Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Niistä naisen kahvilavalinnoista

Vierailija
02.02.2024 |

Tiedän että täällä oli juuri pitkä ketju paninikaakaonaisen tavanneesta miehestä. Yllättävän moni lynkkasi miehen. 

Niin en tiedä onko tämä sama juttu. Nettitreffit ja eka tapaaminen myös. Oli puhe että menemme suosittuun kahvilaan. Siellä on aina tuoreet munkit, se on vähän tän kaupungin The munkki, se heidän munkki. Lupasin tarjota. Mä tilasin suositun köntän eli munkki ja kahvi 4.50.  Nainen otti vissyn ja niinikään jonkun leipäsen. Nämä maksoivat 13 euroa kun omani oli 4.50. Ei tullut konkurssi mutta jos hän joka asiassa vetää överit niin.. 

Jos menisimme vaikka laivalle niin hän varmaan haluaa luxus hytin ja kalliit ruuat. Entä isommat hankinnat? 

Ei olla isotuloisia. Jopa mun tytär 8v haluaa tuon munkin kun joskus siellä käydään. Mikään laihis ei naisella ollut kun suklaata otti kassista välillä. Ja jos ei välitä munkista niin olisi sanonut niin olisi menty muuanne. 

Siis mikä juttu?

Kommentit (617)

Vierailija
601/617 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Christiiina kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat tarjonneet useasti minulle näitä "keskustelutreffejä", mutta olen kieltäytynyt. Ei oikein huvita lähteä mihinkään, jos ohjelmassa on vain keskustelua. Muutakin pitäisi tapahtua, jotta jaksaisin lähteä.

Voithan sä itsekin ehdottaa kahvittelun lisäksi muuta aktiviteettia, kuten kävely, keilaus, leffa

Olen pyytänyt naisen suoraan kotiini. Se maksaa enemmän kuin kahvilatreffit, mutta niissä saa lähes 100% varmuudella pimperoa. Näin ollen ei tule maksettua turhasta. Turhasta maksaminen harmittaa kaikista eniten.

Aika harva mies haluaa maksaa 4000€ (100 x 40€) kahvilassa tutustumisesta.

Vierailija
602/617 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kolmetoista euroa ja jo nyt sun budjetti paukkui? 😂😂😂😂

Ehdotan etta laitat kerralla Tinderiisi ettet sitten maksa kellekaan naiselle yhtaan mitaan, koskaan. Pysyy noi ahneet vissya lipittavat kullankaivajat kaukana susta.

Jos lasketaan kokonaishintaa. 13€ menee naisen virvokkeisiin ja saman verran omiin virkkokkeisiin plus matkat siihen päälle, niin yhdet treffit tulevat maksamaan vähintään 40€. Kun tiedetään, että pitää 100 kertaa käydä treffeillä kunnes yksi nainen palkitsee miehen ponnistelut. Näin ollen panon hinnaksi tulee 4000€! Se on valtava summa rahaa. Paljon mieluummin ryyppää ne rahat. 200 eurolla saa jo ison lastin alkoholia Virosta.

No mikä estää? Löydä elämäntehtäväsi viinan rahtaamisesta maasta toiseen ja sen juomisesta. Juo toki itsesi hautaan, se onnistuu parissa

Naisen pitäisi palkita miehelle ne hyvät keskustelut. Virvokkeiden tarjoaminen on vain bonus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
603/617 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehdotan etta laitat kerralla Tinderiisi ettet sitten maksa kellekaan naiselle yhtaan mitaan, koskaan. Pysyy noi ahneet vissya lipittavat kullankaivajat kaukana susta.

Jos lasketaan kokonaishintaa. 13€ menee naisen virvokkeisiin ja saman verran omiin virkkokkeisiin plus matkat siihen päälle, niin yhdet treffit tulevat maksamaan vähintään 40€. Kun tiedetään, että pitää 100 kertaa käydä treffeillä kunnes yksi nainen palkitsee miehen ponnistelut. Näin ollen panon hinnaksi tulee 4000€! Se on valtava summa rahaa. Paljon mieluummin ryyppää ne rahat. 200 eurolla saa jo ison lastin alkoholia Virosta.

No mikä estää? Löydä elämäntehtäväsi viinan rahtaamisesta maasta toiseen ja sen juom

Mitä ovat nämä hyvät keskustelut? Mistä niissä puhutaan? Mietin vain, koska introverttina muiden ihmisten kanssa keskustelu ei lähtökohtaisesti ole minusta kovin kiinnostavaa.

Vierailija
604/617 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mikä estää? Löydä elämäntehtäv

Mitä mies maksaa minulle, jos kuuntelen kahvilassa tunnin verran lätinää urasuunnitelmista ja harrastuksista? En saa siitä mitään irti, mutten kehtaa ääneen sanoa myöskään EVVK.

