HS: Risto, 32, on neitsyt ja heidän määrä miehissä kasvaa: "Suudellut en ole, kädestäkään en ole pitänyt"
https://www.hs.fi/lifestyle/art-2000010866135.html
"Deittimarkkinoiden yhä kasvava digitalisaatio ei ole kaikille pelkästään positiivinen asia.
Siinä missä komeakasvoiset pitkät miehet saavat lukemattomia seksikokemuksia eri naisten kanssa, esimerkiksi kaljuuntuneiden, ujojen lyhyiden miesten kysyntä on aika alamaissa.
Olen sitä tosissaan miettinytkin, että mitä jos jää loppuelämäksi yksin. Se ahdistaa, Risto Holopainen sanoo.
Nettideittailusta Holopainen ei pidä yhtään, mutta sitäkin hän on tehnyt vuosien varrella paljon. Yhtään treffejä ei ole tullut.
Hinge, E-kontakti, Eliittikumppani, Badoo, Holopainen listaa käyttämiään treffisovelluksia josta matcheja ei tule yhtäkään.
Rupesi vain vituttamaan. Ihan suoraan sanottuna rupesi vituttamaan, Holopainen kiteyttää kokemuksensa."
Kommentit (2235)
Vierailija kirjoitti:
Juuri luin Hesarin jutun ja mietin, että mikä tässä nyt kiikastaa, jätetäänkö jotakin kertomatta?
Haastattelun perusteella Risto vaikuttaa fiksulta ja mukavalta aikuiselta ja kuvassa on komea kolmikymppinen mies. Yritystä on ilmeisesti ollut, kun deittisovelluksissa on käyty, mutta mistään ei ole mitään tullut, ei ole tapailut edenneet edes kädestä pitämisen asteelle.
Jos mä olisin Risto, niin lähtisin tyynesti johonkin Pattayalle pariksi viikoksi ja hankkisin kokemusta, vaikka sitten rahalla ja juomia tarjoamalla. Putoisi se apina niskasta, joka selvästi syö nyt itsetuntoa. Voisi sen jälkeen olla helpompaa Suomessakin aloittaa naisten lähestyminen.
Tämän neuvon antaa viisikymppinen nainen :-)
Okei, hankkia rahalla kokemusta Pattayan baaritytöistä ja sitten soveltaa sitä kokemusta tyttöystäväehdokkaisiin. Joo, varmasti tehoaa tosi hyvin :D Ihan lyömätön neuvo.
Ehkäpä Ristolla itsellään on liian kovat vaatimukset?
Kyllä mä ainakin olen saanut pakkeja myös kaljuilta ja lyhyiltä duunareilta, joten ei heillekään ihan kaikki kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Matalissa tuloluokissa korostuvat sosiaaliset ongelmat ja naisen + lasten kannalta tämä tarkoittaa väkivallan uhkaa. Uskaltaisitko itse asua pienessä asunnossa lapsen ja lihapään kanssa vailla omia tuloja ja pitää kiinni esim. Seksuaalisesta itsemääräämisoikeudestasi? Minusta tuossa on ainoastaan ainekset katastrofiin"
Bussikuskin keskimääräinen tulo on 3000 €/kk. Aika lähellä suomalaista mediaanipalkkaa, joka on n. 3300 €. Ei siis ole kyse matalasta tuloluokasta. Lisäksi haastateltava henkilö ei asu pk-seudulla, joten tuolla palkalla saa mukavamman elintason eli tuskin tarvitaan pientä asuntoa.
Se on kuitenkin aika vähän kolmipäisenkin perheen elättämiseen. Mitäs sitten, kun se 1 lapsi on tehty? Nainen menee taka
Jos mies mittaa naisen tason tämän tuloissa niin hän on rotta, eikä millään tavalla menetys itselleni
Mitä?
Toi Ristohan on komea, en minäkään naisena saanut sieltä tinderistä matcheja, kunnes laski vähän omia kriteerejä.
Ei se yleensä omasta naamasta oo kyse, vaan ketä itse swaippailee. Jotkut vaan ettii täydellisyyttä sieltä, mut eihän kukaan oo täydellinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kissless hugless virgin.
Ps. Lopeta verojen maksu, ne rahat menevät vain tulonsiirtoina naisille. Miksi tukisit niitä mitenkään kun et saa niiltä mitään?
Sosialismi tarjoaa jokaiselle naiselle kumppaniksi valtion. Miehet laitetaan maksamaan.
Sosialismi tarjoaa myös miehelle kumppaniksi valtion. Ja myös naiset maksavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omaa rimaa vähän alemmas...
Taitaa ujous olla suurin ongelma. Se ei ehkä näy arkisessa kanssakäymisessä vastakkaisen sukupuolen kanssa.
