Onkohan tasoni laskenut kun en kiinnosta enää naisia
Olen tätä jo pitkään miettinyt onko tasoni sitten laskenut. Kerron vähä itsestäni. Pk-seudul asun. Ikää 41 v mies. Olen töissä ihan vakituisesti logistiikassa, olen siis ihan tavallinen mies amis, tienaan kohtuu hyvin, elätän kyllä itseni. Olen pituudeltani 188 cm eli pitkä kyllä, hiukan kaljamahaa on, mut ei kovin paljo ole, saa toki olla. Lapsia en halua, eikä ole. No olen vähän velkaantunut ja makselen kyllä velkaa palkastani, rahaa toki ei ole paljon, välillä enempi ja välillä vähempi. Harrastuksia on lenkkeily, joskus kävin vielä salilla, vähän on kuntoilu jäänyt vähemmälle kun töissä käy. Toki tulee alkoholiaki juotua, sitä pitäs vähentää. Olen vain pitkään huomannut että kiinnostun tietynlaisista naisista,mutta he eivät musta. Olen myös vähän kaljuuntunut ja sille ei voi mitään. Omasta mielestäni en ole alimman tason mies, ihmettelen vaa miksei naiset kiinnostu.
Kommentit (509)
Uskotko tasoteoriaan ja siihen, että naiset ovat rahan ja statuksen perässä? Miehet aina jaksaa valittaa, etteivät naiset ota huomioon oman arvonsa määrittelyssä sitä, että miehiä ei kiinnosta naisten koulutus tai työpaikka, vaan pelkästään tisisen ja perseen koko näin kärjistetysti. Silti tuntuu, että ne on ne samat miehet, jotka ihmettelee, mikseivät (rahanperässä juoksevat) naiset kiinnostu velkaantuneesta kohtuullisesti tienaavasta ukosta, jolla on kaljamaha.
No naisia ei kiinnosta, koska teidän oman tasoteorianne mukaan sinä olet sellainen alemman tason mies. Pituudesta pieni plussa, mutta muuten olet joku vitosen mies, jos edes naamakomeutta ei ole suotu.
Vierailija kirjoitti:
Et varsinaisesti kertonut mitään, mikä tekisi sinusta tasokkaan. Pelkkä pituus ei yksistään riitä.
juuri tuossa kerroin itsestäni.
Olet sen ikäinen, että moni nainen on jo varattu eli tarjontaa on vähemmän toisin kuin nuorena. Lisäksi olet myös itse vanhempi, keski-ikäinen, jolloin siihen liittyviä muutoksia on jo tapahtunut. Ne ovat ihan normaaleja, mutta laskevat tasoa markkinoilla.
Ihan mukavalta mieheltä kuulostat, rehelliseltä. Enemmän itseäni epäilyttää palstan miehet, jotka väittävät olevansa vaikka mitä, mutta seuraa ei silti löydy. Ei ole uskottavaa.
Älä käytä deittiäppejä, vaan lähesty naisia livenä. Deittiäpissä on liikaa kilpailua ja naiset ovat sieltä jo pitkälti poistuneet.
Vierailija kirjoitti:
Koska olet viimeksi seurustellut?
Noin 4-5 v sitten.
Vierailija kirjoitti:
Uskotko tasoteoriaan ja siihen, että naiset ovat rahan ja statuksen perässä? Miehet aina jaksaa valittaa, etteivät naiset ota huomioon oman arvonsa määrittelyssä sitä, että miehiä ei kiinnosta naisten koulutus tai työpaikka, vaan pelkästään tisisen ja perseen koko näin kärjistetysti. Silti tuntuu, että ne on ne samat miehet, jotka ihmettelee, mikseivät (rahanperässä juoksevat) naiset kiinnostu velkaantuneesta kohtuullisesti tienaavasta ukosta, jolla on kaljamaha.
No naisia ei kiinnosta, koska teidän oman tasoteorianne mukaan sinä olet sellainen alemman tason mies. Pituudesta pieni plussa, mutta muuten olet joku vitosen mies, jos edes naamakomeutta ei ole suotu.
Sori olen kyllä ainaski 7 mies, on myös sanottu komeaksi, en varmaa enää niin komea ole kun ennen, mutta ihminen muuttuu vanhenee ja rupsahtaa, et vissiin sitä tajua!
Vierailija kirjoitti:
Eikö saisi olla velkaantunut, eikö saisi koskaan juoda alkoholia, ihme juttuja :D
Ainoa ihme juttu on se, miten sä jaksat vuodesta toiseen jauhaa samaa paskaa 💩
Kerro millaiset arvot sinulla on? Koulutus? Minkä kirjan luit viimeksi? Mitä teet vapaaaikana? Mitä asioita koet yhteiskunnallisesti tärkeinä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sori olen kyllä ainaski 7 mies, on myös sanottu komeaksi, en varmaa enää niin komea ole kun ennen, mutta ihminen muuttuu vanhenee ja rupsahtaa, et vissiin sitä tajua!
