Olen "iskävatsan" omaava mies, mutta en siltikään kelpaa naisille
Valehtelevatko naiset, kun sanovat iskävatsan olevan hot?
Kommentit (28)
Suurimmalla osalla miehistä on maha.
Lupaatko kuitenkin ettet jätä välistä itsehoito oppaiden kuuntelua? Vaikka löytäisit hyvältä tuntuvan deitin oot silti vastuussa omasta fyysisestä sekä henkisestä hyvinvoinnista.
Aloitetaan. Kato kalenterista seuraava vapaa ajankohta itsekehittämiselle. Tuona päivänä joko kuuntelet äänikirjoja tai keskityt oman olemuksen hiomiseen. Omaa olemusta lähdetään hiomaan pienin askelin. Aloita kännykän kameralla kuvaaminen eteisestä. Tarkkaile ovelta huokuvaa olemustasi. Millaisella ryhdillä tuut ovesta sisään,ootko rauhallisen oloinen,jne. Eteisenergian vaikuttaessa hyvältä siirryt keittiöön puhelemaan pehmolelulle. Kuvaat tätäkin niin kauan kunnes vaikutat varmalta. Puheen tulee kuulostaa selvältä. Oikase istuma-asentoa sellaiseksi ettei ääni takerru keuhkoihin. Vaikuta kiinnostuneelta. Pidä taukoja. Esitä kysymyksiä. Kommentoi.
Poistu paikalta auttamalla nallelle näkymätöntä takkia ja avusta tuolin kanssa. Tarjoudu tilaamaan taksi. Pyri pitämään vieraaseen ihmiseen sopivaa etäisyyttä ettet tungeudu liiaksi toisen tilaan. Treffien myötä voit hiljalleen uskaltaa tulla iholle.
Seuraavaksi. Ala huolehtimaan mieskunnosta jaksamisen puitteissa. Kiinnitä huomiota ravintoon. Ihonhoitoon. Hampaisiin. Tyyliin.
Viimeisenä, mutta ei vähäisempänä treffailu. Selaa tarjontaa Turkin puolen Tinderistä. Kirjoita profiili Google translaten avulla venäjäksi. Kerro hakevasi rakastavaa kotirouvaa. Sijoita seuranhaku maan halvimpiin kolkkiin. Etkä jää jaarittelemaan. Sovi treffit viiden tähden kylpylän lähistöllä sijaitsevaan ravintolaan. Illan sujuessa hienosti ehdotat jatkoja kylpylässä taikka seuraavalle lomalle.
Ps. Turkish ja Pegasus airlines lentää halviten.
Mä en ole ollut tuota mieltä. Normaali vatsa on hyvä.
Laihduta, niin on parempi flaksi.
Pullukoita miehiä kelpuuttavat vain pullukat naiset ja arvaan, että sinä et ole heistä kiinnostunut. Timmit vaativat timmin puolison.
Vierailija wrote:
kasvata tissit myös
🤮
Ei se ole hot. Sitä on hauska rummutella, mutta ei se mitään seksuaalista mielenkiintoa herätä.
Vierailija wrote:
Pullukoita miehiä kelpuuttavat vain pullukat naiset ja arvaan, että sinä et ole heistä kiinnostunut. Timmit vaativat timmin puolison.
Heh itse olen hoikka j a mieheni pullea. Olen aina viehättynyt hartekkaista vähän pulleammista miehistä.
Naiset väittävät tykkäävänsä iskävatsasta, koska siten he voivat oikeuttaa oman lihavuutensa eivätkä vaikuta pinnallisilta, mutta todellisuudessa valitsevat timmimmän miehen, jos vain voivat.
Vierailija wrote:
kasvata tissit myös
Ja ala ääneståmään persuja
Kukaan mitään möhömahoja ota. Ellei ole itsekin läski.
Treffihetkestä voi tehdä mielenkiintoisen.
https://www.amazon.com/DateBox-Club-Couples-Romantic-Wedding/dp/B09MZW5…
Jos itseluottamus ei kestä iskeä omaa naista niin sitten täytyy olla ilman.
Vierailija wrote:
Suurimmalla osalla miehistä on maha.
Kai se on ihan kaikilla?
Vierailija wrote:
Eli mielestäsi hyvät ja kauniit naiset haluavat timmin miehen ja me yh pullerot kelpuutamme ne jämämiehet?
Kyllähän ne meille kelpaa ,mutta haaveilen silti aina kunnon miehestä ja mieluummin ottaisinkin sellaisen,niin exää ketuttaisi minun komea mieheni,sillä hän on itse lyhyt ja paksu.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Heh itse olen hoikka j a mieheni pullea. Olen aina viehättynyt hartekkaista vähän pulleammista miehistä.
Mies voi olla harteikas, vaikka ei olisikaan pullea.
No tuskin naiset mahan kanssa seurustelevat? Miten muut osiot, luonne,huumorintaju, jne? Mun miehellä on kai pullea vatsa mutta en kutsu iskävatsaksi(hyi :D) ja mielestäni hän on erittäin komea ja miehekäs (leveät hartiat ja parta). Mutta en minä häntä vatsan perusteella valinnut.