Niistä naisen kahvilavalinnoista
Tiedän että täällä oli juuri pitkä ketju paninikaakaonaisen tavanneesta miehestä. Yllättävän moni lynkkasi miehen.
Niin en tiedä onko tämä sama juttu. Nettitreffit ja eka tapaaminen myös. Oli puhe että menemme suosittuun kahvilaan. Siellä on aina tuoreet munkit, se on vähän tän kaupungin The munkki, se heidän munkki. Lupasin tarjota. Mä tilasin suositun köntän eli munkki ja kahvi 4.50. Nainen otti vissyn ja niinikään jonkun leipäsen. Nämä maksoivat 13 euroa kun omani oli 4.50. Ei tullut konkurssi mutta jos hän joka asiassa vetää överit niin..
Jos menisimme vaikka laivalle niin hän varmaan haluaa luxus hytin ja kalliit ruuat. Entä isommat hankinnat?
Ei olla isotuloisia. Jopa mun tytär 8v haluaa tuon munkin kun joskus siellä käydään. Mikään laihis ei naisella ollut kun suklaata otti kassista välillä. Ja jos ei välitä munkista niin olisi sanonut niin olisi menty muuanne.
Siis mikä juttu?
Kommentit (617)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et näköjään ymmärrä kuinka helposti ne kahvilalaskut kertaantuu miehillä. Pitkällä aikavälillä siitä kertyy valtava summa rahaa, joista ei saa minkäänlaista vastinetta rahalle.
Se ei ole naisen syytä eikä myöskään kahvilan.
Ei naista "osteta" munkkikahveilla eikä millään, jos miehen luonne on kusta ja paskaa. Se on "vastine", että se nainen vaivautuu samaan pöytään kanssasi. Loput on omasta käytöksestäsi kiinni, vain ja ainoastaan.
Edelleenkin ole hyvä ja käänny seksinmyyjien puoleen. Heillä on hinnasto. Tosin hekin valikoivat asiakkaansa itse, enkä usko että käytöstapoja vailla oleva selvästi sairasmielinen mies läpäisee seulaa.
Kahvila ei myöskään tarjoa mitään pillutakuuta, koska parittaminen on laitonta Suomessa.
Naiset eivät ole mitään velkaa sinulle.
Kukaan mies ei maksa senttiäkään mistään tutustumisesta. Mies maksaa vain mahdollisuudesta saada seksiä naiselta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et näköjään ymmärrä kuinka helposti ne kahvilalaskut kertaantuu miehillä. Pitkällä aikavälillä siitä kertyy valtava summa rahaa, joista ei saa minkäänlaista vastinetta rahalle.
Ei naista "osteta" munkkikahveilla eikä millään, jos miehen luonne on kusta ja paskaa. Se on "vastine", että se nainen vaivautuu samaan pöytään kanssasi. Loput on omasta käytöksestäsi kiinni, vain ja ainoastaan.
Edelleenkin ole hyvä ja käänny seksinmyyjien puoleen. Heillä on hinnasto. Tosin hekin valikoivat asiakkaansa itse, enkä usko että käytöstapoja vailla oleva selvästi sairasmielinen mies läpäisee seulaa.
Kahvila ei myöskään tarjoa mitään pillutakuuta, koska parittaminen on laitonta Suomessa.
Kukaan mies ei maksa senttiäkään mistään tutustumisesta. Mies maksaa vain mahdollisuudesta saada seksiä naiselta.
Mites naisrintamalla menee? Pitkä, onnellinen parisuhde?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitää tarjota, jos ei halua tarjota? Miksi pitää ängetä treffeille, jos ei halua panostaa toiseen ihmiseen ollenkaan?
Sinulla oli mielessäsi oma pikku käsikirjoitus, olisit halunnut että tilanne menee juuri mielesi mukaan. Ja sitten pahastuit kun nainen ei seurannutkaan sinun mielessäsi pyörittelemäsi näytelmää, vaan hänellä olikin oma tahto ja mieltymykset. Et saanutkaan kontrolloida tilannetta omaehtoisesti.
Ainakaan parisuhteeseen et ole valmis.
