Ozempic kokemuksia kiitos
Tänne kokemuksia? Miten on sujunut? Mitä hyvää, mitä haittaa?
Kommentit (15)
On ihanaa, voi syödä kaikkea sontaa ja elimistö tykkää, mutta pistoksilla laihtuu. Sehän on pääasia. Elinikäinen lääkitys edessä.
Useimmat eivät välitä hyvästä ruuasta, joten silloin varmaan lääke auttaa laihtumaan.
Kokemus on ettei siihen lääkkeitä tarvita.
Vierailija kirjoitti:
On ihanaa, voi syödä kaikkea sontaa ja elimistö tykkää, mutta pistoksilla laihtuu. Sehän on pääasia. Elinikäinen lääkitys edessä.
Haittaakse
Ensimmäisena vuonna laihduttaa ehkä n. 10-15 kg, seuraavana vuonna ei enää laihdu ja paino voi alkaa taas vähän nousta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haittaakse
Ei haittaa, pääasia, että laihtuu.
Vierailija kirjoitti:
Pistos ei laihduta vaan se ruoka mitä syöt, pistos vaan pienentää ruokahalua. Köyhäkö siellä kitisee?
Kolme viikkoa käytetty ja hyvin toimii. Huomenna taas pistos. Annokset pienempiä kun ei ole nälkä. Mitään lihottavaa meillä ei ole. En punnitse itseäni vaan rauhallisesti ajan kanssa. Kuitua on saatava että vatsa toimii. Ruokavalio pitää olla kunnossa. Tosin herkkuja ei tee edes mieli.
Kannattaa tarkkailla haimaa. Itse en enää uskalla käyttää.
Vierailija kirjoitti:
Kokemus on ettei siihen lääkkeitä tarvita.
Auttaa kyllä siihen ettei retkahda. Pystyy välttämään mieliteot.
Vierailija kirjoitti:
Miten sä sitä tarkkailet ? Peilin edessä? Tunnustelet kädellä?
Pari ensimmäistä viikkoa toimi hyvin, mutta sitten teho loppui vaikka annoksia nostettiin. Käytin monta kuukautta ja sitten lopetin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten sä sitä tarkkailet ? Peilin edessä? Tunnustelet kädellä?
Kato googlesta.
Hanki kokemukset itse.
Fiksut syövät ruokaa kun laihduttaa.
Oikealla syömisellä saa aivan saman vaikutuksen kuin lääkkeillä. Ja terveesti ja halvalla.
Elämä on valintoja.