Niistä naisen kahvilavalinnoista
Tiedän että täällä oli juuri pitkä ketju paninikaakaonaisen tavanneesta miehestä. Yllättävän moni lynkkasi miehen.
Niin en tiedä onko tämä sama juttu. Nettitreffit ja eka tapaaminen myös. Oli puhe että menemme suosittuun kahvilaan. Siellä on aina tuoreet munkit, se on vähän tän kaupungin The munkki, se heidän munkki. Lupasin tarjota. Mä tilasin suositun köntän eli munkki ja kahvi 4.50. Nainen otti vissyn ja niinikään jonkun leipäsen. Nämä maksoivat 13 euroa kun omani oli 4.50. Ei tullut konkurssi mutta jos hän joka asiassa vetää överit niin..
Jos menisimme vaikka laivalle niin hän varmaan haluaa luxus hytin ja kalliit ruuat. Entä isommat hankinnat?
Ei olla isotuloisia. Jopa mun tytär 8v haluaa tuon munkin kun joskus siellä käydään. Mikään laihis ei naisella ollut kun suklaata otti kassista välillä. Ja jos ei välitä munkista niin olisi sanonut niin olisi menty muuanne.
Siis mikä juttu?
Kommentit (617)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei naiset mieti summaa muuten kuin sen kannalta kuinka saadaan tehtyä miehelle mahdollisimman suuri lasku. Ennen oli ihan mukava tarjota naisille kun naiset olivat järkeviä sen suhteen mitä haluaa kun nykypäivänä lähes poikkeuksetta nainen haluaa listan kaiken kalleimmat asiat miehen maksamana
Eihän sinun ole mikään pakko mennä kahviloihin kenenkään kanssa. Täysin itse aiheutettu ongelma.
Tätähän se miehen taloudellinen hyväksikäyttö on mitä lähes joka nainen harrastaa
" Lähes joka nainen harrastaa"- ei pidä paikkaansa. Jos sinä valitset sellaisia naisia, se on ihan oma vikasi ja valintasi.
Miehissä on enemmän taloudellisia hyväksikäytäjiä, kuin naisissa. Tunnen usean varakkaamman naisen työni kautta. Heidän ympärillään pyörii hyväksikäyttäjämiehiä, kuin kärpäsiä hunajan ympärillä. Miehiä kiinnostaa raha ja status muutenkin enemmän kuin naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihme köyhäilyä taas, suomalaiset! Joku kympin tai parin kahvilareissu kaataa talouden, itsetunnon ja luottamuksen ja sitä märistään täällä jälkikäteen? Miksi sinne treffeille pitää edes ängetä, jos ne euron hilut kiinnostaa enemmän kuin se deitti?
Piheys on mielisairaus.
Näin se on. Kyllä vaan Suomessa naiset maksaa omat kahvinsa. Nämä asiasta täällä valittavat miehet vievät treffeille prinsessoita, joiden seuraa eivät muuten saisi. Turha on tänne tulla itkemään naisen valinnoista, kannattaa itse valita se seura paremmin.
Eihän ne voi, kun ne ostoksensa itse maksavat naiset ovat kauheita tasa-arvoisia feministejä. 😁 Pitää saada prinsessa, ja sitten yllätytään kun se käyttäytyy kuin prinsessa.
Totta tosiaan. Hirveä valivali ja uliuli kun on feminismiä ja pilataan perinteiset roolit ja perinteistä naista ei löydy. Sitten kun saadaan vongattua se omaa tasoa korkeampi salilla käyvä ja terveellisesti syövä kaunotar treffeille ja sille joutuukin maksanaan vissyveden kun sellaista meni itse lupaamaan, niin kauhea märy taas 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei naiset mieti summaa muuten kuin sen kannalta kuinka saadaan tehtyä miehelle mahdollisimman suuri lasku. Ennen oli ihan mukava tarjota naisille kun naiset olivat järkeviä sen suhteen mitä haluaa kun nykypäivänä lähes poikkeuksetta nainen haluaa listan kaiken kalleimmat asiat miehen maksamana
Eihän sinun ole mikään pakko mennä kahviloihin kenenkään kanssa. Täysin itse aiheutettu ongelma.
Tai valitsee seuransa paremmin tai sanoo että tarjoaa vain sen ja sen, tai sanoo, että maksan omani. Olen +50 nainen, ja en tunne ketään naista, joka edes tässä ikäluokassa ei itse maksaisi treffeillä, saatikka sitten nuoremmissa ikäluokissa, tai edes olettaisi miehen maksavan.
Eihän naiset koskaan tunne tai edes tiedä ketään naista joka toimisi väärin missään tilanteessa. Jos naisilta kysytään naiset ovat aina kaikella tapaa täydellisiä ja vika ja vääryys on aina miehissä. Että älä pelkää olet niin kuin kaikki muutkin naiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätähän se miehen taloudellinen hyväksikäyttö on mitä lähes joka nainen harrastaa
" Lähes joka nainen harrastaa"- ei pidä paikkaansa. Jos sinä valitset sellaisia naisia, se on ihan oma vikasi ja valintasi.