Miehelle on valtava riski panostaa ekoilla treffeillä. Vasta sitten kun naiselta saanut seksiä, voi alkaa panostaa rahallisesti naiseen.
Vai että valtava riski :D Mitä mies riskeeraa? Kolme euroa kahviin, kuusi euroa leipään? Jos olet noin tiukoilla, taitaa elämässä vähän kaikki olla
Niin, itse ainakin lopettaisin toistamasta käytösmallia, jonka kokisin olevan itselleni vain haitaksi, eikä lainkaan hyödyksi. Mutta kukin tyylillään.
Toisaalta, jos pääset usein treffeille (oletan että pääset, kerran ne summat niin kovin kertautuvat), mutta yksikään nainen ei halua kanssasi enempää, niin eeeehkä siihen peiliin voisi myös kurkata.
Vierailija kirjoitti:Jaa jaa, treffimiesten pihit oikut saa nyt jonkinlaisen kulttuurikontekstin. Eli Suomessa ei saa ottaa, vaikka tarjotaan. Ja kun otetaan, otetaan se minimi vaikka tarjoaja kuinka esittää varakasta ja anteliasta :,D
Ja vastineeksi pitää sitten antaa pillua, koska mies on niin valtavasti panostanut, peräti melkein 10 euroa. Mikä sitten palkitaan huorittelulla ja seksuaalisolvaamisella, kun nainen ilmoittaa, että tää oli nyt tässä ja hyvää loppuelämää.
Koska silloinhan miesparka kokee tulleensa taas hyväksikäytetyksi kun ei pyydetty uusintasuoritusta ja otettu elätiksi nurkkiin.
Mitähän treffimies minulle suostuisi tarjoamaan kahvilassa, kun huomiidaan, etten juo kahviloissa koskaan kahvia enkä teetä, enkä syö munkkeja, enkä viinereitä? Enkä nyt anna myöskään vinkkejä, mikä minulle maistuisi.
Laitatteko vaikka ranskalaisin viivoin, mitä sellaista saisin tilata, jonka vielä mukisematta maksaisitte.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja miksi naisen pitäisi olla missään tekemisissä uuvattien kanssa, joille on ihan se ja sama keitä he ovat, millaisia ihmisiä, mikään keskustelu ei kiinnosta, pelkkä pi l l u? Tuohan on naiselle ihan surkea diili.
"Niin, itse ainakin lopettaisin toistamasta käytösmallia, jonka kokisin olevan itselleni vain haitaksi, eikä lainkaan hyödyksi. Mutta kukin tyylillään."
Tämän takia miehet yleisellä tasolla tekevät ohareita kahvilatreffeistä. Mieleen tulee ajatus "kuinka monta kertaa maksanut treffeillä enkä ole mitään rahani vastineeksi". Helposti tulee johtopäätökseen, että teen oharit (= säästää rahaa, aikaa ja vaivaa).
Toivottavasti jokainen naisihminen tajuaa, ettei sellainen mies, joka urputtaa kahvilan loppusummasta, ainakaan ole sopiva mies elämäntoveriksi.
Typerää pihistelyä AP:lta, sehän on jo tullut selväksi. Eli älä tarjoa, jos ei siihen ole varaa ja tulee vaan paha mieli.
Itse en ensitreffeillä ottaisi munkkia ihan sen takia, että en haluaisi uuden tuttavuuden näkevän minua naama sokerissa. Munkkia ei voi mitenkään syödä siististi. Ihan samoin kuin en haluaisi syödä jättihampparia ekoilla treffeillä, suupielet majoneesissa ja hampaiden välissä salaattia.
Tätä kuka maksaa treffeillä -asiaa on vatvottu jo vuosikymmeniä. Varsinkin ekoilla treffeillä kumpikin maksaa omat kahvilakulunsa. Kukin pariskunta päättää keskenänsä, miten sen jälkeen toimitaan.
T:Mummo
Vierailija kirjoitti: Kukaan mies ei maksa senttiäkään mistään tutustumisesta. Mies maksaa vain mahdollisuudesta saada seksiä naiselta.
Ensinnäkin: olet väärässä. Ne miehet, jotka osaavat käyttäytyä, ovat parisuhteessa.
