Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksinkertainen mies ei kelpaa naisille

Vierailija
29.11.2024 |

Tässä se taas tuli yksinkertainen mies ei kelpaa naisille vaikka käy töissä ja asiat olisi hyvin. Myös ei saa käyttää alkoholia joka vloppu ja pyöriä baareissa.

Kommentit (307)

Vierailija
201/307 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juopot heikkolahjaiset sun muut kyllä nekin saa parisuhteita!!!

Vierailija
202/307 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminwn nyt yleensä haluaa seuraa, kenen kanssa samantyyppiset ajatukset ja keskustelunaiheet. Jos olet heikkolahjainen, niin et varmasti kiinnostakaan ei-heikkolahjaisia naisia. Et, vaikka olisit töissä, pitkä, komea ja velatonkin. Sen sijaan heikkolahjaisia naisia varmasti kiinnostat, joten keskity heihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/307 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korjaus alkuun: "Ihmiset..."

Vierailija
204/307 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihminwn nyt yleensä haluaa seuraa, kenen kanssa samantyyppiset ajatukset ja keskustelunaiheet. Jos olet heikkolahjainen, niin et varmasti kiinnostakaan ei-heikkolahjaisia naisia. Et, vaikka olisit töissä, pitkä, komea ja velatonkin. Sen sijaan heikkolahjaisia naisia varmasti kiinnostat, joten keskity heihin.

Sori ei mun tarvi enää. Mulla on jo fiksu nainen joka on normaali ei heikkolahjainen. No mistä mä löysin hänet..löysinpä vaan.

Vierailija
205/307 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sori ei mun tarvi enää. Mulla on jo fiksu nainen joka on normaali ei heikkolahjainen. No mistä mä löysin hänet..löysinpä vaan.

Miksi sä sitten edelleen jankkaat täällä?

Vierailija
206/307 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat myös hieman jakomielitautiselta 🤔

Vierailija
207/307 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo en jaksa enää jauhaa tätä mulle riitti, haukkukaa vaan, olen ihan hyvä tyyppi ja mulla menee hyvin

Vierailija
208/307 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

joo en jaksa enää jauhaa tätä mulle riitti, haukkukaa vaan, olen ihan hyvä tyyppi ja mulla menee hyvin

Ou jee 

Vierailija
209/307 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaat kyllä yksinkertaisille naisille!

Vierailija
210/307 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluavatko miehet sitten naisia jotka ramppaavat baareissa ja juovat runsaasti? Ei hyvältä kuulosta. 

Vierailija
211/307 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kelpaat kyllä yksinkertaisille naisille!

Kelpasin jo normaalille se riittää

Vierailija
212/307 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluavatko miehet sitten naisia jotka ramppaavat baareissa ja juovat runsaasti? Ei hyvältä kuulosta. 

Ei varmaan kaikki joo

Vierailija
213/307 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan kaikki joo halua jos on kussu jo nuorena elämänsä ja ottanut velkaa ja juonut vuosikausia

Vierailija
214/307 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun on niin paljon velkaa ei voi hankkia hienoa autoakaan

Vierailija
215/307 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei varmaan kaikki joo

Luulisin, että ihmiset pääsääntöisesti haluavat kumppanin, jolla on suunnilleen samanlaiset elämäntavat. Koska miehillä on useammin alkoholiongelmia ja kuluttavat muutenkin enemmän kuin naiset, on loogista että paljon jää sellaisia miehiä sinkuiksi, jotka eivät alkoholinkäyttönsä vuoksi niin sanotusti kelpaa. 

Vierailija
216/307 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos ikävä kyllä olen yksinkertainen ei voi mitää, mutta monet ovat työttömiä jopa eläkkeellä vaikka diagnoosi, mulla menee hyvin ja vakityö

Sen vakityönkö kanssa naisen pitäisi viettää aikaa ja keskustella henkeviä?

Vierailija
217/307 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei varmaan kaikki joo

Luulisin, että ihmiset pääsääntöisesti haluavat kumppanin, jolla on suunnilleen samanlaiset elämäntavat. Koska miehillä on useammin alkoholiongelmia ja kuluttavat muutenkin enemmän kuin naiset, on loogista että paljon jää sellaisia miehiä sinkuiksi, jotka eivät alkoholinkäyttönsä vuoksi niin sanotusti kelpaa. 

No kyllä minä nuorena join paljon ja naisia pyöri ympärillä kun olin 20-30 v 

Vierailija
218/307 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos ikävä kyllä olen yksinkertainen ei voi mitää, mutta monet ovat työttömiä jopa eläkkeellä vaikka diagnoosi, mulla menee hyvin ja vakityö

Sen vakityönkö kanssa naisen pitäisi viettää aikaa ja keskustella henkeviä?

Ei tietenkään vaikka ihmiset luulevat minua yksinkertaiseksi en jankuta jos puhun naiselleni ja osaan puhua kaikenlaisista asioista.

Vierailija
219/307 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin syy tähän on ikä. kun olin nuorempi ja komea ja hoikempi ei haitannut mikään yksinkertaisuus naisetkin olivat helppoja, naisia tuli ja meni

Vierailija
220/307 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta nyt ero on huomattava ja en ymmärräkkään vaikka olen suht komea ja pitkäkin ja tiedän en oo täydellinen mutta ei mitään vientiä enää, ei saa edes läheisyyttä ja seksiseuraa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yksi