Vierailija
605/617 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: Naisen pitäisi palkita miehelle ne hyvät keskustelut. Virvokkeiden tarjoaminen on vain bonus.

Saa olla melkoinen stand-up-show jos siitä pitää maksaakin. Hyvä varoittaa etukäteen, jos tuollaista meinaa esittää. 

Keskustelussahan on kaksi ihmistä. Ilmeisesti  vässykkä ajattelet, että sun monologi on mun puheenvuoroja arvokkaampi, koska muutenhan "korvaus" menisi päikseen.

Kiitos ei, en lähde kanssasi treffeille enkä myöskään palkitse millään. Normaalia ihmistä ei tarvitse palkita normaalista käytöksestä

Vierailija
606/617 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häiriintynyt nuori mies se jaksaa vatkata munaansa päivästä toiseen. 

Vierailija
607/617 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mitä mies maksaa minulle, jos kuuntelen kahvilassa tunnin verran lätinää urasuunnitelmista ja harrastuksista? En saa siitä mitään irti, mutten kehtaa ääneen sanoa myöskään EVVK."

Miksi ylipäätänsä edes lähdet treffeille?

Vierailija
608/617 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Christiiina kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat tarjonneet useasti minulle näitä "keskustelutreffejä", mutta olen kieltäytynyt. Ei oikein huvita lähteä mihinkään, jos ohjelmassa on vain keskustelua. Muutakin pitäisi tapahtua, jotta jaksaisin lähteä.

Voithan sä itsekin ehdottaa kahvittelun lisäksi muuta aktiviteettia, kuten kävely, keilaus, leffa

Olen pyytänyt naisen suoraan kotiini. Se maksaa enemmän kuin kahvilatreffit, mutta niissä saa lähes 100% varmuudella pimperoa. Näin ollen ei tule maksettua turhasta. Turhasta maksaminen harmittaa kaikista eniten.

Aika harva mies haluaa maksaa 4000€ (100 x 40€) kahvilassa tutustumisesta.

Eikä onneksi tarvitse. Ne rahat voi juoda itse ja niinhän moni tekee. Sehän toki on fiksumpi vaihtoehto yksinäisyyden hoitoon.

Vierailija
609/617 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä vissiin yksi hulluuden tuonne puolen haahuillut incel kitisee sivukaupalla ja hölisee pimperoista?

Hei, naisen sukuelimen nimittely pimperoksi on yhtä seksikästä ja aikuismaista kuin miehen peniksen nimittäminen pipuliksi. Infantiilius voi kiihottaa joitain miehiä, mutta ei tosiaankaan naisia.

Vierailija
610/617 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mitä mies maksaa minulle, jos kuuntelen kahvilassa tunnin verran lätinää urasuunnitelmista ja harrastuksista? En saa siitä mitään irti, mutten kehtaa ääneen sanoa myöskään EVVK."

Toivoisin miehen kertovan jotain mielenkiintoista. Näin ei kuitenkaan tapahdu. 

Vierailija
611/617 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tänään kahvilatreffeillä ja muija tyhjensi koko vitriinin tarjottimelleen, jopa kokonaisen täytekakun ja maksatti mulla kaiken. Eikä antanut edes pimpsukkaa.

Ap

Vierailija
612/617 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sii en mä muuten käy kahviloisaa mutta jos naisen vien treffeille niin reteetä jäbää esitän ja sanon tarjoavansa. Oikeasti naisten pitää tajuta maksaa itse ja minut myöd.  Ja billulooraa pitää aina tajuta antaa ihan siksi että olen vaivautunut kahvilaan.

Ap

Vierailija
613/617 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillureikää pitää saada jos minä lähden kahvilaan ja munkit myös

Herheereeeeheeeeeeeee

Vitdivitsivitsi

Ap

Olen kännissä ja impannut EriKeeperiä

Heeheehee

Ap

Vierailija
614/617 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavan naisen viem kototreffeille, jossa sidon naisen sänkyyni ja otan panttivangiksi ja raizkaan päivittäin panninilla jonka haen kahvilasta

Ap

Vierailija
615/617 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta loppuu mun internetaika täällä mielisairaalassa.

Ap

Vierailija
616/617 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapaamaan ja tutustumaan. Se ei onnistu, jos mies jauhaa narsistista paskaa ja käyttäytyy muutenkin ääliömäisesti. Mutta se osoittaa, ettei miehestä ole jatkoon.

617/617 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen menossa tänään illalla kahvila treffeille ja aion ostaa jäätelöannoksen, kun siellä tehdään hyvää gelatoa paikan päällä. En aio kuitenkaan tarjota miehen, kun hän itse hinkui päästä treffeille, niin saa itse maksaa omat ostoksensa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kahdeksan