Niistä naisen kahvilavalinnoista
Tiedän että täällä oli juuri pitkä ketju paninikaakaonaisen tavanneesta miehestä. Yllättävän moni lynkkasi miehen.
Niin en tiedä onko tämä sama juttu. Nettitreffit ja eka tapaaminen myös. Oli puhe että menemme suosittuun kahvilaan. Siellä on aina tuoreet munkit, se on vähän tän kaupungin The munkki, se heidän munkki. Lupasin tarjota. Mä tilasin suositun köntän eli munkki ja kahvi 4.50. Nainen otti vissyn ja niinikään jonkun leipäsen. Nämä maksoivat 13 euroa kun omani oli 4.50. Ei tullut konkurssi mutta jos hän joka asiassa vetää överit niin..
Jos menisimme vaikka laivalle niin hän varmaan haluaa luxus hytin ja kalliit ruuat. Entä isommat hankinnat?
Ei olla isotuloisia. Jopa mun tytär 8v haluaa tuon munkin kun joskus siellä käydään. Mikään laihis ei naisella ollut kun suklaata otti kassista välillä. Ja jos ei välitä munkista niin olisi sanonut niin olisi menty muuanne.
Siis mikä juttu?
Kommentit (617)
Elkää persaukiset menkö mihinkään missä voi joutua rahaa käyttämään kun näköjään siitä tulee paha mieli
Anna kun arvaan, kuljet bussilla ja teet ruokaostoksesi Lidlissä?
Miksi ihmeessä tarjosit? Ekoilla treffeillä voi ihan hyvin maksaa itsekin, myöhemmin voit herrasmiehenä tarjoutua maksamaan
Älä lupaa asioita, joita et pidä.
Voi myös etukäteen keskustella, mikä sopii kullekin.
Vierailija kirjoitti:
Elkää persaukiset menkö mihinkään missä voi joutua rahaa käyttämään kun näköjään siitä tulee paha mieli
Älä lupaa tarjota jos ei ole varaa.
kun nuori nainen syö se on kun rahaa pankkiin laittais
Ehkä se leipänen oli terveellisempi vaihtoehto. Salaatinlehdet ja kala on kallista.
Nainen söi terveellisesti, kun otti vissyn ja leivän. Terveellinen ruoka maksaa usein enemmän kuin sokerimättö, jota itse söit.
Vierailija kirjoitti:
No kysy häneltä😵💫
Tyttö halusi raikkaan voileivän eikä tunkkaisa rasvamunkkia. Heh.
Asiaan, niin mielestäni hiukan elosteleva kuvan antoi kun otti tuon vichynkin. Eikö olisi vesi kelvannut kun toinen siis maksaa ja ykköstreffeillä?!
Ei tainnut nainen olla kiinnostunut. Mielestäni tuo leipä siirsi asian sille kannalle ja vichy vahvisti.
Vierailija kirjoitti:
Anna kun arvaan, kuljet bussilla ja teet ruokaostoksesi Lidlissä?
En kulje mutta jos näin olisi niin sitä suuremmalla syyllä.
Ei olla rikkaita kumpikaan.
Ap.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä se leipänen oli terveellisempi vaihtoehto. Salaatinlehdet ja kala on kallista.
Hän söi sitä suklaata kassistaan joten ei ole tästä kyse. Hiukan pyöreitä ollaan kumpikin. Mutta ei liikaa (anteeksi).
Ap.
Vierailija kirjoitti:
Itse kykenen maksamaan itse ostokseni, kuten myös matkani.
- ohis
No kaikki voisivat tosiaan miettiä ja kysyä tarjoajalta, mikä on sopiva hintataso tai maksaa itse jos haluaa kalliimpaa.
En itse kehtaisi laittaa toisen maksamaan mitä vaan (* olen nainen).
Jos mä (nainen) menen joskus kahvilaan treffeillä, minä aion tilata miehen piikkiin kaikkea mitä kahvilassa on tarjolla. Ihan vaan piruuttani, kun te äijät tai anteeksi tarkoitin pikku pojat, olette niin herkkiä, itsekkäitä ja pihejä nykyään.
Älkää menkö treffeille jos on rahasta niin tiukkaa.
Olipa huikentelevainen neiti! Juokse pakoon tai ilmoita seuraavilla treffeillä, että budjetti on 4,50€/henkilö. Jos saldo jää alle, pidät vaihtorahat. Jos neiti valitsee budjetin yli, niin ilmoitat, että neiti on hyvä, ja maksaa yli menevän osan omistaan. Helppoa!!
Sitten vaan tunnelmoitte romantiikan hellässä huomassa! 😍💞
Jos sillä oli näläkä ja se ei tiennyt, että ajattelit tarjota munkit.Tai pahempaa, se ei tykkää munkeista. Tämänhän voi välttää sillä, että sanoo suoraan , että mennään Munkkipaikkaan sieltä saa parhaat munkit ja kahvi+ munkkikin maksaa vain 4.5 e, joten minä tarjoan. Tähän voi nainen sanoa sitten helposti, jos ei munkki maistu, että mentäskö paniinille mieluummin paniinipaikkaan.
Vierailija kirjoitti:
No kaikki voisivat tosiaan miettiä ja kysyä tarjoajalta, mikä on sopiva hintataso tai maksaa itse jos haluaa kalliimpaa.
En itse kehtaisi laittaa toisen maksamaan mitä vaan (* olen nainen).
Saanko ottaa kahvin vai vain lämmintä vettä? Nyt oltiin kahvilassa eikä missään a la cartessa.
Itse tarvitsisin kunnon rahallisen korvauksen, jotta suostuisin viettämään hetkenkään kaltaisesi rasittavan tyypin kanssa. Eihän tuosta sönkötyksestä ota pirukaan selvää.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä tarjosit? Ekoilla treffeillä voi ihan hyvin maksaa itsekin, myöhemmin voit herrasmiehenä tarjoutua maksamaan
Kyllä on vaikeaa olla mies, luulen. Jos tarjoaa niin ei hyvä. Jos ei tarjoa niin on pihi.
Minulle olisi maistunut nuo 4€ munkkikahvit. Ai että alkoi tehdä mieli munkkeja.
N 37
No kysy häneltä😵💫