Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HS: Risto, 32, on neitsyt ja heidän määrä miehissä kasvaa: "Suudellut en ole, kädestäkään en ole pitänyt"

Vierailija
20.02.2025 |

https://www.hs.fi/lifestyle/art-2000010866135.html

"Deittimarkkinoiden yhä kasvava digitalisaatio ei ole kaikille pelkästään positiivinen asia.

Siinä missä komeakasvoiset pitkät miehet saavat lukemattomia seksikokemuksia eri naisten kanssa, esimerkiksi kaljuuntuneiden, ujojen lyhyiden miesten kysyntä on aika alamaissa.

Olen sitä tosissaan miettinytkin, että mitä jos jää loppuelämäksi yksin. Se ahdistaa, Risto Holopainen sanoo.

Nettideittailusta Holopainen ei pidä yhtään, mutta sitäkin hän on tehnyt vuosien varrella paljon. Yhtään treffejä ei ole tullut.

Hinge, E-kontakti, Eliittikumppani, Badoo, Holopainen listaa käyttämiään treffisovelluksia josta matcheja ei tule yhtäkään.

Rupesi vain vituttamaan. Ihan suoraan sanottuna rupesi vituttamaan, Holopainen kiteyttää kokemuksensa."

Kommentit (2235)

Vierailija
141/2235 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Kunhan robotiikka ja tekoäly tästä vielä vähän kehittyy ja hinnat laskevat, ongelma on sillä ratkaistu. Ei ehkä vielä omana elinaikanani, mutta todennäköisempää se silti on tässä tilanteessa kuin puolison löytäminen (ja tulee loppupeleissä halvemmaksi), joten jaksan kyllä odottaa. Eikä siinä sitten kasikymppisenä niin väliksikään mitä siinä vieressä röhnöttää, kun ei sitä herätessä muista enää kuitenkaan." HS komentti

En pääse lukemaan juttua, koska se on maksumuurin takana. Jos tämä on kuitenkin aito Risto kommentti, syy naisettomuuteen piilee ihan hänen omien korviensa välissä. 

Ei ole Riston vaan ilmeisesti jonkun lukijan kommentti. Mutta on totta että moni suomalainen mies ajattelee noin, ja se on yksi syy miksi suhteita ei enää niin paljoa muodostu. Ei kukaan halua suhteeseen, jossa kumppanille on sama onko toinen elävä ihminen vai robotti.

Vierailija
142/2235 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riston näköisiä miehiä vaumojensa kanssa on Prismat pullollaan.

Rumempia ne tavallisesti on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/2235 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Risto on jopa paremnan näköinen kuin ne prismamiehet.

Vierailija
144/2235 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen tosi järkyttynyt siitä, että esim nainen 50v ehdottaa Ristolle, että menee Pattajalle ja rahalla ostaa itselleen naisen. Miten nainen voi olla noin julma, että hänen mielestään joku (ilmeisesti) köyhä nainen joutaakin olla tälläisen miesten leikkikalu ja mies hyväksikäyttää toisen ahdinkoa siitä, että naisen pitää elättää ehkä perheensä antamalla kehonsa miesten käyttöön. Ja oikein kehoitetaan miestä tekemään tuollaista. Yhdenkään naisen ei pitäisi olla tuossa tilanteessa, että hänen kehoaan käytetään jokun miehen harjoituskappaleena seksielämään. 

Eikä tuollaisessa seksissä ole mukana tunnetta, jota oikessa seksissä pitäisi olla. Vaikka sinä menisit sänkyyn yhdenyön tuttavuuden kanssa, sekin on eri juttu, kuin maksettu seksi, koska silloinkin molemmat osapuolet sitä haluaa. Maksetussa seksissä se toinen osapuoli ei henkisesti ole mukana. 

Seksityö on työtä.

Vierailija
145/2235 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri luin Hesarin jutun ja mietin, että mikä tässä nyt kiikastaa, jätetäänkö jotakin kertomatta?

Haastattelun perusteella Risto vaikuttaa fiksulta ja mukavalta aikuiselta ja kuvassa on komea kolmikymppinen mies. Yritystä on ilmeisesti ollut, kun deittisovelluksissa on käyty, mutta mistään ei ole mitään tullut, ei ole tapailut edenneet edes kädestä pitämisen asteelle. 

Jos mä olisin Risto, niin lähtisin tyynesti johonkin Pattayalle pariksi viikoksi ja hankkisin kokemusta, vaikka sitten rahalla ja juomia tarjoamalla. Putoisi se apina niskasta, joka selvästi syö nyt itsetuntoa. Voisi sen jälkeen olla helpompaa Suomessakin aloittaa naisten lähestyminen. 

Tämän neuvon antaa viisikymppinen nainen :-) 

Okei, hankkia rahalla kokemusta Pattayan baaritytöistä ja sitten soveltaa sitä kokemusta tyttöystäväehdokkaisiin. Joo, varmasti tehoaa tos

Mietin samaa. Mulle kelpaisi hyvin Risto näillä tiedoilla mitä minulla hänestä on. 