32 ikävuoteen mennessä olisi ehtinyt käydä moneen kertaan terapiassa setvimässä päätään.
Naisilla on tapana tarttua ongelmiinsa eikä vain odottaa. Siksi naisia ei näy täällä ruikuttamassa, vaikka meillä onkin perinteisesti passiivinen odottelijan rooli.
Turha etsiä syytä muualta kuin peilistä, jos ei saa otettua kontaktia vastakkaiseen sukupuoleen MISSÄÄN ikävaiheessa. Minäkin voisin syystä ruikuttaa, että ei tämmöstä rillipäätä kukaan huolinut, nyyh. Totta se usein olikin: rillipiruille, kuten meitä koulussa irvailtiin, ei ollut hyötyä laittautua edes. Kuka nyt rillipään huolisi?
Mutta ihmeellistä kyllä, joku sittenkin huoli, vieläpä joku jonka myös mä huolin. Mutta ei ollut hyvä flaksi, eikä rillipäähuutelut itsetuntoa nostaneet.
Turha ruikuttaa jos ei itse viitsi tehdä mitään. Tilaisuuksia kyllä elämässä on. Yksi tuttavapariskunta tapasi marketin kassalla, toinen junassa istuivat vastapäätä. jne.
Niin se menee eläinkunnassa. Vain jotkut pariutuvat ja jotkut eivät.
Ripa ei välttämättä ole neitsyt mutta poikuus voi olla tallella !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri luin Hesarin jutun ja mietin, että mikä tässä nyt kiikastaa, jätetäänkö jotakin kertomatta?
Haastattelun perusteella Risto vaikuttaa fiksulta ja mukavalta aikuiselta ja kuvassa on komea kolmikymppinen mies. Yritystä on ilmeisesti ollut, kun deittisovelluksissa on käyty, mutta mistään ei ole mitään tullut, ei ole tapailut edenneet edes kädestä pitämisen asteelle.
Jos mä olisin Risto, niin lähtisin tyynesti johonkin Pattayalle pariksi viikoksi ja hankkisin kokemusta, vaikka sitten rahalla ja juomia tarjoamalla. Putoisi se apina niskasta, joka selvästi syö nyt itsetuntoa. Voisi sen jälkeen olla helpompaa Suomessakin aloittaa naisten lähestyminen.
Tämän neuvon antaa viisikymppinen nainen :-)
Ihan sama tilanne oli mun miehellä. Pari huonoa suhdetta jonka jälkeen jäi yksin yli 10 v
Sulla on aika pahasti vikaa joko lukutaidossa tai luetun ymmärtämisessä 😂
Kannattaisi lyhyenä ja kaljuna miehenä ainakin laittaa runko kuntoon, vaatetus tikkiin ja mielellään opetella jokin hieno taito jolla identifioida omaa osaamista ja kyvykkyyttä. Plussaa jos se taito on muidenkin mielestä siistiä tai arvostettavaa.
Sitten vaan harrastuksien pariin joissa on suuri naisosanotto. Koirat, hevoset, tanssi, jne ... Siellä kun avaa suunsa niin voipi jopa joku kiinnostua.
Jos taas päättää vetää katkeralla incel meiningillä ja läskistyä kotona katsoen instan panomiesten seikkailuja niin se on kans yksi valinta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta jos tavoittelee tavallisia, ikäisiään naisia niin asia on vaan tuurista kiinni ja voi korjaantua millä hetkellä hyvänsä, todennäköisesti jo tämän jutun ansiosta saa yhteydenottoja.
Niin, siinäpä se peli sitten vasta alkaakin. Jos ei ole mitään annettavaa saati persoonallisuutta (kummallakaan!), niin siihen jää.Se on myös valitettavan tosi että incel usein on aika katkera = negatiivisuus loistaa, kun ei oikein enää jaksa yrittääkään.
Risto ei vaikuttanut katkeralta eikä inceliltä, vaikka ap sellaista auraa yrittää Riston päälle luodakin.
Mutta tuo persoonallisuus. Jokaisella ihmisellä on persoonallisuus. Esim. räväkkä ekstrovertti ei ole yhtään sen persoonallisempi kuin hiljainen introvertti. Toki joku voi edustaa harvinaisempaa persoonallisuustyyppiä, mutta se ei ole mikään tae olla haluttu, vaan päinvastoin. Useimmat haluavat melko tavallisen ihmisen, eikä tavallisella ihmisellä edes tarvitse olla sen erikoisempaa annettavaa kuin lämpöä, läheisyyttä, välittämistä, keskustelua, seksiä, huumoria. Ne ovat ihan tavallisia asioita, niitä jokaisella on annettavanaan.