Toiseksi: sulla on väärä kohderyhmä. Tässä maassa ei seksiä irtoa maksullisiltakaan hintaan 4,50, vaan käsittääkseni hinta on noin viidestäsadasta eurosta ylöspäin. Narkeilta ja puleilta kuulemma saa halvemmalla.
Olen tässä asiassa tietenkin medioiden varassa, koska en ole ikinä myynyt enkä ostanut seksiä, mutta elänyt pitkissä parisuhteissa viiden eri miehen kanssa, joista jokainen oli mieleltään terveempi ja asenteiltaan erilainen kuin sinä. Kaikilla esimerkiksi budjetti kesti tarjota paitsi kahvit, myös päivällisen viineineen. Ja yhtä lailla minä panostin heihin ja tarjosin. Normihan on, että aikuisikäinen käy töissä ja elättää itsensä, joten alle kympin satsaus ei tunnu missään. Onhan ihmisen syötävä ja miksei sitten merkkihetken kunniaksi söisi ja joisi hyvin?
Tämäkin ketju jää ihmisten mieiin ja jatkossa naiset osaavat entistä kauempaa kiertää kahvilamiehet, joilla on päämääränä peniksen survominen häntä haluamattoman naisen sisään vastineeksi alepullasta ja keittimessä seisoneesta sumpista.
Vierailija kirjoitti:
Mitähän treffimies minulle suostuisi tarjoamaan kahvilassa, kun huomiidaan, etten juo kahviloissa koskaan kahvia enkä teetä, enkä syö munkkeja, enkä viinereitä? Enkä nyt anna myöskään vinkkejä, mikä minulle maistuisi.
Laitatteko vaikka ranskalaisin viivoin, mitä sellaista saisin tilata, jonka vielä mukisematta maksaisitte.
Niin, onko vastauksenne, miehet, että ole sitten ilman, jos ei kerran kahvi, tee, munkki tai viineri kelpaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitää tarjota, jos ei halua tarjota? Miksi pitää ängetä treffeille, jos ei halua panostaa toiseen ihmiseen ollenkaan?
Sinulla oli mielessäsi oma pikku käsikirjoitus, olisit halunnut että tilanne menee juuri mielesi mukaan. Ja sitten pahastuit kun nainen ei seurannutkaan sinun mielessäsi pyörittelemäsi näytelmää, vaan hänellä olikin oma tahto ja mieltymykset. Et saanutkaan kontrolloida tilannetta omaehtoisesti.
Ainakaan parisuhteeseen et ole valmis.
Miehelle on valtava riski panostaa ekoilla treffeillä. Vasta sitten kun naiselta saanut seksiä, voi alkaa panostaa rahallisesti naiseen.
Vai että valtava riski :D Mitä mies riskeeraa? Kolme euroa kahviin, kuusi euroa leipään? Jos olet noin tiukoilla, taitaa elämässä vähän kaikki olla
Tähän on parikin erilaista ratkaisuehdotusta, joista ainakin toista on ehdotettu tässäkin ketjussa:
1. Älä tarjoudu tarjoamaan, jos et oikeasti halua/pysty, tai jos se muuten ärsyttää.
2. Mene treffeille vain oikeasti potentiaalisten kumppaniehdokkaiden kanssa. Tämä tarkoittaa sitä, että lue toisen profiili huolella ja viestittele ennen treffeille menoa. Jos vaikuttaa siltä, että ette oikeasti sovi yhteen, niin älä mene treffeile "varmuuden vuoksi" saadaksesi seksiä (epätodennäköistä) tai kokeaksesi sen ihmeen, että huonosti toimineesta viestittelystä tai useista ei-matchaavista asioista huolimatta teille kuitenkin tulisi suhde (ei tule).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti: Kukaan mies ei maksa senttiäkään mistään tutustumisesta. Mies maksaa vain mahdollisuudesta saada seksiä naiselta.
Ensinnäkin: olet väärässä. Ne miehet, jotka osaavat käyttäytyä, ovat parisuhteessa.