Miehissä on enemmän taloudellisia hyväksikäytäjiä, kuin naisissa. Tunnen usean varakkaamman naisen työni kautta. Heidä
Uskotko itsekään noihin valheisiin? Kun tiedät itsekin että valehtelet
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai valitsee seuransa paremmin tai sanoo että tarjoaa vain sen ja sen, tai sanoo, että maksan omani. Olen +50 nainen, ja en tunne ketään naista, joka edes tässä ikäluokassa ei itse maksaisi treffeillä, saatikka sitten nuoremmissa ikäluokissa, tai edes olettaisi miehen maksavan.
Eihän naiset koskaan tunne tai edes tiedä ketään naista joka
Nainen suostui kanssasi treffeille, toimi niin kuin ehdotit, ja silti toimi väärin?
Älä huoli, suurin osa naisista osaa kyllä toimia oikein ja olla menemättä kanssasi treffeille ja suostumatta mihinkään mitä ehdotat, ikinä :D
Vierailija kirjoitti:
Ihme köyhäilyä taas, suomalaiset! Joku kympin tai parin kahvilareissu kaataa talouden, itsetunnon ja luottamuksen ja sitä märistään täällä jälkikäteen? Miksi sinne treffeille pitää edes ängetä, jos ne euron hilut kiinnostaa enemmän kuin se deitti?
Piheys on mielisairaus.
Miksei naiset sitten tarjoa miehille treffeillä, jos kerran 13 euroa on pikkuraha?
Vierailija kirjoitti:
Käytöstapoja ja tilanteen lukemista ihmiset! Jos itse olisin vastaavassa tilanteessa kahvilassa ja toinen sanoisi tarjoavansa, kyllä seuraisin ensin että mitä hän itse ottaa, ja ottaisin samat tai arvoltaan suunnilleen samat. Mun mielestä se on ikään kuin itsestään selvää ja hyvää käytöstä.
Siis tyyliin jos toinen ottaa latten ja leivän, voisi itse ottaa cappuccinon ja paninin. Mutta jos toinen ottaa tavallisen kahvin ja munkin, ottaisin samat, tai vaikka teen ja korvapuustin.
Eli pitää syödä pullaa vaikka ei halua? Miksi edes tarjota, jos toinen ei sitten saisi valita vaikka leipää minkä ottaisi jos itse maksaisi?
Tulee mieleen, että mies haluaa suojella omaa egoaan tarjoamalla, yrittää esittää jotain muuta kuin on (eli köyhä tai pihi). Naisen pitäisi sitten tajuta näytellä mukana ja ottaa se pulla vaikka ei yhtään tekisi mieli, jotta mies saa tuntea itsensä mieheksi.
Eli älkää tarjotko jos laskette senttejä ja kyttäätte mitä toinen ottaa. Minua ei haittaisi yhtään jos mies ei tarjoaisi. Sen sijaan kiinnostus menisi jos mies ilmoittaa tarjoavansa, mutta sitten loukkaantuu kun en ottanutkaan pullaa.
Naisystävällä on synttärit tulossa ja keikkaliput jo hankittu ja pöytä varattu ravintolasta.
onneks ei sentää kahvilaan tarvi viedä :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Piheys on mielisairaus.
Miksei naiset sitten tarjoa miehille treffeillä, jos kerran 13 euroa on pikkuraha?
Ilmeisesti sinä halusit enemmän niille treffeille, jos niitä kerran ehdotit. Nainen saattoi suostua tapaamiseen lähinnä sinun mieliksesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehissä on enemmän taloudellisia hyväksikäytäjiä, kuin naisissa. Tu
En tiedä onko aiheesta tehty tutkimusta, mutta myös omien havaintojeni perusteella taloudellista hyväksikäyttöä ja väkivaltaa harjoittavat miehet huomattavasti enemmän kuin naiset. Siinä jää jotkut kahvilakäynnit ja leivät kakkoseksi. Mutta kai se on jotain parempaa taloudellista hyväksikäyttöä, kun tekijä on mies?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Piheys on mielisairaus.
Koska miehet on haittaeläimiä ja ekoilla treffeillä naiset tekevät karsintaa, etteivät saa vaivoikseen taloudellista iilimatoa, mielenterveysongelmaista tai muutakaan verenimijää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todella toivon, ettei kukaan, mies, nainen tai muunsukupuolinen, lähde ensitapaamiseen kotitreffeille tai edes syrjäiseen paikkaan ulos. Jopa vauvakävelyllä voi saada vasarasta päähän. Kotitreffimiehen agenda on oikeasti pahantahtoinen.
Uutta ihmistä tapaillessa oma olinpaikka kannattaa aina jakaa läheiselle. Halpa henkivakuutus.
Mä jaan läheisille myös tapaamani henkilön naamakuvan. On sitten poliisille lähtökohtaa, jos mua ei koskaan kuulu kotiin.
Sinun ei kannata käydä ollenkaan treffeillä kun noin paljon pelkäät.
