Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HS: Risto, 32, on neitsyt ja heidän määrä miehissä kasvaa: "Suudellut en ole, kädestäkään en ole pitänyt"

Vierailija
20.02.2025 |

https://www.hs.fi/lifestyle/art-2000010866135.html

"Deittimarkkinoiden yhä kasvava digitalisaatio ei ole kaikille pelkästään positiivinen asia.

Siinä missä komeakasvoiset pitkät miehet saavat lukemattomia seksikokemuksia eri naisten kanssa, esimerkiksi kaljuuntuneiden, ujojen lyhyiden miesten kysyntä on aika alamaissa.

Olen sitä tosissaan miettinytkin, että mitä jos jää loppuelämäksi yksin. Se ahdistaa, Risto Holopainen sanoo.

Nettideittailusta Holopainen ei pidä yhtään, mutta sitäkin hän on tehnyt vuosien varrella paljon. Yhtään treffejä ei ole tullut.

Hinge, E-kontakti, Eliittikumppani, Badoo, Holopainen listaa käyttämiään treffisovelluksia josta matcheja ei tule yhtäkään.

Rupesi vain vituttamaan. Ihan suoraan sanottuna rupesi vituttamaan, Holopainen kiteyttää kokemuksensa."

Kommentit (2235)

Vierailija
181/2235 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

oma neuvvo on että hanki seksikokemuksia ulkomailta, nuorten tai vanhempien nisten joukosta, maksa rahalla, kun itsevarmuutesi kasvaa saat huomiota myös suomalaisilta naisilta.

Vierailija
182/2235 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen tosi järkyttynyt siitä, että esim nainen 50v ehdottaa Ristolle, että menee Pattajalle ja rahalla ostaa itselleen naisen. Miten nainen voi olla noin julma, että hänen mielestään joku (ilmeisesti) köyhä nainen joutaakin olla tälläisen miesten leikkikalu ja mies hyväksikäyttää toisen ahdinkoa siitä, että naisen pitää elättää ehkä perheensä antamalla kehonsa miesten käyttöön. Ja oikein kehoitetaan miestä tekemään tuollaista. Yhdenkään naisen ei pitäisi olla tuossa tilanteessa, että hänen kehoaan käytetään jokun miehen harjoituskappaleena seksielämään. 

Eikä tuollaisessa seksissä ole mukana tunnetta, jota oikessa seksissä pitäisi olla. Vaikka sinä menisit sänkyyn yhdenyön tuttavuuden kanssa, sekin on eri juttu, kuin maksettu seksi, koska silloinkin molemmat osapuolet sitä haluaa. Maksetussa seksissä se toinen osapuoli ei henkisesti ole mukana. 

Aikuiset ihmiset tietävät, että ihan hyvää seksiä voi kyllä harrastaa ilman, että mukana olisi valtavasti tunnetta tai että hääpäivä olisi jo päätetty. 

Hesarin juttua Ristosta lukiessani ajattelin, että huono itsetunto se taitaa suurin syy yksin olemiseen olla. Ja sen huonon itsetunnon syy taitaa olla se, ettei ole naisista saanut kokemusta ja ajattelee, että kaikilla muilla miehillä on, hänellä ei. Mä olen ratkaisukeskeinen ja käytännönläheinen ihminen, ja se takia ajattelen, että kannattaisi hankkiutua nyt vaikka sitten sinne Pattayalle hankkimaan kokemuksia ja hoitamaan (työkseen) mukavien naisten kanssa sitä itsetuntoaan, ja palata sitten Suomeen hiukan itsevarmempana ja kokeneempana ihmisenä.  Ja jos ei Pattayalle, niin löytyyhän noita hyviä seksityöntekijöitä Suomestakin.

Siis ihan oikeasti luulet, että seksistä maksaminen nostaisi jotenkin ihmisen itsetuntoa? Eiköhän se tee päinvastoin. Jo ihan peruspsykologialla seksistä maksaminen alleviivaa mielelle, että en kelpaa ilman rahaa ja tämä on ainoa keino miten joku saattaa olla lähelläni.

Itseään ja muita arvostava ihminen, joka haluaa myös säilyttää itsearvostuksensa, käyttää ne rahat maksamalla vaikka psykologille, jotta saa itsetuntonsa aidosti kuntoon.

