Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ETUAJASSA olevat ihmiset ärsyttää!

Vierailija
20.02.2025 |

Spin offina toisesta ketjusta: 

En kestä ihmisiä, jotka tulevat vaikkapa kylään tai ovelta hakemaan 10 tai jopa 30minuuttia sovittua aikaisemmin, kun itse olen ihan vaiheessa!

Ärsyttävää on myös se, että he itse tulevat johonkin sovittuun tapaamispaikkaan puoli tuntia etuajassa ja sitten kun myöhästyn pari minuuttia niin kauhea valitus, kuinka he ovat odottaneet niin ja niin kauan. (Jos olisivat itse tulleet sovittuna aikana, niin ei olisi tarvinnut montaa minuuttia odottaa, tuskin olisivat edes huomanneet myöhästymistäni.)

Kommentit (108)

Vierailija
1/108 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylään on epäkohteliasta tulla etuajassa! Usein olen emäntänä vielä imuroimassa puoli tuntia aikaisemmin ja sitten syöksyn suihkuun, pukemaan ja varttia vaille olen veskissä kampaamassa tukkaa ja meikkaamassa ja vielä siivoan vessankin samalla.

- Tai jos päivälliskutsut, niin olen vielä kokkaamassa varttia vaille ja todella hankalaa, jos siinä vaiheessa jo tullaan häiritsemään.

Vierailija
2/108 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

sovi myöhäisempi aika niin ei tarvitse nillittää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/108 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

sovi myöhäisempi aika niin ei tarvitse nillittää

Sama juttu toisinpäin, niille jotka nillittää myöhästelijöistä, niin kantsii sopia aikaisempi aika hänen kanssaan. klo 12.00 hänelle ja muille 12.15, niin kaikki ovat yhtä aikaa perillä. 

Vierailija
4/108 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei loukkaannu vartista! 

Vierailija
5/108 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on alinta saastaa!

Vierailija
6/108 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverini on tällainen, ärsyttää todella lähteä hänen kanssaan vaikka harrastuksiin, kun perillä joudumme sitten odottamaan puoli tuntia sen alkamista. Siis  hän todella haluaa mennä johonkin oven taakse seisomaan tai käytävälle istumaan puoleksi tunniksi, sen sijaan, että oltaisiin täsmällisesti paikalla. 

Vierailija
7/108 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Aikaan ennen kännyköitä.Sovitaan, että mennään yhdessä tapaamaan ystävää. Mennään samalla bussilla ja tavataan siellä autossa, kun eri pysäkit, mutta sama linja. Bussit kulkee 15 min. välein. Bussissa ihmettelen kun ei kaveria näykään missään, vaikka aina tapaa olla ajoissa. Pääsen sinne yhteisen ystävän luo ja siellähän hän onkin. -Tulinkin jo sillä aiemmalla bussilla. 

Vierailija
8/108 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

!0 minuttia ei ole paha, kaksi tuntia tai enemmän on paha.

Vierailija
9/108 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin. Sovimme kaverin kanssa eilen, että nähdään klo 17.15 kahvilassa. Tulin kiireellä tasan klo 17.15 ovesta sisään ja kaveri on nyrpeänä ja loukkaantunut, kun oli odottanut minua jo ainakin 20 minuuttia!. Itse oli siis tullut liian aikaisin. Tämä toistuu usein ja ottaa kyllä päähän!

Paras oli kun saman kaverin kanssa sovimme tärkeän tapaamisen kolmannen osapuolen kanssa. Piti käydä eräs asiakirja läpi ja kaikkien allekirjoittaa. Olimme sopineet klo 14.00.  Minä tulin paikalle hyvissä ajoin n. 13.53, että varmasti olen ajoissa ja voimme rennosti aloittaa. No mitä! Nämä molemmat olivat tulleet paikalle jo 13.30 ja sopimus oli jo läpikäyty ja heidän osaltaan allekirjoitettu! 

Minkä halvatun takia niitä aikatauluja sitten yhdessä sovitaan kun niistä ei pidetä kiinni! 

Kertokaa senkin etuilijat!

Vierailija
10/108 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovittiin kaverin kanssa, että mennään yllättämään eräs ystävä, nähdään talon luona. Tulin pari minuuttia vaille ja odottelin vartin. Sitten selvisi, että kaveri oli tullut puoli tuntia aikaisemmin ja mennyt jo sisälle. 

Vierailija
11/108 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No niin. Sovimme kaverin kanssa eilen, että nähdään klo 17.15 kahvilassa. Tulin kiireellä tasan klo 17.15 ovesta sisään ja kaveri on nyrpeänä ja loukkaantunut, kun oli odottanut minua jo ainakin 20 minuuttia!. Itse oli siis tullut liian aikaisin. Tämä toistuu usein ja ottaa kyllä päähän!

Paras oli kun saman kaverin kanssa sovimme tärkeän tapaamisen kolmannen osapuolen kanssa. Piti käydä eräs asiakirja läpi ja kaikkien allekirjoittaa. Olimme sopineet klo 14.00.  Minä tulin paikalle hyvissä ajoin n. 13.53, että varmasti olen ajoissa ja voimme rennosti aloittaa. No mitä! Nämä molemmat olivat tulleet paikalle jo 13.30 ja sopimus oli jo läpikäyty ja heidän osaltaan allekirjoitettu! 

