Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ansiosidonnaisen lapsikorotuksen poisto lisää minun työllisyyttäni..............

Vierailija
01.02.2024 |

olen 100 prosenttinen yksinhuoltaja. Olen yli 50-vuotias, olen hakenut AKTIIVISESTI töitä vuoden, eli olen ollut vuoden työttömänä. Haluan töihin, miksi minua ei palkata, ikäni estää sen. Miten tuo lapsikorotuksen poisto auttaa minun työllisyyttäni, ei mitenkään, mutta minulta lähtee ruokarahaa 124 eur kuukaudessa pois. Äänestin Perussuomalaisia, olen pettynyt. Tiedän että muutoksia pitää tehdä, mutta mielestäni yksinhuoltajilta ei olisi saanut leikata tuota ansiosidonnaisen lapsikorotusta. Minulla ei ole puolisoa, eikä miesystävää, olen yksin ja maksan kaiken yksin.

Kommentit (253)

Vierailija
1/253 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

UP

Vierailija
2/253 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

no onko sulle maksettu palkaa lapsiluvun mukaan, anssihan perustuu palkkaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/253 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matalapalkka-aloilla kuten kaupoissa ja kahviloissa ja ravintoloissa on työvoimapula.

Vierailija
4/253 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persujen äänestäjät harvoin ajattelee asioita pidemmälle. Sentään bensa halpeni 4snt/l

Vierailija
5/253 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Innostaa menemään ansiotyöhön

Vierailija
6/253 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saahan nyt kaljaa 2 senttiä litra halvemmalla. Nou hätä

Vierailija
7/253 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne pakottaa sut puhelinmyyjäksi provisiopalkalla. Mitään et tienaa, et edes elä sillä rahalla. Mutta olet siivottu pois työttömistä. Yksinkertaista suomi nousuun. 

Vierailija
8/253 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hallitus kuvittelee että korotuksen poisto kannustaa sinua MENEMÄÄN KOKOAIKA TYÖHÖN joita hallitus kuvittelee olevan avoinna niin runsaasti että kaikkien työttömien pitää vain MENNÄ TÖIHIN

Vierailija
9/253 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten minun elämäni muuttuu mukavaksi, jos maksan enemmän veroja? Olen kyllästynyt elättämään yksinhuoltajia!

Vierailija
10/253 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jepjep, kannattiko äänestää persuja? Eihän se yhtään mitään autakaan. 

Vierailija
11/253 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten minun elämäni muuttuu mukavaksi, jos maksan enemmän veroja? Olen kyllästynyt elättämään yksinhuoltajia!

Sinulle räkänokka. Olen maksanut tähän yhteiskuntaan paljon veroja, minulla on tähän ikään kertynyt useita työvuosia ja hyväpalkkaisia sellaisia. Olen maksanut 30 vuotta veroja, joten en ole mikään sinun elättisi. Taitaa olla toisinpäin.

Vierailija
12/253 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten työmarkkinatuen lapsikorotuksen poisto vaikuttaa minun parantumiseen?

Olen ollut sairaslomalla 3v ja saan nykyään vain työmarkkinatukea, siis työkkäriä, samaa mitä työttömätkin.

Olen siis  ns. "työttömien kirjoissa" mutta työkyvytön.

Onko tässä kerjuulle lähdettävä, että saa lapsille ruokaa...

Ps. Olen myös maksanut veroja ihan kiitettävästi...

Vierailija
13/253 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä äänestit persuja? Sitä saa mitä tilaa.

Vierailija
14/253 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä äänestit persuja? Sitä saa mitä tilaa.

Tätä minäkin ihmettelen? Toisaalta mikä tahansa puolue hallituksessa olisikaan niin ei rahaa enempää ole jaettavana. Leikkauksia pitää tehdä kuitenkin.

Vierailija
15/253 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan mitenkään, koska saat kompensoinnin sossusta. Kellään perheellisellä ei ole tässä maassa niin lokoisia oltavia kuin yksinhuoltajalla. Siksi moni pari muka"eroaa" vaikka asuvatkin oikeasti edelleen samassa taloudessa. Hyöty on niin huikea, ettei kenenkään kannata elää pariskuntana 

Vierailija
16/253 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Persujen äänestäjät harvoin ajattelee asioita pidemmälle. Sentään bensa halpeni 4snt/l

Polttoaine halpeni 20 centtiä ja sillä on iso merkitys perheen kassaan, kun säästöä tulee joka päivä työmatkalta 

Sillä ei tietenkään jollekin vassutyöttömälle ole mitään merkitystä, kun et itse ole ikinä joutunut miettimään mihin palkka riittää 

Vierailija
17/253 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Matalapalkka-aloilla kuten kaupoissa ja kahviloissa ja ravintoloissa on työvoimapula.

Ja tulee pahenemaan, koska kenellekään ei anneta täysiä viikkotunteja, joten palkan lisäksi on joutunut hakemaan Kelalta täydennystä. Nyt siihenkin iskee leikkuri. Minä tein vielä viime kesänä osa-aikatöitä, mutta jatkossa en tee niitäkään.

Vierailija
18/253 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulle räkänokka. Olen maksanut tähän yhteiskuntaan paljon veroja, minulla on tähän ikään kertynyt useita työvuosia ja hyväpalkkaisia sellaisia. Olen maksanut 30 vuotta veroja, joten en ole mikään sinun elättisi. Taitaa olla toisinpäin.

Sinähän kauniisti muille ihmisille puhut. Taidat olla joikein oku työttömien puhemies

Osuiko pahastikin 

Vierailija
19/253 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun olet eläkkeellä, sinun eläkkeesi maksaa _____________(täytä puuttuva kohta).

Vierailija
20/253 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten työmarkkinatuen lapsikorotuksen poisto vaikuttaa minun parantumiseen?

Olen ollut sairaslomalla 3v ja saan nykyään vain työmarkkinatukea, siis työkkäriä, samaa mitä työttömätkin.

Olen siis  ns. "työttömien kirjoissa" mutta työkyvytön.

Onko tässä kerjuulle lähdettävä, että saa lapsille ruokaa...

Ps. Olen myös maksanut veroja ihan kiitettävästi...

No et ole. Jos olisit niin olisit eläkkeellä. Ainoa mitä olet: Olet joko niin lihava ettet pysty liikkumaan tai sitten vaan laiska 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kolme