Vaatekaapin vallankumous
Katsoitteko uuden Vaatekaapin vallankumous ohjelman? Mitä piditte?
Olin vähän pettynyt ohjelmaan. Odotin, että siellä olisi ollut enemmän niitä asuyhdistelmiä, millaisia yhdistelmiä saa, kun samoja vaatteita yhdistelee toisiinsa. Nythän siellä ei ollut yhtään eri yhdistelmää sekoitettuna samoja vaatteita käyttäen.
Ohjelmaa markkinoitiin kapselivaatekaapilla, eli samoja vaatteita käyttämällä ja yhdistämällä eri lailla saa useita asuyhdistelmiä. Olin kiinnostunut, miten niitä erilailla yhdistetään. Linnea kertoi, että perus arkivaatetus on esim. farkut ja neule tai huppari. Yhtään arkista asuyhdistelmää ei tullut, kuitenkin moni kaipaa nimenomaan arkeen uusia asu-ideoita.
Kommentit (6)
Surkea ohjelma. Typerää naurun rätkätystä. Vaatteet jäi sivuseikaksi.
Harmi kuulla. En katso telkkaria, mutta kapselivaatekaappi kiinnostaa.
Aihe on kiinnostava ja odotin ohjelmalta enemmän vaatteisiin liittyviä yhdistelyesimerkkejä. Ja ihan arkisia asuja.
Upea oli se punainen paita housu yhdistelmä. Osaisipa itsekin tuunata yhtä hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Upea oli se punainen paita housu yhdistelmä. Osaisipa itsekin tuunata yhtä hyvin.
Oli ihan hieno, mutta ei sellaista arkena käytetä. Mutta upea asu juhliin.
Jaa, en ole katsonut ohjelmaa ja komeroissa on järjetön määrä vaatteita, kun mitään ei ole tullut juurikaan pois heitettyä. Kuitenkin kotona kun olen, niin samaat verkkarit on melkein aina päällä. Toki pesen välillä