En kyllä muutenkaan ymmärrä, miten käyttökelpoista kokemusta voi saada naisista, jotka sanovat ja tekevät rahasta mitä tahansa toinen haluaa tehdä tai kuulla. Ei sillä saa kokemusta jota voisi käyttää missään aidoissa ihmiskohtaamisissa joihin ei liity rahaa.

- eri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/2235 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Risti on ihan hyvännäköinen ja bussikuski on tavallinen, hyvä ammatti. Mutta huono itsetunto miehellä on kyllä hankala juttu. Se on se öykkäröinnin ja manspleinaamisen kääntöpuoli - sosiaalisesti miehiä palkitaan dominoivuudesta.

Vierailija
184/2235 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riski liikenteessä, kun on nooiin masentunut, että töissäkin asiaa päässään ratin takana jauhaa. Ei parisuhde paranna ketään. Yksin onni on ensin löydettävä. Ja tasapaino. Sitten voi löytyää jotain muutakin elämään. 

Vastuu omasta elämästä. Valittaja ei saa välittäjää. 

Vierailija
185/2235 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen tosi järkyttynyt siitä, että esim nainen 50v ehdottaa Ristolle, että menee Pattajalle ja rahalla ostaa itselleen naisen. Miten nainen voi olla noin julma, että hänen mielestään joku (ilmeisesti) köyhä nainen joutaakin olla tälläisen miesten leikkikalu ja mies hyväksikäyttää toisen ahdinkoa siitä, että naisen pitää elättää ehkä perheensä antamalla kehonsa miesten käyttöön. Ja oikein kehoitetaan miestä tekemään tuollaista. Yhdenkään naisen ei pitäisi olla tuossa tilanteessa, että hänen kehoaan käytetään jokun miehen harjoituskappaleena seksielämään. 

Eikä tuollaisessa seksissä ole mukana tunnetta, jota oikessa seksissä pitäisi olla. Vaikka sinä menisit sänkyyn yhdenyön tuttavuuden kanssa, sekin on eri juttu, kuin maksettu seksi, koska silloinkin molemmat osapuolet sitä haluaa. Maksetussa seksissä se toinen osapuoli ei henkisesti ole mukana. 

Saat olla vapaasti tota mieltä. Mä taas olen sitä mieltä, että jokaisella naisella pitää olla mahdollisuus tehdä työtä, jossa ei tarvitse kaupitella omia ruumiinaukkojaan kenellekkään leipänsä eteen. 

Vierailija
186/2235 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta tuo persoonallisuus. Jokaisella ihmisellä on persoonallisuus. Esim. räväkkä ekstrovertti 

Ei kyl ole. Äläkä sekoita persoonallisuutta ja persoonallisuustyyppiä. Olen tavannut elämäni aikana lukuisia sellaisia ihmisiä, jotka eivät osaa keskustella mistään, eivät osaa mitään, eivät ole kiinnostuneet mistään, eivät oikeastaan tunnu ajattelevan mitään, eivät ehkä ole käyneet missään. Se nimenomaan on täyttä persoonattomuutta eikä kiinnosta minua viittä sekuntia pidempään. 

Tulee mieleen, että oletkohan edes ollut pidemmässä ihmissuhteessa, parisuhteessa, jos sinusta joku seksi ja hipsuttelu-halailu riittävät pidemmän päälle. 

No ainakin alkuun sillä pääsee. 

Vierailija
187/2235 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huvittavaa että täälläkin naiset hyvesignaloivat miten komea ja upea Risto on, mutta sitten kun pitäisi itse matchata tai mennä treffeille tämän kanssa (vaikka olisi itse sinkku) niin täysi hiljaisuus.

Hän ei ole tuhansien swaippausten jälkeen ollut yksilläkään treffeillä siksi, koska naiset ovat aina löytäneet jonkun häntä komeamman ja kiinnostavamman tapauksen noista äpeistä.

Se mitä hyvesignaloidaan julkisesti on täysin eri kuin se mitä nainen oikeasti itse tekisi tositilanteessa. Ja Riston deittihistoria paljastaa sen karun totuuden.

Mä lähtisin ja Risto toteaisi treffien jälkeen, ettei tunne kipinää.

Et sinä nyt vaan kuitenkaan lähtisi.

