Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksinkertainen mies ei kelpaa naisille

Vierailija
29.11.2024 |

Tässä se taas tuli yksinkertainen mies ei kelpaa naisille vaikka käy töissä ja asiat olisi hyvin. Myös ei saa käyttää alkoholia joka vloppu ja pyöriä baareissa.

Kommentit (307)

Vierailija
221/307 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli naisista on tullut todella vaativia nykyään, ennen nuorena sai helpostikkin seksiseuraa

Vierailija
222/307 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

johan sivusto hiljeni antaa olla koko paska.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/307 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli naisista on tullut todella vaativia nykyään, ennen nuorena sai helpostikkin seksiseuraa

Sä oot vaan tullut vanhaksi. Sellaista se on ku ikää tulee, harva silloin haluaa enää pelkkää seksiä. Ei naiset, eikä monet miehetkään. 

Sä kun olet jäänyt kehityksessä jälkeen niin sua kiinnostaa edelleen baareissa juokseminen ja irtoseksi.

Vierailija
224/307 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

johan sivusto hiljeni antaa olla koko paska.

Itsehän kirjoitit aiemmin, että sinulle riitti. Taidat olla aika huomionkipeä. 🙄

Vierailija
225/307 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpäs kelpaa kunhan on isokullinen ja paksulompsainen.

Vierailija
226/307 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta nyt ero on huomattava ja en ymmärräkkään vaikka olen suht komea ja pitkäkin ja tiedän en oo täydellinen mutta ei mitään vientiä enää, ei saa edes läheisyyttä ja seksiseuraa.

Mihin se mielikuvitusnaisesi nyt jo hävisi?

Vierailija
227/307 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jankkaan loputtomasti etten jankkaa.

Vierailija
228/307 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mamuille kelpaa kuten näet lapsimäärästä

Vierailija
229/307 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ethän sinä ole enää nuori, eivätkä ne naisetkaan ole enää nuoria. Luuletko että tämän päivän nuoret naiset haluavat sinua? Miksi heidän pitäisi haluta sinua?

Vierailija
230/307 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ethän sinä ole enää nuori, eivätkä ne naisetkaan ole enää nuoria. Luuletko että tämän päivän nuoret naiset haluavat sinua? Miksi heidän pitäisi haluta sinua?

Haha minulla onkiin paljo nuorempi tyttöystävä

Vierailija
231/307 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä oot vaan tullut vanhaksi. Sellaista se on ku ikää tulee, harva silloin haluaa enää pelkkää seksiä. Ei naiset, eikä monet miehetkään. 

Sä kun olet jäänyt kehityksessä jälkeen niin sua kiinnostaa edelleen baareissa juokseminen ja irtoseksi.

Mitä sitten vaikka kiinnostaakin?

Vierailija
232/307 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhä edelleen et sää allu naista etsi vaan miestä. Koitan nyt vaan ymmärtää sen myös.

Vierailija
233/307 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylläpäs kelpaa kunhan on isokullinen ja paksulompsainen.

Niin moni homoseksuaali on näistä innostunut.

Vierailija
234/307 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt en oikein ymmärrä. 

Vierailija
235/307 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sitten vaikka kiinnostaakin?

Sulla on aina tuo sama "mitä sitten" vastaus joka saamarin asiaan. Ja väität osaavasi keskustella. 

Vierailija
236/307 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan sama mitä musta ajatellaan, mulla menee ihan hyvin on nainen ja vakituinen työpaikka, en näytä keharilta enkä semmoinen olekkaan sori, ja raha sotkuni olen hoitanu huonosti mitä sitte, ja juon alkoholia mitä sitte

Vierailija
237/307 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta nyt ero on huomattava ja en ymmärräkkään vaikka olen suht komea ja pitkäkin ja tiedän en oo täydellinen mutta ei mitään vientiä enää, ei saa edes läheisyyttä ja seksiseuraa.

Mihin se mielikuvitusnaisesi nyt jo hävisi?

Ihan oikea nainen on sori vaan.

Vierailija
238/307 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin haluan, että mies on samalla aaltopituudella ja sen kanssa voi jutella jotain järkevää. Siksi yksinkertainen ei kelpaa. Vihaan alkoholin hajua hengityksessä eli ryyppäävä mies ei myöskään sovi. 

Vierailija
239/307 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitte jos dokaan ja mua kiinnostaa tässä iässä baarit, se on mun asia ja oon pelannu joo rahani ja velkaa on mitä sitte

Vierailija
240/307 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ottipa sulla koville kun sulle kerrottiin että jokaviikkoinen yökerhoilu ja 40,000e pelivelat karkottaa naiset.

Luuletko et kukaan mies olisi täydellinen?

Täydellinen ei tarvitse olla, mutta siinä välissä on tosi monta harmaan sävyä ennen kategoriaa "40,000e pelivelat alkoholistilla joka uhriutuu vauvapalstalla"

Niin mitä sitte? Monilla on velkaa.

Asunto- ja opintolaina ovat mielestäni eri asia kuin pelivelat. Pelivelat on syntyneet tyhmästä rahankäytöstä. Opintolaina tulevaisuuteensa panostamisesta

Opintolainalla on yleensä myös valtiontakaus ja maltilliset korot. Pelivelka voi olla mitä vaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yksi