Mutta jos tietäisin että hän on käynyt Pattayalla (tai missä tahansa) ostamassa kokemusta seksistä ja naisista, se olisi sit siinä. Ei sellainen ihminen kiinnosta eikä sellaisen kanssa halua harrastaa seksiä tai elää.

Vierailija
146/2235 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä tuli mittariin 33 vuotta ja olen miesneitsyt. Olen korkeasti koulutettu, mukava ja hyvässä työssä. Silti en ole vielä tyttöystävää saanut hankittua. Lapsista ja vaimosta kyllä unelmoin, mutta haluan tutusta fyysisesti enkä minkää deitti- tai seksiasovelluksen kautta. Etsin puolisoa en vaan yhden illan panoa.

Vierailija
147/2235 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain komeat, pitkät, jykeväleukaiset ja menestyneet statusmiehet saavat nykyaikana lähestyä naisia netin ulkopuolella.

Jaa-a kyllä mun kanssa on tulleet juttelemaan muutkin ja joskus on oikeinkin hauskoja keskusteluja ollut. Se romanttinen viehätys miehen puolelta on ennemminkin tipahtanut yllätyksenä myöhemmin. Sitten on niitä, joiden heti ensimmäisestä lauseesta tietää, mikä niillä on mielessä.

Vierailija
148/2235 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin hää hameväkkee tarvii?

Vierailija
149/2235 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riston kannattaisi kasvattaa tukka. Kuvasta kyllä näkee, että hän ei ole vielä kaljuunutunut niin, etteikö tukan kanssa näyttäisi paremmalta. Toisaalta onhan niitä kaljufetissinaisiakin ilmeisesti paljonkin.

Vierailija
150/2235 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten tyyli keskustella on sillai hämmentävää, että ihan elämän perustotuudetkin katoavat ja ilmestyvät taas aina sen mukaan, mikä keskustelevaa naista hyödyttää/imartelee.

Esimerkiksi nyt menee menneisyys uusiksi niin että palstalla ei ole koskaan ollut naisen aloittamaa valitusketjua.

Koska on kiva väittää että vain miehet valittavat.

Olis muuten aika hiljasta täällä jos ne miesten valitusketjut yhtäkkiä katoais. :o

Vierailija
151/2235 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei aina voi voittaa 🤷

Seksielämä ja parisuhde ei ole mitään voittamista, vaan normaali tarve ja normaalielämää 95 prosentille ihmisistä.

Miten niin normaalitarve? Siis tuo parisuhde. Eikös täälläkin kilvan huudeta, että nykynuoretmiehet ei naista kaipaa. Ja seksiäkin saa seksinukelta ja on paaaljon, paljon parempaa, kuin seksi elävän naisen kanssa, ja miten se nainen tulee kalliiksikin jne jne....

Ja miksi haluat kostaa jollekin random Ristolle sen, mitä trollit täällä huutelevat?

Vierailija
152/2235 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ristonkaan tapauksessa EI kyse ole ulkonäöstä, koska jokainen meistä tietää, että Ristoa rumemmatkin miehet on parisuhteessa. 

Ulkonäkö ei ole se määrittävä asia, koska hyvinkin rumat ja omituisetkin ihmiset on saaneet parisuhteen. Se miksi joku ihan komeakin/kauniskin ihminen ei saa parisuhdetta on sitten sinällään "mysteeri". 

Tiedän vaikka kuinka paljon kauniita ja mukavia naisia, joilla ei koskaan ole ollut parisuhdetta. Syytä voi vain arvailla. Eikö ole itse halunneet tai eikö ole vaan sitä sopivaa koskaan tullut vastaan.

Onhan näitä Ristoja molemmissa sukupuolissa. 

Vierailija
153/2235 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta on upeaa ettei naisia enää jaella miehille kuin karjaa. Omakin äitini kertoi, että hänen aikanaan oli vaan pakko valita joku, sinkuksi jääminen ei tullut kysymykseenkään

Onnettomasta liitosta syytti sitten kaikkea mahdollista, mutta ei koskaan tullut ajatelleeksikaan että ehkä miehiä ja naisia ei ole tarkoitettukaan asumaan yhteen

Hyvin sanottu. En jaksa opettaa seksiin ja tukea, kannatella yhtäkään. 

Masennus vie tuohon jamaan. Ja se masennus on varmaan jo lapsuudesta asti "värittänyt elämää parkkipaikat väriseksi". Se huokuu ihmisestä ja on yksi este pariutumiseen. Luin lyhyesti jutun alun ja ajatus: tuohan on ammatillisesti riskitapaus. Kun oikein synkäksi ratissa mieli menee, saattaa ajaa päin rekkaa muut mukana. Nyt työterveyteen keskustelemaan. 

