Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tori.fi: miksi myyjät myy tuotteita uutta kalliimmalla?

Vierailija
20.11.2025 |

Tiedän, myyjä voi pyytää mitä haluaa. Ja voin jättää ostamatta. Mielenkiinnosta vain kyselen. Selailin astioita torista, ja huomasin, että saisin samoja astioita melkein halvemmalla tarjouksesta uutena. Ostaako joku sieltä tuotteita katsastamatta uuden hintatasoa? Tietysti, jos on rahaa ja ei halua uutta ostaa, mutta kyllä itse kallistun ostamaan uuden tuotteen, jos sen saa halvemmalla. 

Ps. Olisin otsikkoa muuttanut, mutta mobiili ei anna sitä jostakin syystä tehdä. 

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyjä määrittää hinnan. Jos ei miellytä, älä osta.

Vierailija
2/21 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Torissa liikkuu todella paljon tyhmiä ihmisiä. Tuurilla joku pölvästi saattaa ostaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhaan sinä sitä täältä tai mistään kysyt.   Jokainen saa vapaasti hinnoitella tuotteensa  ja nistä  VAPAAETOISETI MAKSETAAN  TAI EI... YMMÄRRÄTKÖ  🤑🤑🤑🤑

Vierailija
4/21 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Torissa liikkuu todella paljon tyhmiä ihmisiä. Tuurilla joku pölvästi saattaa ostaa.

Pysy poissa.

Vierailija
5/21 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joidenkin ihmisten koko elämä on ihmettelyä täynnä.

Vierailija
6/21 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pysy poissa.

Mistä? Oliko tämä uhkaus?

Vierailija
7/21 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne lisää tuotteisiin oman alvin + katteet ja provikat

Vierailija
8/21 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi jankkaat samaa asiaa päivästä toiseen? 

Vierailija
9/21 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole hullu se, joka pyytää vaan se, joka maksaa.

Vierailija
10/21 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tarkistan ja siksi ostan vaan kaupasta. Aina sama homma. Myyn kyllä Torissa ja kaikki saan myytyä heti.

Vierailija
11/21 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on se luulo tavaran arvokkuudesta.

Jyskin työpöytä Jyskissä alle 50 euroa myynnissä ja sama pöytä torissa käytettynä 135 euroa.

Vierailija
12/21 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi jankkaat samaa asiaa päivästä toiseen? 

Unohdit nyt vastata otsikon kysymykseen.

Vierailija
13/21 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla myynnissä limited edition naistenmekko ostettu H et M stä.Kuuluisan muotitalon  Victor & Rolf tekemä.Puoleen hintaan yrittänyt myydä jo kauan .On todella hieno ja hyvänlaatuinen.Hintapyyntöni on noin 38 euroa . Käyttämättömänä. Koko liian pieni. 

Vierailija
14/21 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myyjä määrittää hinnan. Jos ei miellytä, älä osta.

Ap kirjoitti jo aloituksessa, että hän voi jättää ostamatta.

Vierailija
15/21 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitin tosiaan aloituksessani jo, että jätän itse ostamatta. Mutta mielenkiinnosta kyselin, jos joku myyjä sattuisi kommentoimaan, miksi myy samaan hintaan tai kalliimmalla. Ostaako joku niitä, vai pyöriikö ilmoitukset siellä ns. turhaan? 

Ap

Vierailija
16/21 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitin tosiaan aloituksessani jo, että jätän itse ostamatta. Mutta mielenkiinnosta kyselin, jos joku myyjä sattuisi kommentoimaan, miksi myy samaan hintaan tai kalliimmalla. Ostaako joku niitä, vai pyöriikö ilmoitukset siellä ns. turhaan? 

Ap

Niillä on naivistinen luulo, että halukkaita ostajia on pilvin pimein. Voi olla laiskuutta myös myyjällä niin, että ei tarkista/muista tuotteen hintaa uutena, vaan roiskaisee jonkun hinnan.

Ostajana tarkistan aina, minkä hintainen tuote on uutena. Jätän minäkin ostamatta tuotteen torista, jos hinta on samaa luokkaa käytetyllä ja uudella.

Joskus teen löytöjä. Viimeksi ostin työtuolin, jonka hinta uutena on 700-1000 euroa. Torissa maksoi 100 euroa. Menin kipin kapin ostamaan sen. Verhoilu oli ehjä ja tahraton. 

Vierailija
17/21 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos myisin tavaroita torissa, niin en mä joka ikisen rekkulan uushankintahintaa rupeaisi googlettamaan. Hinnat laitan siltä miltä sattuu tuntumaan, joskus menee oikein, joskus väärin. Sori siitä.

Vierailija
18/21 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos myisin tavaroita torissa, niin en mä joka ikisen rekkulan uushankintahintaa rupeaisi googlettamaan. Hinnat laitan siltä miltä sattuu tuntumaan, joskus menee oikein, joskus väärin. Sori siitä.

Entä saatko pskahepulin, jos joku tarjoaa tuotteestasi alempaa hintaa kuin se laittamasi väärin mennyt hinta?

Vierailija
19/21 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ei ole pakko myydä niin kokeilee saako hyvän hinnan. Just ite laitoin jonkun ilmoituksen jossa hinta sama kuin uudella mutta puuttuu pari osaa (ei estä käyttämästä). Heti joku merkitsi suosikkeihin. Jos ei osta, käytän itse ja saan sitten osina myydessä moninkertaisen hinnan.

Vierailija
20/21 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jankuti jankuti. Mitä uittua sulle kuuluu mitä kukakin pyytää

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi viisi