsahtaa, e

Osa naisista on sanonut kyllä että olen komea.

Vierailija
102/509 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

:D

- velkaantunut

- lisääntymisiän ylittänyt

- alkohlisoitunut

- rupsahtanut

- röiukko

Ja kaiken huipuksi etsii NAISTA mutta EI HALUA LAPSIA :D

Mihin se nainen tulee? Sinun eläväksi sperma viemäriksesikö? Heh heh, huh huh.

Eikös tuo ole selviö, et jos on lisääntymisiän ylittänyt, niin EI HALUA LAPSIA??? Haluuko muka tuon ikäiset naiset vielä lapsia?

M49

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/509 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskotko tasoteoriaan ja siihen, että naiset ovat rahan ja statuksen perässä? Miehet aina jaksaa valittaa, etteivät naiset ota huomioon oman arvonsa määrittelyssä sitä, että miehiä ei kiinnosta naisten koulutus tai työpaikka, vaan pelkästään tisisen ja perseen koko näin kärjistetysti. Silti tuntuu, että ne on ne samat miehet, jotka ihmettelee, mikseivät (rahanperässä juoksevat) naiset kiinnostu velkaantuneesta kohtuullisesti tienaavasta ukosta, jolla on kaljamaha.

No naisia ei kiinnosta, koska teidän oman tasoteorianne mukaan sinä olet sellainen alemman tason mies. Pituudesta pieni plussa, mutta muuten olet joku vitosen mies, jos edes naamakomeutta ei ole suotu.

Sori olen kyllä ainaski 7 mies, on myös sanottu komeaksi, en varmaa enää niin komea ole kun ennen, mutta ihminen muuttuu vanhenee ja rupsahtaa, e

Törkeästi sanottu ja haukuttu.

Vierailija
104/509 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanko pitäisi olla atleettinen koulutettu yliopisto poika, velkaa ei saisi olla kun tuhansia euroja maksimissaan, pitäisi olla melko uusi auto, ja urheilla tuola joka päivä. ?

Vierailija
105/509 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, maailmassa on yli 2 miljardia naista Euroopan ulkopuolella, joita vakavarainen länsimainen +40v mies kyllä kiinnostaa. Laajenna siis hakuasi.  

Vierailija
106/509 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanko pitäisi olla atleettinen koulutettu yliopisto poika, velkaa ei saisi olla kun tuhansia euroja maksimissaan, pitäisi olla melko uusi auto, ja urheilla tuola joka päivä. ?

*hakee popcornit*

Onko tää ikiliikkuja, keksii omasta päästään näitä, kun yksikään kommentti ei tällaiseen viittaa.  :D

Vierailija
107/509 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset on kaikki sun yläpuolella koska sä et saa ketään :D

Vierailija
108/509 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sori olen kyllä ainaski 7 mies, on myös sanottu komeaksi, en varmaa enää niin komea ole kun e

Törkee haukkuja, sinä nyt et saa ketään, sori mä olen seurustellut :D

Vierailija
109/509 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ilmeisesti naiset etsii sitten komempia top 10 miehiä.

Vierailija
110/509 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä kai tälle voi mitään, itsensä kehittämistä vaan sitten enempi.

Vierailija
111/509 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sori olen kyllä ainaski 7 mies, on myös sanottu komeaksi, en varmaa enää niin komea ole kun e

No kerropa sitten tarkemmin alkoholin käytöstäsi? Kuinka usein juot ja miksi juot? Kuinka paljon juot kerralla? :)

Ihan itse kuitenkin katsoit tarpeelliseksi mainita aloituksessa kaljamahan ja että pitäisi vähentää..

Vierailija
112/509 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaljamaha tulee kyllä kun ihminen vanhenee miehelle se on ihan normia, eikö saisi olla? Juon alkoholia noin 2 kertaa kk.

Vierailija
113/509 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No juon ihan sopivasti, eikö saisi ollenkaan juoda alkoholia?

Vierailija
114/509 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko juot silloin kun juot? Miksi juot?

Vierailija
115/509 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No juon ihan sopivasti, eikö saisi ollenkaan juoda alkoholia?

Eli?

Vierailija
116/509 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

12 tölkkiä pientä, no miksei saisi juoda? Rentoudun kun juon ja tykkään käydä baareissa tanssimassa.

Vierailija
117/509 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa tuon ikäisistä naisista on parisuhteessa. Lopuista moni ei halua suhdetta tai ei käy missään, jossa voisi tutustua.

Ihmettelisin, jos Allun joku huolisi. Sen olisi pakko olla ke hi tys vam mai nen.

En ole Allu ja puhut kyllä ihmisistä törkeästi, oletko sairas ihminen vai mikä sulla viiraa päässä?

Tunnistan sinut höpinöistäsi, joita olet jankuttanut täällä 4-5 vuotta. Muistan tarinasi. Enkä ole ainut joka tunnistaa ja muistaa.

Siitä plussaa, että korjasit viimein ikäsi 38:sta vuodesta 41:een. Oikea ikäsi lienee lähempänä viittäkymppiä.

Vierailija
118/509 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole vaan naiset nostaneet tasoaan . Sun taso pysynyt samana mutta tavisnaiset aina nostaa tasoaan.

No enpä tiedä! Suomalainen tavisnainen on nykyään keskimäärin jo niin lihava, että se esteettisen haitan lisäksi terveysongelma.

Toki miehetkin ovat. Mutta en kuvauksen perusteella näe sellaista vikaa aloittajamiehessä, että tavanomaisella suominaisella on varaa nirsoilla.

Jokainen luonnollisesti tekee kuten haluaa ja elää vaikka yksin. En minä sitä.

Ei ole varaa nirsoilla sitä ihmettelen itsekkin.

On vara. Katsos kun ne naiset viihdymme ilman miestäkin. Itseasiassa mies lyhentää naisen eliniänodotetta.

Vierailija
119/509 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

12 tölkkiä pientä, no miksei saisi juoda? Rentoudun kun juon ja tykkään käydä baareissa tanssimassa.

Ookoo eli 12 pack menee yhdessä illassa 2x kuukaudessa.

Onhan se aika paljon noin säännöllisesti. Mutta ihan vapaasti toki eihän sitä kukaan kiellä. Mulle ei vaan sopis tollanen mies. 

Vierailija
120/509 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa tuon ikäisistä naisista on parisuhteessa. Lopuista moni ei halua suhdetta tai ei käy missään, jossa voisi tutustua.

Ihmettelisin, jos Allun joku huolisi. Sen olisi pakko olla ke hi tys vam mai nen.

En ole Allu ja puhut kyllä ihmisistä törkeästi, oletko sairas ihminen vai mikä sulla viiraa päässä?

Tunnistan sinut höpinöistäsi, joita olet jankuttanut täällä 4-5 vuotta. Muistan tarinasi. Enkä ole ainut joka tunnistaa ja muistaa.

Siitä plussaa, että korjasit viimein ikäsi 38:sta vuodesta 41:een. Oikea ikäsi lienee lähempänä viittäkymppiä.

En tiedä mistä puhut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kahdeksan