Minkä halvatun takia niitä aikatauluja sitten yhdessä sovitaan kun niistä ei pidetä kiinni! 

Tätä mäkin ihmettelen. Ja myös sitä, että miksi on ok mennä väärään aikaan, jos se tapahtuu etuajassa, mutta toiseen suuntaan tapahtuva jousto on törkeää ja epäkohteliasta. Itse olen aina paikalla ajallaan enkä puolta tuntia ennen tai puoli tuntia myöhässä. En ymmärrä miksi tuo ei onnistu kaikilta..

Vierailija
12/108 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin yhtenä kesänä työpaikassa, johon porukka tuli paikalle pahimmillaan tuntia ennen vuoron alkua hääräämään. Ja tietysti olin heidän mielestään myöhässä, kun olin työvalmiudessa vasta pari minuuttia ennen virallisen työajan alkua. Monesti olivat jo esim. palaverin loppusuoralla vaikka työajan alkuun oli vielä monta minuuttia aikaa.

Vierailija
13/108 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja annoit asian olla, vaikka olisit voinut sanoa, että kello on tasan se mikä pitää ollakin.

Vierailija
14/108 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä etuilijat ovat samalla epävarmoja ihmisiä ja samalla omaavat suuren egon. Epävarma varmistaa ettei vaan myöhästy. Egoilija loukkaantuu kun heidän aikaa varastetaan, ovat mielestään parempia ihmisiä kun varautuvat tulemalla etuajassa. Sovittuun aikaan tulijat ovat heidän mielestään elämän loosereita joilla pettää elämänhallinta ja varastavat näin etuilijoiden aikaa. Kummaa porukkaa.

Vierailija
15/108 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää on kyllä välillä koomisia. Etuilija saapuu paikalle puoli tuntia ennen tapaamista ja kellon lyödessä tasan hän poistuu paikalta aivan raivona, kun toista ei näy ja hän on odottanut jo niin kauan. Tapaamisen toinen osapuoli saapuu paikalle 30 sekuntia myöhemmin ja hämmästyy.

Vierailija
16/108 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana kerran hämmästyin, kun tulin kaukojunaan muutamaa minuuttia ennen lähtöä ja sain torumiset, kun muka melkein myöhästyin. On jäänyt mieleen, vaikka on kauan aikaa. Silloin metrot kyllä kulki luotettavasti ja täsmällisesti ja tiesin hyvin vaihtoon asemalla kuluvan ajankin, joten mitään hätää siinä ei ollut, olinhan paikallanikin jo ennen junan lähtöä.

Nykyään kyllä olen vähän muuttunut tässä suhteessa, eli yritän olla vartin tms. etuajassa, kun lähden kaukobussilla tai -junalla, koska viivästyksiä voi tulla, mutta ei siinä hihat pala, jos menee kiireemmäksi.

Vierailija
17/108 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakas voi olla 45 minuuttia etuajassa ja hammaslääkäri 45 minuuttia myöhässä. Odotusaulassa mölytoosat päällä. Asiakkaalla on myös edestakainen bussimatka, kävelyt ja valmistautuminen. 

Vierailija
18/108 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidin juhlat kun täytin pyöreitä. Vieraat oli kutsuttu paikalle klo 13. Juhlien laitto oli vielä pahasti kesken , pöytien kattaus, kakun koristelut ym. Vieraat tulivat klo 11!!. Näin melkein punaista kun olin niin vihainen. Että miten eivät katsoneet kutsussa olevaa kellonaikaa!! Minua otti niin päähän tämä epäkunnioitus minua ja juhliakin kohtaan että siltä osin juhlat pilalla minulta.

Vierailija
19/108 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja annoit asian olla, vaikka olisi

Mistä näin päättelit? Tottakai sanoin, vaan mitäpä sillä enää väliä, olivat jo käyneet sopimuksen läpi. 

Vierailija
20/108 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidin juhlat kun täytin pyöreitä. Vieraat oli kutsuttu paikalle klo 13. Juhlien laitto oli vielä pahasti kesken , pöytien kattaus, kakun koristelut ym. Vieraat tulivat klo 11!!. Näin melkein punaista kun olin niin vihainen. Että miten eivät katsoneet kutsussa olevaa kellonaikaa!! Minua otti niin päähän tämä epäkunnioitus minua ja juhliakin kohtaan että siltä osin juhlat pilalla minulta.

Minulle kävi samoin. Ärsytti suunnattomasti kun sukulaiset istuivat sohvalla rupattelemassa, kun minä hääräsin kiireisenä keittiössä ja minun piti vielä käydä suihkussakin ja laittaa juhlamekko. En olisi todellakaan halunnut siinä kiireessä viihdyttää vieraita. Selittivät siinä ylpeänä itsestään, että eivät ole koskaan myöhässä mistään. No ei varmaan, kun tupataan sisään lähes kaksi tuntia ennen kutsujen alkamista! Todella raivostuttava piirre. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kuusi