Mä ja mun mies tavattiin kaverin kaverin kautta, vaikka mulla oli aina ollut ns. unelmamies malli, niin eipä se päde enää kun tapaa sen kenen kanssa klikkaa. Me ollaan oltu yhdessä 10v
Sama pätee, mun kaveri tuli kysyy multa, että hänellä olis ihan super ihana tyyppi, mutta hän on lyhyempi mitä hän on aina deittaillut. Sanoin että mitä väliä pituudella, kun ei se mies sille mahda mitään, jos susta se on ihan super ihana niin miksi heittää hyvä suhde hukkaan pituuden takia. He ovat olleet yhdessä 10 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei aina voi voittaa 🤷
Seksielämä ja parisuhde ei ole mitään voittamista, vaan normaali tarve ja normaalielämää 95 prosentille ihmisistä.
Miten niin normaalitarve? Siis tuo parisuhde. Eikös täälläkin kilvan huudeta, että nykynuoretmiehet ei naista kaipaa. Ja seksiäkin saa seksinukelta ja on paaaljon, paljon parempaa, kuin seksi elävän naisen kanssa, ja miten se nainen tulee kalliiksikin jne jne....
Jokainen kyllä ymmärtää että tuo on vaan defenssi, jolla yksinäisyydestä ja seksittömyydestä kärsivä mies pyrkii yhtä aikaa osoittamaan oman itsenäisyytensä ja naisten tarpeettomuuden, siinä onnistumatta.
Ihan hyvännäköinen nuori mies. Kummallista ettei tuollaisetkaan kelpaa. Mutta en välttämättä lähtisi jostain deittisovelluksista etsimään kumppania. Sieltä saa vain takkiinsa. Ja torjunnat, ne ihmiset muistaa ja ne alkaa määritellä sitten kaikkea, oli se sitten työnhaussa syrjäyttäminen tai deittimarkkinoilla.
Miten "Risto" eroaa vaikka Uudenkaupungin Topista. Ilmeisesti toisella on itseluottamusta ja sosiaalisia taitoja, toisella ei. Ja se deittiprofiilin teksti pelkästään voi karkoittaa naiset, jos se on vääränlainen.
Naisten tyyli keskustella on sillai hämmentävää, että ihan elämän perustotuudetkin katoavat ja ilmestyvät taas aina sen mukaan, mikä keskustelevaa naista hyödyttää/imartelee.
Esimerkiksi nyt menee menneisyys uusiksi niin että palstalla ei ole koskaan ollut naisen aloittamaa valitusketjua.
Koska on kiva väittää että vain miehet valittavat.
Riston näköisiä miehiä vaumojensa kanssa on Prismat pullollaan.
Mä olen tosi järkyttynyt siitä, että esim nainen 50v ehdottaa Ristolle, että menee Pattajalle ja rahalla ostaa itselleen naisen. Miten nainen voi olla noin julma, että hänen mielestään joku (ilmeisesti) köyhä nainen joutaakin olla tälläisen miesten leikkikalu ja mies hyväksikäyttää toisen ahdinkoa siitä, että naisen pitää elättää ehkä perheensä antamalla kehonsa miesten käyttöön. Ja oikein kehoitetaan miestä tekemään tuollaista. Yhdenkään naisen ei pitäisi olla tuossa tilanteessa, että hänen kehoaan käytetään jokun miehen harjoituskappaleena seksielämään.
Eikä tuollaisessa seksissä ole mukana tunnetta, jota oikessa seksissä pitäisi olla. Vaikka sinä menisit sänkyyn yhdenyön tuttavuuden kanssa, sekin on eri juttu, kuin maksettu seksi, koska silloinkin molemmat osapuolet sitä haluaa. Maksetussa seksissä se toinen osapuoli ei henkisesti ole mukana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei aina voi voittaa 🤷
Seksielämä ja parisuhde ei ole mitään voittamista, vaan normaali tarve ja normaalielämää 95 prosentille ihmisistä.
Jaa. Itse väittäisin, että "seksielämä" eli jatkuvan siittämisen festivaali, ei ole normaalielämää edes 5% ihmisistä, eläimistä puhumattakaan. Varmaan jos odotusarvo on tuollainen niin elämä voi olla vähän pettymys
2 * viikossa seksiä 60 vuoden ajan = yli 6000 siitosta. Kuuluuko 6000 siitosta mielestäsi minkä lajin koiraan elämään siis tarkalleen?
Nautinnollinen rakastelu ylistää naiseutta ja mieheyttä. Kaltaisesi frigidi ei sitä ymmärrä. Ja mies, joka haluaa lastensa äitiä, on ainoa oikea mies. Sinun ei tarvitse huolehtia mistään siemenestä, koska et sellaista saa (don't stick your dick in the crazy).
Eikä miehille kunnollinen ja hyva nainen......