Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksinkertainen mies ei kelpaa naisille

Vierailija
29.11.2024 |

Tässä se taas tuli yksinkertainen mies ei kelpaa naisille vaikka käy töissä ja asiat olisi hyvin. Myös ei saa käyttää alkoholia joka vloppu ja pyöriä baareissa.

Kommentit (307)

Vierailija
181/307 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maailma on pullollaan miehiä jotka ei pelaa ja dokaa rahojaan 

mitä sitten.. monet miehet dokaa ja ovat ulosotossa ja pelaavatkin

Vierailija
182/307 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli nyt on vuorossa nainen nro:31. Kuinkahan todellisia ne aiemmatkaan naiset ovat olleet? Tähän asti olen luullut, että Allu on oikeasti seurustellut usein. Nyt alkaa epäilyttää.. onko kertaakaan?

Sori monta kertaa ja naisia ollut varmaan 40

Oho, naisten määrä nousee vaan. Justhan se oli 30. Vuosi sitten oli 15.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/307 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tänne kannata kirjottaa mitää, ihmiset vaa innostuu, haukutaan ja poljetaan vaan maahan

Vierailija
184/307 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli nyt on vuorossa nainen nro:31. Kuinkahan todellisia ne aiemmatkaan naiset ovat olleet? Tähän asti olen luullut, että Allu on oikeasti seurustellut usein. Nyt alkaa epäilyttää.. onko kertaakaan?

Oli hänellä varmaan 20 vuotta sitten tyttöystävä, josta haaveilee edelleen. Sen jälkeen onkin ollut hiljaisempaa.

Vierailija
185/307 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta sellaiset ei ole suosituimpia parisuhde markkinoilla.

Vierailija
186/307 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tänne kannata kirjottaa mitää, ihmiset vaa innostuu, haukutaan ja poljetaan vaan maahan

Valehtelijoista ei oikein tykätä missään.

Vierailija
187/307 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta sellaiset ei ole suosituimpia parisuhde markkinoilla.

Ei varmaan olekkaan.. mutta tiedän että semmoisetkin ovat saaneet naisia ja seurustelee

Vierailija
188/307 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovatko sitten työttömät parisuhdemarkkinoilla kuumaa kamaa? Mä en sentään ole

Vierailija
189/307 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

uskon että monet työttömät miehet ei kukaan nainen halua työtöntä. itse jo vuosia käynyt töissä vaikka olenkin heikkolahjainen

Vierailija
190/307 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sori monta kertaa ja naisia ollut varmaan 40

Oho, naisten määrä nousee vaan. Justhan se oli 30. Vuosi sitten oli 15.

Naisten määrä nousee samaa tahtia kuin velkamää. Mihin tässä enää uskoisi? Onko velkaakin todellisuudessa paljon enemmän?

Vierailija
191/307 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieluummin työtön, ku peliriippuvainen deeku. 

Vierailija
192/307 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alahuuli roikkuu ja kuola valuu?

Vain kun näen muhkean uhkean naisen jonka rinnat saavat katseeni nauliutumaan.

Vierailija
193/307 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

no ole työtön... monet ei saa koskaan töitä

Vierailija
194/307 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en oo sori deeku jos niin kuvittelet, enkä pelaa enää

Vierailija
195/307 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

uskon että monet työttömät miehet ei kukaan nainen halua työtöntä. itse jo vuosia käynyt töissä vaikka olenkin heikkolahjainen

Se että olet löytänyt jonkun suojatyön jossa pärjäät, ei tee sinusta sen parempaa. Työttömiä on monenlaisia, on eri asia olla elämäntapatyötön kuin että on työt vaan loppuneet. Kuka tahansa voi joutua työttömäksi näinä aikoina varsinkin. 

Yleensä naiset haluaa työssä käyvän miehen, koska se viittaa siihen, että miehellä on elämänhallinta kunnossa. Mutta sulla sekään ei päde.

Vierailija
196/307 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja miehelle kelpaa kaksinkertainen nainen, riittää kun on kaksikertaiset  tissit, pakarat ja huulet molemmissa päissä. Karvoja,  ripsiä ja lettiä unohtamatta.

Uutisioidaan kuinka pojille tungetaan kasvuhormoneja, mitä uutta näin toimittiin jo parikymmentä vuotta sitten. Kiinassa muistaakseni aina jalkoja venytetty. Ovat kuitenkin aika pientä sakkia edelleen. Honkkeli ei välttämättä ole mikään ruudin keksijä.
Onhan se julmaa, kun vauva syntyy punnitaan ja mitataan pituus. Jos on alle käyrän aletaan tunkemaa hormoneja. Kohta on 100 erilaista "sukupuolta"

Vierailija
197/307 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se että olet löytänyt jonkun suojatyön jossa pärjäät, ei tee sinusta sen parempaa. Työttömiä on monenlaisia, on eri asia olla elämäntapatyötön kuin että on työt vaan loppuneet. Kuka tahansa voi joutua työttömäksi näinä aikoina varsinkin. 

Yleensä naiset haluaa työssä käyvän miehen, koska se viittaa siihen, että miehellä on elämänhallinta kunnossa. Mutta sulla sekään ei päde.

Minulla on vuosiksi varma työpaikka. En ole suojatyöpaikassa kuka niin väittää? No ei ole ollut elämänhallinta kunnossa, olen käyttänyt rahaa ja juonut mitä sitte?

Vierailija
198/307 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä paremmin nyt menee vaikka olen velkaantunut, ennen olin työtön ja en saanut mistään töitä

Vierailija
199/307 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

niin haluaakin ja nyt oma nainen tykkääkin kun käyn töissä, velka ei ole hänelle este

Vierailija
200/307 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset nyt vaan jauhaa ikäviä asioita en jaksa välittää, mä olen mikä olen yksinkertainen en voi sille mitään, näillä mennään

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yhdeksän