Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuorten miesten ja naisten välille repesi ideologinen kuilu, eikä kukaan tiedä miksi

Vierailija
31.01.2024 |

Nuoret naiset ovat miehiä liberaalimpia, vasemmistoon samaistuvia, vähemmän isänmaallisia ja ympäristöarvoja korostavia.

https://www.kauppalehti.fi/uutiset/nuorten-miesten-ja-naisten-valille-r…?

Kommentit (23034)

Vierailija
7601/23034 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Miksi nainen kokee oikeudekseen lyödä miestä joka käyttäytyy tökerösti" No eihän niille yleensä tulekkaan mieleen lyödä.  Minua kohtaa miehet on käyttäytyneet tökerösti kymmeniä ja taas kymmeniä kertoja, ja ketään en ole lyönyt. Ei naiset yleensä koskaan lyö tökerösti käyttäytyviä miehiä, koska kun mies käyttäytyy tökerösti, yleensä tajuaa, ettei mies taida ihan täysillä käydä ja on ehkä vaarallinen. Silloin on naisena vain parasta paeta paikalta vähin äänin. 

Haista paska nirso akka!

Tässä oiva esimerkki. Mies käyttäytyy tökerösti. Uskaltaisitko naisena mennä lyömään selvästi raivona/sekaisin olevaa miestä? no et todella vaan lähdet karkuun. Ei tulis mieleenkään mennä lyömään.

Vierailija
7602/23034 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Miksi nainen kokee oikeudekseen lyödä miestä joka käyttäytyy tökerösti" No eihän niille yleensä tulekkaan mieleen lyödä.  Minua kohtaa miehet on käyttäytyneet tökerösti kymmeniä ja taas kymmeniä kertoja, ja ketään en ole lyönyt. Ei naiset yleensä koskaan lyö tökerösti käyttäytyviä miehiä, koska kun mies käyttäytyy tökerösti, yleensä tajuaa, ettei mies taida ihan täysillä käydä ja on ehkä vaarallinen. Silloin on naisena vain parasta paeta paikalta vähin äänin. 

Haista paska nirso akka!

Palstamies poltti päreensä. Näin siinä aina käy Kiima käy liian kovaksi :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7603/23034 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yritin löytää edes yhden uutisen feministikulkueista. Häiriköinnistä puhumattakaan. En löytänyt. Mielenilmauksia on kyllä tapahtunut äärioikeiston taholta.

Et ole tietoinen vuosittaisista vasemmiston naisvaltaisista vastamielenosoituksista?

Olisi mielenkiintoista tietää miksi lisäsit väitteen feministikulkueista, oletan että haluat hämmentää miesvihakiimassasi.

Koska joku väitti feministien kulkueilla häiriköivän miesten itsenäisyydenviettoa sankarihaudoilla. Kiimassa ole itse.

Ai nyt se onkin sitten eri asia ja hiuksia pitää halkoa.

Niin siellä on se Ei nat zeja - kulkue ja oikeistolla 612, Suomi herää tms. Loldiers of Odensin kokoontumisia. 

No aivan, vasemmistosta kirjoitettu koko ajan. Ei nasuja ja loldierssit on ymmärtääkseni vasemmistoksi laskettavaa väkeä, ääri-sellaista, ja varsin naisvoittoista porukkaa.

Toki jos haluat kutsua heitä feministeiksi niin tee kuten lystäät, minä en ole sellaista kuitenkaan väittänyt.

Hauska että te miehiä vihaavat mällírännít keksitte omianne jotta pääsette haukkumaan kanssakeskustelijoita.

Vierailija
7604/23034 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haista paska nirso akka!

Tässä oiva esimerkki. Mies käyttäytyy tökerösti. Uskaltaisitko naisena mennä lyömään selvästi raivona/sekaisin olevaa miestä? no et todella vaan lähdet karkuun. Ei tulis mieleenkään mennä lyömään.

Munkin on pakko sanoa että jos näkisin tän kadulla puhumassa samoja juttuja kun palstalla niin pelkäisin ja pakenisin. Ja soittaisin kissalanpojat perään tarkistaan ettei ole muillekaan vahingoksi....

Täällä palstalla ainoastaan uskaltaa keskustella.

T. Nainen KTM ja PS 

Vierailija
7605/23034 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole minun vastustuksesta kiinni. Meillä sattuu olemaan vielä hyvinvointivaltio, jonka toiminta perustuu tasa-arvoon. Tässä kohtaa se toteutuu siten, että varallisuudesta riippumatta kaikilla on oikeus synnyttää turvallisesti. Se on naisten, miesten ja lasten etu.

Sinäkö haluaisit, et osa joutuis synnyttää vaikka kadulla?

Siis oikeasti tällaisia perusasioita joutuu selittää jollekkin aikuiselle? Koulu on todellakin epäonnistunut joidenkin kohdalla. Harmi.

--

Mitä tasa-arvoista siinä on että toiset joutuu maksamaan sun kulut?

Naiset keskenään tasa-arvoisia. Ja tietty miehetkin, jos synnyttävät. 

Sinä pääset sinne sydänosas

Vaikka mies menee kertomaan oireistaan hoitajat vain hymyilevät maireasti (pian on yksi vähemmän) ja lääkäri kehoittaa ottamaan buranan.

Vierailija
7606/23034 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä kokemus minullakin...