Sen tiedämme koska Risto on swaipannut tuhansi sinun kaltaisi tai rumempia naisia oikealle, eikä kukaan heistä lähtenyt.

Vierailija
188/2235 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Akateemiset naiset eivät huoli bussikuskia.

Aika moni akateeminen menee bussilla kouluun :D

Vierailija
189/2235 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvittavaa että täälläkin naiset hyvesignaloivat miten komea ja upea Risto on, mutta sitten kun pitäisi itse matchata tai mennä treffeille tämän kanssa (vaikka olisi itse sinkku) niin täysi hiljaisuus.

Hän ei ole tuhansien swaippausten jälkeen ollut yksilläkään treffeillä siksi, koska naiset ovat aina löytäneet jonkun häntä komeamman ja kiinnostavamman tapauksen noista äpeistä.

Se mitä hyvesignaloidaan julkisesti on täysin eri kuin se mitä nainen oikeasti itse tekisi tositilanteessa. Ja Riston deittihistoria paljastaa sen karun totuuden.

Sama tapahtui Ensitreffit Alttarilla Miikalle.

Miika kertoi, että tosi moni nainen tsemppasi eli hyvesignaloi mutta treffikutsuja ei tullut juuri yhtään.

Vierailija
190/2235 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mulla on jo mies, olen ollut hänen kanssaan 14 vuotta. En ajatellut erota jonkun Riston takia.

Mutta voin silti kuvitella, että JOS olisin sinkku, ei se ulkonäöstä olisi kiinni.

Vierailija
191/2235 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei aina voi voittaa 🤷

Seksielämä ja parisuhde ei ole mitään voittamista, vaan normaali tarve ja normaalielämää 95 prosentille ihmisistä.

Ei se kyllä ole normaalielämää ihan noin suurelle prosentille. Hyvä jos 75%.

Vierailija
192/2235 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ristohan on kasvoiltaan tosi kivannäköinen mies, erityisesti huulet ja silmät kiinnittävät mun huomion. Surullista ettei vientiä ole ollut parisuhdemarkkinoilla. 

Toivottavasti hänellä on muutakin elämää kuin työ ja koti. Jos aamulla hyppää töihin bussiin ja iltapäivällä bussista suoraan kotiin tietokoneen ääreen ja seuraavana päivänä samat kuviot, ei ihme ettei kontakteja ole. Pitää lähteä, tehdä, harrastaa, käydä jossakin, nähdä ihmisiä. Kirjastossa, kahvilassa, leffassa jne. 

Turn offeja itselleni myös on, jos mies korostaa kokemattomuuttaan.

Jollekin se ehkä voi olla suloista ja sympaattista, mutta itselleni enemmänkin merkki saamattomuudesta ja säälittävyydestä. 

Vierailija
193/2235 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Akateemiset naiset eivät huoli bussikuskia.

Kaikki naiset eivät ole akateemisia. 

Vierailija
194/2235 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

taas täällä matchaajat ja swaippaajat selittää mikä on vikana :D

Vierailija
195/2235 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Kunhan robotiikka ja tekoäly tästä vielä vähän kehittyy ja hinnat laskevat, ongelma on sillä ratkaistu. Ei ehkä vielä omana elinaikanani, mutta todennäköisempää se silti on tässä tilanteessa kuin puolison löytäminen (ja tulee loppupeleissä halvemmaksi), joten jaksan kyllä odottaa. Eikä siinä sitten kasikymppisenä niin väliksikään mitä siinä vieressä röhnöttää, kun ei sitä herätessä muista enää kuitenkaan." HS komentti

En pääse lukemaan juttua, koska se on maksumuurin takana. Jos tämä on kuitenkin aito Risto kommentti, syy naisettomuuteen piilee ihan hänen omien korviensa välissä. 

TÄMÄ EI OLLUT Riston kommentti vaan jonkun randomin tuon jutun kommenttikentässä!!

Vierailija
196/2235 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi hyvä, että Risto uskalsi tehdä tällaisen jutun. Varmasti kannustaa muitakin miehiä avautumaan aiheesta ja saadaan jatkossa lisää näitä juttuja.

Toisaalta varjopuolena on, että nyt naiset tietävät Riston olevan kokematon eli ajattelevat, että Ristossa on jotain vikaa.

