Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Niistä naisen kahvilavalinnoista

Vierailija
02.02.2024 |

Tiedän että täällä oli juuri pitkä ketju paninikaakaonaisen tavanneesta miehestä. Yllättävän moni lynkkasi miehen. 

Niin en tiedä onko tämä sama juttu. Nettitreffit ja eka tapaaminen myös. Oli puhe että menemme suosittuun kahvilaan. Siellä on aina tuoreet munkit, se on vähän tän kaupungin The munkki, se heidän munkki. Lupasin tarjota. Mä tilasin suositun köntän eli munkki ja kahvi 4.50.  Nainen otti vissyn ja niinikään jonkun leipäsen. Nämä maksoivat 13 euroa kun omani oli 4.50. Ei tullut konkurssi mutta jos hän joka asiassa vetää överit niin.. 

Jos menisimme vaikka laivalle niin hän varmaan haluaa luxus hytin ja kalliit ruuat. Entä isommat hankinnat? 

Ei olla isotuloisia. Jopa mun tytär 8v haluaa tuon munkin kun joskus siellä käydään. Mikään laihis ei naisella ollut kun suklaata otti kassista välillä. Ja jos ei välitä munkista niin olisi sanonut niin olisi menty muuanne. 

Siis mikä juttu?

Kommentit (617)

Vierailija
241/617 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapailin naista jolle ilomielin tarjosin kaiken mitä hän halusi. Yhdillä treffeillä hän halusi maksaa ja ne olivat viimeiset treffit. Oli kuulemma liikaa kun söin angus härkää hänen maksamana kun olisi pitänyt ottaa halvempi annos. Itselle hänelle kelpasi kyllä aina kaikki kalliit ruuat mitä minä maksoin

Olipa taas satu.

Vierailija
242/617 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä kahvilassa saa kahvin ja munkin hintaan 4,50? Munkit ovat erityisen hyviä, mutta kahvilanpitäjä päätti tarjota niitä puoli-ilmaiseksi? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/617 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas kaikki alustalle ylikseltä pullahtaneet hikikomerourpot rinkirunkuttaa.

Onhan sentään viikonlopppu, jolloin voi unohtaa pitkäaikaistyöttömyytensä ja jämähtää kotiin koneen ääreen tosielämää ja puolta ihmiskuntaa vihaamaan, kun valtio ei toimita KELA-tilin lisäksi aasialaista, mykkää missiä kotiin raiskattavaksi.

Vierailija
244/617 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää tarjota, jos ei halua tarjota? Miksi pitää ängetä treffeille, jos ei halua panostaa toiseen ihmiseen ollenkaan?

Sinulla oli mielessäsi oma pikku käsikirjoitus, olisit halunnut että tilanne menee juuri mielesi mukaan. Ja sitten pahastuit kun nainen ei seurannutkaan sinun mielessäsi pyörittelemäsi näytelmää, vaan hänellä olikin oma tahto ja mieltymykset. Et saanutkaan kontrolloida tilannetta omaehtoisesti.

Ainakaan parisuhteeseen et ole valmis.

Vierailija
245/617 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tapailin naista jolle ilomielin tarjosin kaiken mitä hän halusi. Yhdillä treffeillä hän halusi maksaa ja ne olivat viimeiset treffit. Oli kuulemma liikaa kun söin angus härkää hänen maksamana kun olisi pitänyt ottaa halvempi annos. Itselle hänelle kelpasi kyllä aina kaikki kalliit ruuat mitä minä maksoin

Olipa taas satu.

Kirjoittajan älyllinen ikä noin 12 vuotta. Psykoseksuaalinen kehitys pysähtynyt heti alkuunsa. Mammanpoika loppuikänsä. Asuu peräkamarin perällä olevassa peräkamarissa.

Vierailija
246/617 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitää tarjota, jos ei halua tarjota? Miksi pitää ängetä treffeille, jos ei halua panostaa toiseen ihmiseen ollenkaan?

Sinulla oli mielessäsi oma pikku käsikirjoitus, olisit halunnut että tilanne menee juuri mielesi mukaan. Ja sitten pahastuit kun nainen ei seurannutkaan sinun mielessäsi pyörittelemäsi näytelmää, vaan hänellä olikin oma tahto ja mieltymykset. Et saanutkaan kontrolloida tilannetta omaehtoisesti.

