Kuka maksaa mulle (transnainen) sukuelinkirurgian?
Lukenut että moni maksaa omasta pussistaan mutta en ole selvitellyt vielä asiaa tarpeeksi. Olen menossa tähän toimenpiteeseen kyllä mutta mietin jo ennakkoon kuka maksaa mulle leikkauksen? Pitääkö se kokonaan maksaa itse? Korvaako kela mitään?
Kommentit (55)
Kaivele vaan kuvettas ja hanki mt ongelmaasi apua!
Ei sinua sen jälkeen kukaan mies halua. Trans naisissa juuri se ladypenis ja silikonirinnat kiihottaa miehiä. Jos pillua haluaa niin silloin luomupillua, eikä neovaginaa.
"Sukuelinkirurgia". Sellaista ei ole. Jos näin ajattelet niin suosittelen terapiaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei sinua sen jälkeen kukaan mies halua. Trans naisissa juuri se ladypenis ja silikonirinnat kiihottaa miehiä. Jos pillua haluaa niin silloin luomupillua, eikä neovaginaa.
Katsoin yhtä sarjaa, en muista nimeä, siinä oli transnainen jolla oli vakisuhde heteromiehen kanssa. Kunnon sugardaddy. Transnainen leikkautti itsensä niin se mies sanoi että se oli sitten tässä.
Se oli jokin uraauurtava sarja, jossa oli aitoja transihmisiä ja lesboja, homoja. Se oli hyvä sarja. EN muista nimeä! Enkä missä tuli, oisko ollu netflix. Katsoin netin kautta, en siis tiedä missä "oikeesti" oli.
Onnea valitsemallasi tielle, nuo leikkaukset ovat edelleen varsin kokeellisia ja valtaosa niistä menee pieleen. Marginaali onnistuu niin, että siellä jalkojen välissä on toimiva elin.
Vierailija kirjoitti:
Onnea valitsemallasi tielle, nuo leikkaukset ovat edelleen varsin kokeellisia ja valtaosa niistä menee pieleen. Marginaali onnistuu niin, että siellä jalkojen välissä on toimiva elin.
Kyllä ne ovat toimivia ja turvallisia leikkauksia. Monet todella aidon näköisiä. Katso vaikka reddit r/transgender surgeries kuvia!
Putin. Lähetä yhteystietosi ja tilinumerosi Putinille niin järjestyy kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne ovat toimivia ja turvallisia leikkauksia. Monet todella aidon näköisiä. Katso vaikka reddit r/transgender surgeries kuvia!
Hyvin kuvaavaa se että ollaan ensimmäisenä laittamassa kuvia keinotekoisista elimistään nettiin :D
Eikö mikään muu auttaisi oloon kuin tuollainen raju ja kallis leikkaus missä on suuret riskit? Tutki ainakin myös leikkausta katuvien mielipiteitä, niitäkin on paljon.
Hyvä ap.
Jos olet päättänyt tehdä noinkin ison asian elämässäsi niin kuvittelisin, että olisit etsinyt asiasta paljon tietoa muualta kuin täältä.
- n68v -
Lääkärin kautta transpolille. Siellä selvittävät.
Jos menet ulkomaille, maksat itse. Turkkilaisella klinikalla osarimahdollisuus, ehkä.
Ihan itse sinun kuuluu se maksaa. Ei yhteiskunna eikä veronmaksajien. Sinun mielenterveysongelmasi ei ole meille muille mikään uusi todellisuus.
Joo, minä tunnen olevani pingviini. Maksaisikohan yhteiskunta mulle sellaiset kivat räpylät vai joudunko ihan ite maksamaan?
Vierailija kirjoitti:
Ootko ajatellut kysyä tätä muualtakin kuin Suomen pahimmalta transvihapalstalta?
Täällä mitään transvihaa ole.
On vain todettu yksinkertaiset tosiasiat, kuten että mekkosetä ei ole nainen vaan mies mekossa
Onko transnainen nainen joka kuvittelee olevansa mies vai mies joka kuvittelee olevansa nainen?
Ootko ajatellut kysyä tätä muualtakin kuin Suomen pahimmalta transvihapalstalta?