Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tulostatteko lentoliput paperille?

Vierailija
01.10.2026 |

Lentokenttien tiskeillä näkee ihmisiä joilla on A4 papereita. Vaativatko jotkut lentoyhtiöt sellaista vai ovatko paperit vain muistin virkistyksenä? 

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
01.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hädässä vara parempi 

Vierailija
2/37 |
01.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä tulostan varuiksi, mutta en toki käytä paperiversioita, jos ei ole tarve. Mutta siis siltä varalta, että puhelimen kanssa tuleekin jotain ongelmaa, niin epätodennäköistä kuin se onkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
01.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen välilä pitänyt varalta paperista kappaletta, jos vaikka puhelin hukkuisi.

Vierailija
4/37 |
01.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on hyvä olla. Ja ruisleipää ja viiliä. Ei koskaan voi tietää. Mitään. Mistään.

Ennen vanhaan hakattiin kiveen.

Vierailija
5/37 |
01.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä tulostan varuiksi, mutta en toki käytä paperiversioita, jos ei ole tarve. Mutta siis siltä varalta, että puhelimen kanssa tuleekin jotain ongelmaa, niin epätodennäköistä kuin se onkin.

On kyllä juurikin näin. 

Vierailija
6/37 |
01.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa printata. Mitäs teet kun puhelin ei toimikaan?

Vierailija
7/37 |
01.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulostan, varmuuden vuoksi (vaikka en mummo ole)

Vierailija
8/37 |
01.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kyllä juurikin näin. 

Ja vitut. Olet vainoharhainen. 

Vierailija
9/37 |
01.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaas mummot nyt että mitä sille teidän puhelimelle voisi tapahtua siellä lentoasemalla että yhtäkkiä sammuu eikä olisi virtaa ollenkaan vai? Nettiähän siihen ei tarvita siihen lippuun????

Vierailija
10/37 |
01.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulostan, varmuuden vuoksi (vaikka en mummo ole)

Mummous on henkinen ominaisuus ja sinä olet mummo. 

Vierailija
11/37 |
01.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa printata. Mitäs teet kun puhelin ei toimikaan?

Milloin sinun puhelimesi ei viimeksi toiminut?

Vierailija
12/37 |
01.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voin kertoa teille vainoharhaisille täti-ihmisille että jos teidän puhelin nyt jostain syystä räjähtäisi siihen teidän käteennne niin ihan juttelemalla sille lentokoneen henkilökunnalle ja näyttämällä passin saisitte siellä todistettua että teillä on se kortti. 

Vierailija
13/37 |
01.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se aloittajaa haittaa, jos joku tulostaakin? Ja varmaan monella saattaa ne paperiversiot olla jossain laukun pohjalla ihan vaan varmuuden vuoksi, mistä senkin tiedät. Puhelin voidaan vaikka varastaa, sen voi hukata tai rikkoakin vahingossa reissussa ollessaan.

Vierailija
14/37 |
01.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tulostanut varmaan 15 vuoteen. 

Vierailija
15/37 |
01.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä voin kertoa teille vainoharhaisille täti-ihmisille että jos teidän puhelin nyt jostain syystä räjähtäisi siihen teidän käteennne niin ihan juttelemalla sille lentokoneen henkilökunnalle ja näyttämällä passin saisitte siellä todistettua että teillä on se kortti. 

Aika paljon vähemmällä säätämisellä ja vaivalla pääsee, kun on tällaisessa tilanteessa näyttää paperilippu.

Vierailija
16/37 |
01.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä se aloittajaa haittaa, jos joku tulostaakin? Ja varmaan monella saattaa ne paperiversiot olla jossain laukun pohjalla ihan vaan varmuuden vuoksi, mistä senkin tiedät. Puhelin voidaan vaikka varastaa, sen voi hukata tai rikkoakin vahingossa reissussa ollessaan.

Ja voit kuolla ja tulla murhatuksi ennen kuin boarding alkaa. HUOH!!!

Vierailija
17/37 |
01.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika paljon vähemmällä säätämisellä ja vaivalla pääsee, kun on tällaisessa tilanteessa näyttää paperilippu.

Muista myös AINA maski, kypärä, heijastin ja pippurisumute!!!!

Vierailija
18/37 |
01.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teidän hysteeristen mummojen mielestä se on ihan kuolemanvakava  paikka jos siinä portilla ei olekaan sitä boarding passia. 😆

Vierailija
19/37 |
01.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haittaako ap:tä yleensäkin kauheasti muiden ihmisten tekemiset?

Vierailija
20/37 |
01.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tulosta. Todennäköisemmin mä sen lapun johonkin hukkaisin kun puhelimen ja passin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi neljä