Vierailija
154/2235 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen tosi järkyttynyt siitä, että esim nainen 50v ehdottaa Ristolle, että menee Pattajalle ja rahalla ostaa itselleen naisen. Miten nainen voi olla noin julma, että hänen mielestään joku (ilmeisesti) köyhä nainen joutaakin olla tälläisen miesten leikkikalu ja mies hyväksikäyttää toisen ahdinkoa siitä, että naisen pitää elättää ehkä perheensä antamalla kehonsa miesten käyttöön. Ja oikein kehoitetaan miestä tekemään tuollaista. Yhdenkään naisen ei pitäisi olla tuossa tilanteessa, että hänen kehoaan käytetään jokun miehen harjoituskappaleena seksielämään. 

Eikä tuollaisessa seksissä ole mukana tunnetta, jota oikessa seksissä pitäisi olla. Vaikka sinä menisit sänkyyn yhdenyön tuttavuuden kanssa, sekin on eri juttu, kuin maksettu seksi, koska silloinkin molemmat osapuolet sitä haluaa. Maksetussa seksissä se toinen osapuoli ei henkisesti ole mukana. 

Mä en ikinä huolis miestä, jos tietäisin tämän käyneen maksullisissa. Enkä myöskään miestä, jonka mielestä siinä ei ole mitään eettistä ongelmaa. Jos kuvittelee, että h*oraaminen on naiselle helppoa ja kivaa (saati turvallista) työtä, on totaalisen pihalla naisista. Ei tyttäriä tällaiselle. 

Vierailija
155/2235 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uhriutat tässä, ehkä huomaamattasi, seksityöntekijät ja teet aasialaisista naisista tahdottomia, alistettuja hyväksikäytettyjä parkoja. Epäilemättä heissä sellaisiakin on, mutta on myös paljon naisia, joille turistien viihdyttäminen on työtä työn joukossa ja jotka kokevat itse hyötyvänsä siitä merkittävästi esim. taloudellisesti. 

Ei sillä, että haluaisin luoda Pattayan baarityttöjen ja länsimaisten miesten kohtaamisista hirveän onnellista ja aurinkoista kuvaa, mutta asiat eivät ole  mustavalkoisia.  

Vierailija
156/2235 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta on upeaa ettei naisia enää jaella miehille kuin karjaa. Omakin äitini kertoi, että hänen aikanaan oli vaan pakko valita joku, sinkuksi jääminen ei tullut kysymykseenkään

Onnettomasta liitosta syytti sitten kaikkea mahdollista, mutta ei koskaan tullut ajatelleeksikaan että ehkä miehiä ja naisia ei ole tarkoitettukaan asumaan yhteen

Hyvin sanottu. En jaksa opettaa seksiin ja tukea, kannatella yhtäkään. 

Masennus vie tuohon jamaan. Ja se masennus on varmaan jo lapsuudesta asti "värittänyt elämää parkkipaikat väriseksi". Se huokuu ihmisestä ja on yksi este pariutumiseen. Luin lyhyesti jutun alun ja ajatus: tuohan on ammatillisesti riskitapaus. Kun oikein synkäksi ratissa mieli menee, saattaa ajaa päin rekkaa muut mukana. Nyt työterveyteen keskustelemaan. 

Vain naiselle voi tulla mieleen ajaa päin rekkaa kun kyydissä on muita.

Vierailija
157/2235 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisten tyyli keskustella on sillai hämmentävää, että ihan elämän perustotuudetkin katoavat ja ilmestyvät taas aina sen mukaan, mikä keskustelevaa naista hyödyttää/imartelee.

Esimerkiksi nyt menee menneisyys uusiksi niin että palstalla ei ole koskaan ollut naisen aloittamaa valitusketjua.

Olis muuten aika hiljasta täällä jos ne miesten valitusketjut yhtäkkiä katoais. :o

Laskin äsken "uusimmista" 9  10:stä ei ollut miesvalituksia. Kas tässä siis esimerkki naisten harjoittamasta vääristelystä!

Vierailija
158/2235 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otathan huomioon että eri naiset saavat kirjoittaa eri tavalla koska he ovat eri ihmisiä, ja heillä on eri näkemykset ja eri kokemukset. 

Esim minä en ole ikinä nähnyt ketjua jossa nainen valittaisi kun ei saa tasoistaan miestä. Miehiltä olen nähnyt näitä paljon. Tällä en toki väitä ettei yksikään nainen valita. Sellaisiakin ketjuja voi olla ollut, mutta en tutki jokaista ketjua vaan käyn itse asiassa palstalla aika harvoin.

Vierailija
159/2235 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jutussa Risto vihjaisi olevansa nirso. Veikkaanpa että tuosta löytyy syy ikisinkkuuteen. Tavoittelee todennäköisesti jotain missiluokan naista tai sitten on muuten kovat vaatimukset. 

Vierailija
160/2235 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se ei ulkonäöstä ole kiinni, niin pään sisältä. Mitä Risto jättää kertomatta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yhdeksän