Olisin itse vähän sillä kannalla, että kokemattomuuttaan ei kannata naisille paljastaa etukäteen.

Naiset ajattelevat miehistä samoin kuin ravintoloista, jos ravintolassa ei ole asiakkaita niin se ei varmasti ole hyvä ravintola.

Vierailija
197/2235 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perusajatuksena on, että ihmiset päättävät parittelustaan rakkauden ja halun perusteella, eivät rahan. Seksi on parittelua, hedelmöitystä tai ei

Jos he haluavat sinua, miksi sinun pitäisi maksaa heille? Jos he tarvitsevat rahaa elääkseen, etkö tarjoa heille työtä tai jopa pyyteetöntä taloudellista avustusta, mitä monet naiset ja mm. valtiot harrastavat? Mietipä kun naisetkin olisivat lapsikummiensa sukuelimillä kytiksellä, että saat ruokaa jos minä saan koskettaa pippeliäsi. Auttaako tämä sinua ymmärtämään seksipalvelujen käyttämisen halpamaisuutta?

Vierailija
198/2235 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä tuollaisessa seksissä ole mukana tunnetta, jota oikessa seksissä pitäisi olla. Vaikka sinä menisit sänkyyn yhdenyön tuttavuuden kanssa, sekin on eri juttu, kuin maksettu seksi, koska silloinkin molemmat osapuolet sitä haluaa. Maksetussa seksissä se toinen os

Media mukaan seksityö on voimauttavaa.

Vierailija
199/2235 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Kunhan robotiikka ja tekoäly tästä vielä vähän kehittyy ja hinnat laskevat, ongelma on sillä ratkaistu. Ei ehkä vielä omana elinaikanani, mutta todennäköisempää se silti on tässä tilanteessa kuin puolison löytäminen (ja tulee loppupeleissä halvemmaksi), joten jaksan kyllä odottaa. Eikä siinä sitten kasikymppisenä niin väliksikään mitä siinä vieressä röhnöttää, kun ei sitä herätessä muista enää kuitenkaan." HS komentti

En pääse lukemaan juttua, koska se on maksumuurin takana. Jos tämä on kuitenkin aito Risto kommentti, syy naisettomuuteen piilee ihan hänen omien korviensa välissä. 

Minusta ihan hyvä kommentti Ristolta ja olen itse robopuolison kannalla myös.

-nainen

Vierailija
200/2235 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä tuollaisessa seksissä ole mukana tunnetta, jota oikessa seksissä pitäisi olla. Vaikka sinä menisit sänkyyn yhdenyön tuttavuuden kanssa, sekin on eri juttu, kuin maksettu seksi, koska silloinkin molemmat osapuolet sitä haluaa. Maksetussa seksissä se toinen os

Siis ihan oikeasti luulet, että seksistä maksaminen nostaisi jotenkin ihmisen itsetuntoa? Eiköhän se tee päinvastoin. Jo ihan peruspsykologialla seksistä maksaminen alleviivaa mielelle, että en kelpaa ilman rahaa ja tämä on ainoa keino miten joku saattaa olla lähelläni.

Itseään ja muita arvostava ihminen, joka haluaa myös säilyttää itsearvostuksensa, käyttää ne rahat maksamalla vaikka psykologille, jotta saa itsetuntonsa aidosti kuntoon.

En kyllä muutenkaan ymmärrä, miten käyttökelpoista kokemusta voi saada naisista, jotka sanovat ja tekevät rahasta mitä tahansa toinen haluaa tehdä tai kuulla. Ei sillä saa kokemusta jota voisi käyttää missään aidoissa ihmiskohtaamisissa joihin ei liity rahaa.

- eri

Juuri näin. Itsetunto koostuu pitkälle uskomuksista, joita meillä on itsestämme. Niitä uskomuksia sitten vahvistamme toiminnallamme. Jos maksan seksistä, vahvistan uskomusta jonka mukaan en kelpaa kenellekään eikä kukaan halua koskea minuun jos ei saa siitä rahaa. Jos ajattelen löytäväni oikean ihmisen, vahvistan uskomusta jonka mukaan olen sen arvoinen, että joku voi minua haluta ihan aidosti.

Itselläni ainakin miehenä helppo valita, kumpaa uskomusta haluaisin itsessäni vahvistaa itsetunnon kannalta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kahdeksan