Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihan kuin olisin jotenkin vammainen kun en ole parisuhteessa

Vierailija
07.02.2024 |

Nyt loppui tämä jatkuva veetuilu ja utelu. Menen heti paikalliseen kuppilaan ja isken ensimmäisen örväkkeen joka tielleni sattuu ja esittelen tulevana aviomiehenäni, jokohan sitten utelut loppuisi.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen sanonut ja sanon utelijoille että  kun en halua.  Kyllähän sitten päivitellään ja ihmetellään että kyllähän sitä nyt pitäisi ja voi voi sentään.

Siinähän päivittelevät. Tämä on minun elämäni, minä tätä elän ja minä tästä päätän.  Nielkööt sen.

Vierailija
2/18 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylijäämät jää aina yksin. 

Itse onnellisesti parisuhteessa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

#läheisriippuvuus

Vierailija
4/18 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noinhan ne suuret rakkaustarinat alkavat

Vierailija
5/18 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äidin kammarista kirjoitat ja juot energiajuomaa.

Vierailija
6/18 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ottakaa happea välillä.

Vierailija
7/18 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävää pariutua vain ollakseen niinsanotusti normaali.

Vierailija
8/18 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Örväke-sana tulee käyttöön, kiitos.

Ymmärrän kyllä ärsytyksen. Olen kuullut että sinkkuja yritetään parittaa ties kenelle mitä yllättävimmissä tilanteissa. Miksei ihminen saa olla sinkku ihan rauhassa?

Vierailija
9/18 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhat ihmiset utelee.

Ajatelkaa nyt vähän. Anoppi oli udellut että onko yksi lapsenlapsi homo. Ei kuulu kenellekään. Utelee kaikilta lapsenlapsilta että onko tyttöystävää onko poikaystävää. 

Vierailija
10/18 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet saanut väärän käsityksen parisuhteessa olemisesta

Vierailija
11/18 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keski-iässä saa nainen olla aika rauhassa, jos selkeästi ilmaisee haluavansa olla sinkku, etenkin, jos on lapsia.

Minuun ihastuneet miehet välillä toki ehdottelee kaikenlaista ja heistä varatut haluavat parittaa minun jonkun kaverinsa kanssa, ettei "hyvä nainen mene hukkaan".

Vierailija
12/18 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan sulle kelpaa kuka vaan, kunhan ei tarvii olla yksin. Se vasta onkin säälittävää.

Vierailija
13/18 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulta sentään udellaan. Itse taas taidan olla ilmiselvä tapaus, että miksi 🤭

Vierailija
14/18 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset sietävät erillaisuutta huonosti. Taustalla varmaan ajatus, että jos kaikki muutkin ovat parisuhteessa niin oma valinta ei tunnu väärältä vaikka puoliso on huono ja käyttäytyy väkivaltaisesti.

Vierailija
15/18 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aika varma siitä, että sinkkuja väkisin parittavat ja jatkuvasti seurustelusta utelevat ovat näitä normaaliuden vuoksi pariutuneita. Kun parisuhde nyt kuuluu aikuisen elämään ja ilman sitä on säälittävä ja epäonnistunut. Suhde itsessään voi olla ihan mitä kuonaa tahansa, siitä ja puolisosta valitetaan jatkuvasti kaveripiirissä ja työpaikalla. Luulen, että syvällä sisimmässään suurin osa heistä kyllä tiedostaa, ettei ole onnellinen eikä suhde toimi mutta ei sosiaalisen paineen tai yksin pärjäämisen pelon takia uskalla lähteä suhteesta. Helpompaa on yrittää saada tutut sinkut samaan jamaan ja uskotella, että on heitä parempi koska on sentään "onnistunut" pääsemään parisuhteeseen. Sama käytösmalli näkyy monessa muussakin vastaavanlaisessa tilanteessa, kun omaan elämään ollaan tyytymättömiä mutta mitään muutoksia ei uskalleta tehdä. Alkoholin suurkuluttajat painostavat raitistunutta kaveria juomaan, alanvaihtajaa yritetään vetää takaisin vanhaan myrkylliseen työpaikkaan, sohvaperunakaverit nälvivät aktiivista liikunnanharrastajaa tiukkapipoksi ja kehottavat tätä ottamaan "rennommin". Kyllä tätä näkee ja kuulee edelleen melko paljon, päälle päin ihan normaalin oloisilta ihmisiltä.

Vierailija
16/18 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rohkeat jättää surkean liiton.

Vierailija
17/18 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä että nykyisin joku kuvittelee olevansa jotenkin erilainen kun ei ole parisuhteessa. Minä tiedän ihan eläkeikäisiä jotka ovat sinkkuna eläneet koko ikänsä, naisia ja miehiä. Tunnen myös keski-ikäisiä sinkkuja. Joten ei ole mitenkään erikoista 

Vierailija
18/18 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kamala ajatus! Mutta onhan heitä. Kunhan joku vaatteisiin tarttuu. Se on sitten sellainen "elämä".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän viisi