Ihan kuin olisin jotenkin vammainen kun en ole parisuhteessa
Nyt loppui tämä jatkuva veetuilu ja utelu. Menen heti paikalliseen kuppilaan ja isken ensimmäisen örväkkeen joka tielleni sattuu ja esittelen tulevana aviomiehenäni, jokohan sitten utelut loppuisi.
Kommentit (18)
Ylijäämät jää aina yksin.
Itse onnellisesti parisuhteessa
Noinhan ne suuret rakkaustarinat alkavat
Vierailija kirjoitti:
Äidin kammarista kirjoitat ja juot energiajuomaa.
Ikävää pariutua vain ollakseen niinsanotusti normaali.
Örväke-sana tulee käyttöön, kiitos.
Ymmärrän kyllä ärsytyksen. Olen kuullut että sinkkuja yritetään parittaa ties kenelle mitä yllättävimmissä tilanteissa. Miksei ihminen saa olla sinkku ihan rauhassa?
Vanhat ihmiset utelee.
Ajatelkaa nyt vähän. Anoppi oli udellut että onko yksi lapsenlapsi homo. Ei kuulu kenellekään. Utelee kaikilta lapsenlapsilta että onko tyttöystävää onko poikaystävää.
Olet saanut väärän käsityksen parisuhteessa olemisesta
Keski-iässä saa nainen olla aika rauhassa, jos selkeästi ilmaisee haluavansa olla sinkku, etenkin, jos on lapsia.
Minuun ihastuneet miehet välillä toki ehdottelee kaikenlaista ja heistä varatut haluavat parittaa minun jonkun kaverinsa kanssa, ettei "hyvä nainen mene hukkaan".
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan sulle kelpaa kuka vaan, kunhan ei tarvii olla yksin. Se vasta onkin säälittävää.
Sinulta sentään udellaan. Itse taas taidan olla ilmiselvä tapaus, että miksi 🤭
Suomalaiset sietävät erillaisuutta huonosti. Taustalla varmaan ajatus, että jos kaikki muutkin ovat parisuhteessa niin oma valinta ei tunnu väärältä vaikka puoliso on huono ja käyttäytyy väkivaltaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Olen aika varma siitä, että sinkkuja väkisin parittavat ja jatkuvasti seurustelusta utelevat ovat näitä normaaliuden vuoksi pariutuneita. Kun parisuhde nyt kuuluu aikuisen elämään ja ilman sitä on säälittävä ja epäonnistunut. Suhde itsessään voi olla ihan mitä kuonaa tahansa, siitä ja puolisosta valitetaan jatkuvasti kaveripiirissä ja työpaikalla. Luulen, että syvällä sisimmässään suurin osa heistä kyllä tiedostaa, ettei ole onnellinen eikä suhde toimi mutta ei sosiaalisen paineen tai yksin pärjäämisen pelon takia uskalla lähteä suhteesta. Helpompaa on yrittää saada tutut sinkut samaan jamaan ja uskotella, että on heitä parempi koska on sentään "onnistunut" pääsemään parisuhteeseen. Sama käytösmalli näkyy monessa muussakin vastaavanlaisessa tilanteessa, kun omaan elämään ollaan tyytymättömiä mutta mitään muutoksia ei uskalleta tehdä. Alkoholin suurkuluttajat painostavat raitistunutta kaveria juomaan, alanvaihtajaa yritetään vetää takaisin vanhaan myrkylliseen työpaikkaan, sohvaperunakaverit nälvivät aktiivista liikunnanharrastajaa tiukkapipoksi ja kehottavat tätä ottamaan "rennommin". Kyllä tätä näkee ja kuulee edelleen melko paljon, päälle päin ihan normaalin oloisilta ihmisiltä.
Vierailija kirjoitti:
Rohkeat jättää surkean liiton.
Jännä että nykyisin joku kuvittelee olevansa jotenkin erilainen kun ei ole parisuhteessa. Minä tiedän ihan eläkeikäisiä jotka ovat sinkkuna eläneet koko ikänsä, naisia ja miehiä. Tunnen myös keski-ikäisiä sinkkuja. Joten ei ole mitenkään erikoista
Vierailija kirjoitti:
Kamala ajatus! Mutta onhan heitä. Kunhan joku vaatteisiin tarttuu. Se on sitten sellainen "elämä".
Minä olen sanonut ja sanon utelijoille että kun en halua. Kyllähän sitten päivitellään ja ihmetellään että kyllähän sitä nyt pitäisi ja voi voi sentään.
Siinähän päivittelevät. Tämä on minun elämäni, minä tätä elän ja minä tästä päätän. Nielkööt sen.