Yksinkertainen mies ei kelpaa naisille
Tässä se taas tuli yksinkertainen mies ei kelpaa naisille vaikka käy töissä ja asiat olisi hyvin. Myös ei saa käyttää alkoholia joka vloppu ja pyöriä baareissa.
Kommentit (307)
Vai ovat ihmiset ilkeitä. Kuinkakohan montaa kertaa tämä jankkaaja on itse haukkunut työttömiä ja naisia, ja sitten hämmästelee kun muut sanovat hänelle pahasti.
En juopottele, juopottelen, en juopottele, juopottelen lisää, en juopottele, mulla menee hyvin, mulla ei mene hyvin, juon...
Juoppojen velat on aina sellaisia, että niitä on otettu, vaikka on tiedossa, ettei pystytä maksamaan takaisin. Sille on nimikin: varastaminen.
Tällaisen miehen kanssa ei kannata alkaa mihinkään.
Hyvin menee, on työpaikka ja nainenkin, jolle kelpaan omana itsenäni eli yksinkertaisuus ei haittaa mitään, alkoholia kittaavat naiset ja miehetkin saavat osa naisen tai miehen ja kelpaavat parisuhteeseen.
Luulen, etta Allu on neitsyt.
On aiemmin sanonut "en ole hyva seksissa kun en sita ole oikein harrastanut". Se yksi nainen joka Allulla oli vuosia sitten parin viikon ajan, , ei vissiin seksihommiin saakka kerennyt. Allu ei ole kaynyt maksullisissa koska ei Allulla riita ymmarrys tai organisointikyky- ja on muutenkin liian ujo. Ja maksulliset voivat valita asiakkaansa; Alluhan haisee. Itse on kertonut palstalla seka Suoli24.
Outo ihminen.
Ismo, anna olla, älä jankkaa enempää.