Vierailija kirjoitti:
Käytöstapoja ja tilanteen lukemista ihmiset! Jos itse olisin vastaavassa tilanteessa kahvilassa ja toinen sanoisi tarjoavansa, kyllä seuraisin ensin että mitä hän itse ottaa, ja ottaisin samat tai arvoltaan suunnilleen samat. Mun mielestä se on ikään kuin itsestään selvää ja hyvää käytöstä.
Siis tyyliin jos toinen ottaa latten ja leivän, voisi itse ottaa cappuccinon ja paninin. Mutta jos toinen ottaa tavallisen kahvin ja munkin, ottaisin samat, tai vaikka teen ja korvapuustin.
Minun mielestäni on hirveän tökeröä tarjota, mutta valita itse ensin. Jos ei halua tarjota, ei hyvänen aika silloin tarjoa.
Asiasta voi jopa keskustella ennen kassalle menoa, jos toisen valinnat jännittävät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä se leipänen oli terveellisempi vaihtoehto. Salaatinlehdet ja kala on kallista.
Hän söi sitä suklaata kassistaan joten ei ole tästä kyse. Hiukan pyöreitä ollaan kumpikin. Mutta ei liikaa (anteeksi).
Ap.
Söi suklaata kassistaan? Eli toisin sanoen, olitte treffeillä Porvoossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Piheys on mielisairaus.
Mikset käy niiden naisten kanssa treffeillä, jotka tarjoavat? Minä en enää ole saatavilla, mutta muita varmasti löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Piheys on mielisairaus.
Koska miehet on haittaeläimiä ja ekoilla treffeillä naiset tekevät karsintaa, etteivät saa vaivoikseen taloudellista iilimatoa, mielenterveysongelmaista tai muutakaan verenimijää.
Naisten kannattaa mennä treffeille vain sarjasyömäreiden kanssa. Sarjasyömäri ottaa piikkiinsä laskun maksamatta jättämisen ja nainen saa syödä ilmaisen aterian.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todella toivon, ettei kukaan, mies, nainen tai muunsukupuolinen, lähde ensitapaamiseen kotitreffeille tai edes syrjäiseen paikkaan ulos. Jopa vauvakävelyllä voi saada vasarasta päähän. Kotitreffimiehen agenda on oikeasti pahantahtoinen.
Uutta ihmistä tapaillessa oma olinpaikka kannattaa aina jakaa läheiselle. Halpa henkivakuutus.
Mä jaan läheisille myös tapaamani henkilön naamakuvan. On sitten poliisille lähtökohtaa, jos mua ei koskaan kuulu kotiin.
Sinun ei kannata käydä ollenkaan treffeillä kun noin paljon pelkäät.
Tuossa on kyse ihan normaalista varautumisesta. Sitten jos jotain tapahtuu, olet epäilemättä ensimmäisenä syyttelemässä, että miksi nainen on ollut vieraan miehen kanssa syrjäisessä paikassa? Miksi miksi miksi naiset?!
No miksi osa teistä on sellaisia, että aina pitää jollain tapaa varautua pahimpaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en antaisi sellaisen tyypin maksaa, josta en ole oikeasti kiinnostunut. En halua jäädä minkäänlaiseen kiitollisuudenvelkaan mahdollisesti epämiellyttävälle tyypille. Joten jos annan miehen maksaa, jo se itsessään on yksi luottamuksenosoitus.
Mutta näin muuten periaate on, että treffeille kysyjä maksaa. Olen mm. itse maksanut miehen elokuviin, kun teattereissa pyöri meitä molempia kiinnostanut leffa, ja ehdin kysymään ensin. No big deal.
Älkää pyytäkö treffeille kahvilaan, ravintolaan, baariin ym., jos ette ole valmiit kiinnostuksenkohteellenne tarjoamaan.
On parempi pyytää nainen suoraan kotiin, koska sillä tavalla voi esikarsia naisista pois normaalit, mieleltään terveet ja harkitsevat. Jäljelle jää vain itsetuhoiset, joilla ei ole enää mitään menetettävää. Jotka on pirikoukussa ja pöllii maksukortit, avaimet ja näkyvillä lojuvat arvoesineet. Seuraavana työpäivänä ne tulee kaveriensa kanssa avaimilla kämppään ja kantaa ulos kaiken, minkä voi muuttaa rahaksi.
Korjasin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli pitää syödä pullaa vaikka ei halua? Miksi edes tarjota, jos toinen ei sitten saisi valita vaikka leipää minkä ottaisi jos itse maksaisi?Tulee mieleen, että mies haluaa suojella omaa egoaan tarjoamalla, yrittää esittää jotain muuta kuin on (eli köyhä tai pihi). Naisen pitäisi sitten tajuta näytellä mukana ja ottaa se pulla vaikka ei yhtään tekisi mieli, jotta mies s
Ehkä tässä on käsitteen "pakkopulla" tausta 😄 pulla on otettava, halusi tai ei.
Tapailin naista jolle ilomielin tarjosin kaiken mitä hän halusi. Yhdillä treffeillä hän halusi maksaa ja ne olivat viimeiset treffit. Oli kuulemma liikaa kun söin angus härkää hänen maksamana kun olisi pitänyt ottaa halvempi annos. Itselle hänelle kelpasi kyllä aina kaikki kalliit ruuat mitä minä maksoin