Ja tähän lisäykseen, ei kiinnosta liian menestyneet ja koulutetut ja 4000 € tienaavat naiset ei mun juttu, ja hoikat ei myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta ihmettelen nykyää naisten nirsoilua.
Onko pakko tuottaa näitä samansisältöisiä aloituksia. Kun siis jo käsialasta näkee että saman kirjoittajan ovat.
https://www.vauva.fi/haku?keys=Allu
Tuosta löytyy aiempia ketjuja samalta aloittajalta.
Luonteestasi, kiinnostuksen kohteistasi, maailmankatsomuksestasi jne. et puhut mitään. Siinä se vika lienee. Ajattelet että riittää että olet töissä ja joten kuten kunnollinen. Nainen haluaa kuitenkin toisen ihmisen jolla on yhteensopiva luonne, suunnilleen samanlaisen elämänarvot ja tavoitteet jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö saisi olla velkaantunut, eikö saisi koskaan juoda alkoholia, ihme juttuja :D
Ainoa ihme juttu on se, miten sä jaksat vuodesta toiseen jauhaa samaa paskaa 💩
Niin? Eikö saisi olle velkaantunut ja juoda alkoholia, kuule todella monet suomalaiset ihmiset maksaa lainaa pois palkasta ja juo alkoholia, siinä ei kuule ole mitään ihmeellistä tajuatko sitä!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä seiska????? Anna mun kaikki kestää :D:D:D
Vierailija kirjoitti:
Luonteestasi, kiinnostuksen kohteistasi, maailmankatsomuksestasi jne. et puhut mitään. Siinä se vika lienee. Ajattelet että riittää että olet töissä ja joten kuten kunnollinen. Nainen haluaa kuitenkin toisen ihmisen jolla on yhteensopiva luonne, suunnilleen samanlaisen elämänarvot ja tavoitteet jne.
Luonteeltani olen kiltti, rauhallinen, hieman ujo alussa kyllä, mutta kun oppii tuntemaan en ole ujo, tykkään eläimistä ja kaikesta, viihdyn kahviloissa, ravintoloissa jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et varsinaisesti kertonut mitään, mikä tekisi sinusta tasokkaan. Pelkkä pituus ei yksistään riitä.
Et oikeastaan mitään joka olisi parisuhteessa tärkeää. Siinä kun ei ole yhdessä ammatin tai muun sellaisen kanssa vaan jonkun ihmisen jolla on persoona, omia ajatuksia, haaveita, tavoitteita jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sori olen kyllä ainaski 7 mies, on myös sanottu komeaksi, en varmaa enää niin komea ole kun ennen, mutta ihminen muuttuu vanhenee ja rupsahtaa, e
No ihan sama mitä sä musta aattelet, tuola on miehiä jotka on sossuluukulla elämäntapatyöttömiä jopa vetää huumeita, ne vasta alimman tason miehiä 4-5 onkin :D.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et oikeastaan mitään joka olisi parisuhteessa tärkeää. Siinä kun ei ole yhdessä ammatin tai muun sellaisen kanssa vaan jonkun ihmisen jolla on persoona, omia ajatuksia, haaveita, tavoitteita jne.
Aha selvä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta ihmettelen nykyää naisten nirsoilua.
Onko pakko tuottaa näitä samansisältöisiä aloituksia. Kun siis jo käsialasta näkee että saman kirjoittajan ovat.
https://www.vauva.fi/haku?keys=Allu
Tuosta löytyy aiempia ketjuja samalta aloittajalta.
En ymmärrä mistä puhut ja kuka tuo on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tipuit just nelostasolle. 😇
Eri
Vierailija kirjoitti:
Olet sen ikäinen, että moni nainen on jo varattu eli tarjontaa on vähemmän toisin kuin nuorena. Lisäksi olet myös itse vanhempi, keski-ikäinen, jolloin siihen liittyviä muutoksia on jo tapahtunut. Ne ovat ihan normaaleja, mutta laskevat tasoa markkinoilla.
Ihan mukavalta mieheltä kuulostat, rehelliseltä. Enemmän itseäni epäilyttää palstan miehet, jotka väittävät olevansa vaikka mitä, mutta seuraa ei silti löydy. Ei ole uskottavaa.
Älä käytä deittiäppejä, vaan lähesty naisia livenä. Deittiäpissä on liikaa kilpailua ja naiset ovat sieltä jo pitkälti poistuneet.
En oikein uskalla lähestyä nykyää naisia, ennen kyllä, en tiedä miksi, itsevarmuutta ei ole ja olen aika ujo.
Et taida käydä täysillä. Ei täällä kirjoittele ne naisia kiinnostavat miehet vaan kaikenmaailman kahelit.