Miehelle on valtava riski panostaa ekoilla treffeillä. Vasta sitten kun naiselta saanut seksiä, voi alkaa panostaa rahallisesti naiseen.

Vierailija
247/617 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytöstapoja ja tilanteen lukemista ihmiset! Jos itse olisin vastaavassa tilanteessa kahvilassa ja toinen sanoisi tarjoavansa, kyllä seuraisin ensin että mitä hän itse ottaa, ja ottaisin samat tai arvoltaan suunnilleen samat. Mun mielestä se on ikään kuin itsestään selvää ja hyvää käytöstä.

Siis tyyliin jos toinen ottaa latten ja leivän, voisi itse ottaa cappuccinon ja paninin. Mutta jos toinen ottaa tavallisen kahvin ja munkin, ottaisin samat, tai vaikka teen ja korvapuustin.

Eli pitää syödä pullaa vaikka ei halua? Miksi edes tarjota, jos toinen ei sitten saisi valita vaikka leipää minkä ottaisi jos itse maksaisi?

Tulee mieleen, että mies haluaa suojella omaa egoaan tarjoamalla, yrittää esittää jotain muuta kuin on (eli köyhä tai pihi). Naisen pitäisi sitten tajuta näytellä mukana ja ottaa se

Kyllä. Se on otettava vaikka olisi vegaani, vehnälle allerginen tai ei pitäisi makeasta. Otetaan pulla ja hymyillään nätisti. Sitten pullan voi vaivihkaa ujuttaa deitin lautaselle selittäen, että on vain niin pieniruokainen ja kehottaa deittiä vaikka pyytämään pussin viedäkseen pullan kotiin iltapalaksi.

Vierailija
248/617 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten tämän alustan useimmat aloitukset, tämäkin perustui aloittajan ilmeiseen mielenterveyshäiriöön ja narsistiseen persoonallisuushäiriöön. On helppo provoilla muiden mielenterveysongelmista, kun itse niitä lähipiirilleen aiheuttaa eikä omia vinoumiaan ja puutteitaan myönnä eikä siksi kykene niitä koskaan korjaamaankaan.

Kaiken keskiössä on minä, jonka tyhjyyttä ei mikään määrä palvomista, passaamista ja huomioimista pysty koskaan täyttämään.

Eikä nämä ihmiset kykene eikä halua antaa muille itsestään yhtään mitään. Ei niillä ole mitään antamista, ei normaalia tunne-elämää eikä aikuisen vastuullista käytöstä.

Aloittajakin voisi kokeilla kirjoittaa ammatikseen eikä ilmaiseksi tänne. Tämä kun ei hyödytä pitkällä tähtäimellä ketään, mutta jos keksisit vaikka rikosromaaneja alkaa väsätä, niin voisit sillä tienatakin. Myöskin satiirisia taipumuksia näkyy olevan, koska mustaa huumoriahan koko aloitus on. Tosin satiirin kärki ei siinä osu naiseen eikä naisiin, vaan kirjoittajaminään.

Vierailija
249/617 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehelle on valtava riski panostaa ekoilla treffeillä. Vasta sitten kun naiselta saanut seksiä, voi alkaa panostaa rahallisesti naiseen.

Uskokaa kokemuksen ääntä: Eivät saidat miehet silloinkaan panosta naiseen.

Vierailija
250/617 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytöstapoja ja tilanteen lukemista ihmiset! Jos itse olisin vastaavassa tilanteessa kahvilassa ja toinen sanoisi tarjoavansa, kyllä seuraisin ensin että mitä hän itse ottaa, ja ottaisin samat tai arvoltaan suunnilleen samat. Mun mielestä se on ikään kuin itsestään selvää ja hyvää käytöstä.

Siis tyyliin jos toinen ottaa latten ja leivän, voisi itse ottaa cappuccinon ja paninin. Mutta jos toinen ottaa tavallisen kahvin ja munkin, ottaisin samat, tai vaikka teen ja korvapuustin.

Minun mielestäni on hirveän tökeröä tarjota, mutta valita itse ensin. Jos ei halua tarjota, ei hyvänen aika silloin tarjoa.

