Yksinkertainen mies ei kelpaa naisille
Tässä se taas tuli yksinkertainen mies ei kelpaa naisille vaikka käy töissä ja asiat olisi hyvin. Myös ei saa käyttää alkoholia joka vloppu ja pyöriä baareissa.
Kommentit (307)
Huomenna ajattelin kyllä ryypätä ja mennä baariin, ei kiinnosta mitä muut ajattelee
No en ole ainaskaa ihan pohjalla en käy leipäjonossa enkä ole työtön luuseri, ihan hyvin menee
Allu, nyt hiiteen täältä. Eikö me sovittu, että et kirjoittele tänne?
Nautipa se iltapala ja lääkkeet nyt niin pääsee muutkin tukiasunnon asukkaat nukkumaan.
Emme jaksa kuunnella kun luet ääneen kommenttejasi ja sinulle lähetettyjä vastauksia.
Tuostahan sais biisin tehtyä.
Oon Allu, mitä sitte?
Juon bissee, mitä sitte?
Skriivan vauviksel, mitä sitte?
Mulla ei oo naista, mitä sitte?
Oon yksin, mitä sitte?
Mull on diagnoosei, mitä sitte?
Vierailija kirjoitti:
Allu, nyt hiiteen täältä. Eikö me sovittu, että et kirjoittele tänne?
Nautipa se iltapala ja lääkkeet nyt niin pääsee muutkin tukiasunnon asukkaat nukkumaan.
Emme jaksa kuunnella kun luet ääneen kommenttejasi ja sinulle lähetettyjä vastauksia.
Se on voi voi kärsi ei mua kiinnosta
Vierailija kirjoitti:
Tuostahan sais biisin tehtyä.
Oon Allu, mitä sitte?Juon bissee, mitä sitte?
Skriivan vauviksel, mitä sitte?
Mulla ei oo naista, mitä sitte?
Oon yksin, mitä sitte?Mull on diagnoosei, mitä sitte?
Kuten sanoin kukaan ihminen ei ole täydellinen
Onneks mua pahemmassa tilanteessa olevia ihmisiä on, ei ole penniäkää rahaa, käydää leipäjonossa jne, mulla sentää on töitä. menkää töihin työttömät luuserit
Mut joo asiat on melko hyvin onneksi jee jee en välitä ihmisistä jotka haukkuu
Juu kelpasin onneks normaalille fiksulle naiselle jolla on paljon rahaa.
Sori mutta monet ihmiset on veloissa ja myös naisetki on veloissa, monet dokaa joka vloppu myös naisetki, mitä sitte?
Joo, kymmenille naisille olet kelvannut ja kaikki on sinua juosseet karkuun. Määrä sen kuin kasvaa vaan.
Vierailija kirjoitti:
Joo, kymmenille naisille olet kelvannut ja kaikki on sinua juosseet karkuun. Määrä sen kuin kasvaa vaan.
Niinpä niin suuri valhe :DDD
Aika ilkeitä ihmisiä täälä on miksi? Todella ihmisiä nykyään haukutaan palstoilla ja kukaan ei voi hyvin, mut tällästä tää on, en välitä .Mä dokaan huomenna ja piste
Vierailija kirjoitti:
No hyvä jos niin. ÄLÄ KIRJOITTELE tänne enää, sinun asiasi EIVÄT kiinnosta meitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No hyvä jos niin. ÄLÄ KIRJOITTELE tänne enää, sinun asiasi EIVÄT kiinnosta meitä.
Ei muakaa kiinnosta että mua haukutaan kehitysvammaiseksi kun ihmiset ei ees tunne minua ja olettavat ihme juttuja, enkä ole tukitöissä vaan ihan palkkatöissä :D
Totta. Yritin suhdetta miehen kanssa jolle piti kaikki haluamansa sanoa erittäin selvästi, oli se sitten halaus, pysy, s****ä, seuraa, ulkoilemaan, mitä tahansa. Ei minkäänlaista tilannetajua miehellä ja yleensä vielä hän kieltäytyi koska asioiden suoraan sanominen oli hänestä jonkinlaista kontrollointia.
Eihän suhteesta sitten mitään tullut.
Mies oli omasta mielestään todellinen taivaan lahja naisille, koska suora puhe oli hänen vahvuus. Miehellä oli todella paljon sitten totuuksia, lähinnä kaikkea mahdollista negatiivistä, sanottavana minusta ja muista ihmisistä. Koska olivat miehen totuuksia asioista, ei niistä saanut loukkaantua, eikä millään tasolla kyseenalaistaa tai arvosteltava ihminen ei pystynyt katsomaan peiliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei muakaa kiinnosta että mua haukutaan kehitysvammaiseksi kun ihmiset ei ees tunne minua ja olettavat ihme juttuja, enkä ole tukitöissä vaan ihan palkkatöissä :D
Niin? Sinua me emme kiinnosta etkä sinä tai jankkauksesi kiinnosta meitä, että eikö asia ole sillä selvä. Eli häivy.
Ei yksinertaista tonttua jaksa opettaa.
Sitten kannattaa varmaa etsiä sellainen. No ei tarvi kelvata.