Toiseksi: sulla on väärä kohderyhmä. Tässä maassa ei seksiä irtoa maksullisiltakaan hintaan 4,50, vaan käsittääkseni hinta on noin viidestäsadasta eurosta ylöspäin. Narkeilta ja puleilta kuulemma saa halvemmalla.
Olen tässä asiassa tietenkin medioiden varassa, koska en ole ikinä myynyt enkä ostanut seksiä, mutta elänyt pitkissä parisuhteissa viiden eri miehen kanssa, joista jokainen oli mieleltään terveempi ja asenteiltaan erilainen kuin sinä. Kaikilla esimerkiksi budjetti kesti tarjota paitsi kahvit, myös päivällisen viineineen. Ja yhtä lailla minä panostin he
Miehet salaavat tämän asian hyvin. Jos seksiä ei saa naiselta, ei voi mitään muutakaan tapahtua. Tämä ei tarkoita, että mies olisi pelkästään seksin perässä. Parisuhteessakin seksin saanti on edellytys, että suhde pysyy kasassa.
Tästä ketjusta näkyy hyvin ajatus, että naisen syöminen tai mikään muukaan ei saisi juuri mitään maksaa. Kunnon emäntä syö kotona nälkäänsä porkkanoita, jolloin kahvilassa selvitään pelkällä kahvilla tai lasillisella hanavettä.
Vierailija kirjoitti:
Miehet salaavat tämän asian hyvin. Jos seksiä ei saa naiselta, ei voi mitään muutakaan tapahtua. Tämä ei tarkoita, että mies olisi pelkästään seksin perässä. Parisuhteessakin seksin saanti on edellytys, että suhde pysyy kasassa.
Niin? Miten tämä eroaa naisten ajattelusta (suurimman osan siis)? Tässä on vain se ero, että naiset eivät tee mielessään omituisia ja keinotekoisia linkkejä ekojen treffien syömisten ja suhteessa olevan seksin välille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen tässä asiassa tietenkin medioiden varassa, koska en ole ikinä myynyt enkä ostanut seksiä, mutta elänyt pitkissä parisuhteissa viiden eri miehen kanssa, joista jokainen oli mieleltään terveempi ja asenteiltaan erilainen kuin sinä. Kaikilla esimerkiksi budjetti kesti tarjota paitsi kahvit, myös päivä
Meitäkin on, joihin ei tutustuta seksi edellä. Omassa parisuhteessa sitä on riittänyt kohta 20 v, ja jatkuu. Ensimmäisillä ja ainoilla oikeilla treffeillä syötiin pizza puoliksi, mutten alkuunkaan muista miten se maksettiin. Oli muuta miettimistä.
Vierailija kirjoitti:
Tästä ketjusta näkyy hyvin ajatus, että naisen syöminen tai mikään muukaan ei saisi juuri mitään maksaa. Kunnon emäntä syö kotona nälkäänsä porkkanoita, jolloin kahvilassa selvitään pelkällä kahvilla tai lasillisella hanavettä.
Kyllä se maksaakin...jos nainen on kaunis ja palkitsee miehen hyvällä seksillä.
Jos et halua tarjota naiselle lainkaan, älä sitten sano hänelle, että sinä tarjoat.
Jos haluat tarjota vain tietyn summan edestä, sano, että voisit tarjota hänelle jotain edullista, ja sovi, että kalliimmat maksettaisiin itse.
Jos tarjoat, niin älä koskaan oleta, että myös nainen ilman muuta haluaa sen saman edullisen Moccamaster-kahvikupillisen ja tarjouksessa olevan hillomunkin, jonka sinä haluat. Ajat ovat muuttuneet Reinikaisen ja Sulo Vilenin ajoista.
Tämän naiset kyllä tietävät, eli mies kyllä tarjoaisi, jos olisi oikeasti kiinnostunut. Jos mies ei tarjoa, myös nainen muuttuu välinpitämättömäksi.
Jos tämmöisestä asetelmasta lähteekin jokin suhde kehittymään, syvää seksuaalista vetovoimaa siihen ei kehity koskaan ja pian ollaan kuin sisko ja sen veli. Tämä on suomalaisissa suhteissa ikävän yleistä.