Asiasta voi jopa keskustella ennen kassalle menoa, jos toisen valinnat jännittävät. 

Ja Euroopassa, esim. Ranskassa tämä menee niin, että nainen menee kassalle tai useammin kertoo tarjoilijalle ensin, mitä haluaa. Miehen etuilu tässä nähdään todella törkeänä. Nainen voi kyllä maksaa, jos niin halutaan, se ei ole etikettivirhe. 

Vierailija
251/617 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ystävä tapailee miestä, joka ei tarjoa koskaan. Jos maksavat omansa, mies ottaa tyyliin kahvin ja pullan. Kun ystäväni on tarjoutunut maksamaan (ajatteli, että mieskin sitten joskus maksaisi vuorostaan - ei ole maksanut) mies on ottanut kalleimman pullan ja suolsista piirakkaa lisäksi. Että ei se aina ole sukupuolestakaan kiinni. 

Vierailija
252/617 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olipa taas satu.

Eipä ihan kauhesti kiinnosta sinun mielipide kun se ei minun kokemusta muuta ja sinun mielipude ei totuudeksi muutu vaikka kovasti sitä itsellesi uskottelet

Vierailija
253/617 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tarjoaminen on panostamista niin onko tästä tulkittavissa että naiset ei halua panostaa mieheen?

Vierailija
254/617 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä kahvilassa saa kahvin ja munkin hintaan 4,50? Munkit ovat erityisen hyviä, mutta kahvilanpitäjä päätti tarjota niitä puoli-ilmaiseksi? 

Pyynikin munkkikahvilassa munkki 3 € ja pieni kahvi 1,50. Minä guuglasin tämän verran ja niin ilmeisesti aloittajakin. Voileipää tuolta näkötornin kahvilasta ei kuitenkaan saa, ei myöskään kauppahallin pisteestä sen hintaista, että vissyn kanssa hintaa tulisi 13 €.

Sellaista se on, kun satuilee :D

Vierailija
255/617 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tarjoaminen on panostamista niin onko tästä tulkittavissa että naiset ei halua panostaa mieheen?

On todellakin miehiä, joiden seuraan ei kukaan nainen erityisesti hingu. He hengaavat sitten tällä palstalla.

Vierailija
256/617 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olen jo naimisissa ja perhe perustettuna.. en selkeästi osaisi enää EDES treffeillä olla. Olen tältä palstalta oppinut, että naisen pitää tilata vettä + jotain samaa mitä mies. Vaikka se olis se kamala rasvanen munkki, josta tulee sormet ja suu ihan tahmeaksi. Yööök.

... ennen oli helpompaa. Ei oikeeastaan edes käyty treffeillä kahviloissa. Tehtiin ruokaa itse. Nykyään jos joskus käydään kahvilassa, valitsen jotain spessua ja ihanaa.. esim. kauralattea kermavaahdolla ja joku erikoisleivos. Niin luksusta! 

Vierailija
257/617 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:llä on yli 80-vuotiaan kiikkustuolimiehen logiikka ja asenteet.

Ja pakko sanoa, ettei esim. 88-vuotiaalla isälläni kyllä tuollaisia aivo-ongelmia ja asenteita ole. Äitini kuoltua 10 vuotta sitten isäni nappasi ekan vastaantulleen vapaan naisen ja  meni hänen kanssaan vihille. Rouva on 31 vuotta isääni nuorempi. Eli edes kaikki 80-vuotiaat eivät ole yhtä pystyynkuolleita ja aggressiivisia sovinisteja kuin Ap.

Kun on mitä antaa, voi jotain saadakin. Mitä kylvää, sitä niittää. Pätee kaikkiin sukupuoliin ja suuntauksiin.

Vierailija
258/617 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valitse seurasi tarkasti, vältyt valtavilta riskeiltä. T nirso nainen 

Vierailija
259/617 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minäkin sanoisin niin, että jos yhden kahvilakäynnin euroista tulee itku ja poru niin että pitää palstalle tulla avautumaan, niin kannattaa kiertää ne kahvilat kaukaa.

Vierailija
260/617 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valtava 4,50 € riski, versus naisen riski tulla raiskatuksi, tapetuksi ja mereen upotetuksi.