Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te jotka harrastatte muodikasta gravel-pyöräilyä, kuka fillarinne pesee ja huoltaa lenkin jälkeen?

Vierailija
06.04.2025 |

Niin?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyöränhuoltaja tietenkin.

Jos hän on vapaalla niin kysäisen puutarhurilta, ja viimeisenä vaihtoehtona sitten sisäkkö, mutta hän jaksaa aina muistuttaa etteivät niin sanotut ulkotyöt kuulu hänelle.

Vierailija
2/9 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tietysti. Kaksi gravelpyörää, kolme maantiepyörä, kaksi aika-ajopyörää ja kaksi maastopyörä tallissa  odottelemassa vuoroaan päästä liikkumaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiennytkään, että hiekkatiepyöräilyllä on noin hieno nimi! Pitää olla oi,ein erikoispyöräkin. Kyllä Monarkit ja Crescentit kulkivat ennen ihan kelvollisesti kylätiellä. Yhtä naurettava keksintö kuin polkujuoksu.

Vierailija
4/9 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiennytkään, että hiekkatiepyöräilyllä on noin hieno nimi! Pitää olla oi,ein erikoispyöräkin. Kyllä Monarkit ja Crescentit kulkivat ennen ihan kelvollisesti kylätiellä. Yhtä naurettava keksintö kuin polkujuoksu.

Muistan nuorena kun käyräsarvinen pyörä oli vanhanaikainen ja nolo, piti saada sellainen missä ohjaustanko on suora. Näin se muoti kiertää ja pyörä keksitään aina uudelleen, ja kiva jos saadaan lisää ihmisiä liikkumaan :)

Vierailija
5/9 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän ihmisiä jotka pesettää aina pyöränsä pyörähuollossa. Itse pesaisen maastopyörän takapihalla puutarhaletkulla.

Vierailija
6/9 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trikoohousuinen palvelijamies sen pesaisee.

Vierailija
7/9 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on sisä- ja ulkohuoltopaikka pyörille. Täydelliset työkalut kaikkeen huoltoon ja korjaamiseen. Omia pyöriä n. 50 000 euron edestä ja emännän pyörät siihen päälle. Koskaan en ole pyörähuollossa pyöriä käyttänyt, vaan itse niitä 50 vuotta huoltanut aina kymmenen vuotiaasta alkaen.

Vierailija
8/9 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varakas, joten olen ulkoistanut pyörän huollon roboteille. Harja levittää pesuaineen ja puutarhaletku huuhtelee.

Vierailija
9/9 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistan nuorena kun käyräsarvinen pyörä oli vanhanaikainen ja nolo, piti saada sellainen missä ohjaustanko on suora. Näin se muoti kiertää ja pyörä keksitään aina uudelleen, ja kiva jos saadaan lisää ihmisiä liikkumaan :)

Joo, nuo mun Monark- ja Crescent-muistot ovat 50-luvulta! Niillä sitä poljettiin mutkaista tietä näkymättömiin. Mukavia pyöräretkiä kaikille!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi seitsemän