T. Nainen KTM ja PS 

Yllättävää ettei naisilla ole kokemusta tökerösti käyttäytyvien naisten ahdistelusta... vähän sama kun kertoisin ettei minulla ole kokemusta miesten ahdistelusta joten ei sitä voi tapahtua.

Vierailija
7607/23034 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Feminismi nykyisessä muodossssn on puhdasta valkoinen heteromies -vihaa.

En minäkään jaksaisi miehenä kuunnella jatkuvaa sukupuoleni mitätöintiä ja syyllistämistä. Ihan kuin yhtä vähän naisena toisinpäin, mutta tätähän ei nyt kuule kun naiset on nostettu korokkeelle ja etusijalle.

Hirveää aikaa. En tiedä miten tässä vielä käy, nyt näyttää jo huonolta mm perheellistymisestä tehty tukalan hankalaa. Ja täysin tarkoituksella. Miesten ja naisten välisen luottamuksen tuhoaminen on

Eli kun nainen tekee vaikka ehdottaa miehelle jotain asiatonta, nyrkillä naamaan niin kovaa kuin lähtee. Mieshän voi aina kertoa ettei päässyt tilanteesta pois ja koki naisen käytöksen ahdistavaksi.

Tahallasi ymmärsit väärin tai et tiedä mitä itsepuolustus on. Kyseessä on tilanne jossa toinen on jo aloittanut väkivallan ja koskee luvatta ja uhkaa väkivallalla. Kyse on hengestä ja terveydestä, ei jostain limaisesta vitsistä. 

Hätävarjelun liioittelu on myös yksi termi. Siihen katsotaan syylliseksi helposti jos oikeus on sitä mieltä, että tilanteesta olisi voinut poistua. Että onnea vaan tapauksessa asiaton ehdotus vs nyrkki, kun välillä fyysisissä väkivaltatilanteissakin katsotaan puolustautumisen olleen liiallista jos toinen tulee moottorisahalla ovesta läpi.  

Vierailija
7608/23034 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä kokemus minullakin...

T. Nainen KTM ja PS 

Yllättävää ettei naisilla ole kokemusta tökerösti käyttäytyvien naisten ahdistelusta... vähän sama kun kertoisin ettei minulla ole kokemusta miesten ahdistelusta joten ei sitä voi tapahtua.

Tuota noin... Tässä nyt erityisesti kerroin että minulla on kirjoittajan kanssa sama kokemus kun kertoi, että uhkaavassa tilanteessa "Silloin on naisena vain parasta paeta paikalta vähin äänin."

T. Nainen KTM ja PS 

Vierailija
7609/23034 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi voi, vieläkin täällä jaksetaan kinastella. Ja joku mies rääkyy, kun ei syöpähoitoja kohtusyöpään ja naiset saa. Voi herran pieksut! Luultavasti sama, joka oli katkera naisille, kun ne saatoi tehdä abortin ja mies ei. 

Kyllä minäkin näin naisena mieleni pahoitin, kun lääkäri ei uskonut, vaikka menin sille valittamaan, että minulla on varmaan eturauhassyöpä :( naiset vaan jätäetään kuolemaan syöpään ja miehet hoidetan.

Siinäpä taas etuoikeutetun naisen olkiukkoja  :)

Kohtusyöpä on sinustakin siis ainoa mitä suostutaan hoitamaan? Lisäksi aiemmin oli kyse vasektomiasta, ei abortista.

Miesvihakiimassasi vain vähän muuttelet totuutta.

Voi hyvä ihme sinua tuon kiimasi kanssa :D Kiima sinne ja kiima tänne, vaikka ainoa kiimainen taidat olla s

Vain sinä otit miesvihakiimassasi olkiukoksi tuon kohtusyövän. Minä "onneton" en luule siitä mitään vaikka muuta väitätkin. Fakta on ettei miehiltä seulota syöpää ja yhteiskunnan kanta on "antaa kuolla pois" koska ei ole naisten etu että miehet eläisivät yhtä pitkään kuin naiset, kuluttaen eläkkeitään. Tämä maa menisi vararikkoon.

Mikähän vimma teillä palstanartúílla on yrittää kääntää keskustelu minuun? Osaatko selittää? Etkö osaa pysyä keskustelun aiheessa?

Vierailija
7610/23034 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haista paska nirso akka!

Meinaako mennä hermo?

Ei, taisit itse kirjoittaa tuon trolauksena ja taas juttelet itseksesi  :)

Minä ainakin käytän vähän toisia termejä kuin joku "nirso akka"

Vierailija
7611/23034 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haista paska nirso akka!

Jos olisi edessäsi niin luultavasti antaisit avokämmenellä. Sekö ei ole lyömistä?

Vierailija
7612/23034 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haista paska nirso akka!

Palstamies poltti päreensä. Näin siinä aina käy Kiima käy liian kovaksi :D

Tui tui palstanarttú, kyllä sinäkin tiedät että mä kutsun sinua spermaämpäríksi enkä nirsoksi akaksi. Vähän laajennetaan sanastoa.

Vierailija
7613/23034 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haista paska nirso akka!

Perkeleen haiseva sillipurkki! Lopeta mulattien patukan imeminen ja mene töihin!

Vierailija
7614/23034 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haista paska nirso akka!

Jos olisit edessäni, luultavasti minä ja ainakin yksi toinen kirjoittaja otettaisi äkkiä jalat alle ja pois paikalta. Ei todellakaan lähdetä lyömään. Väittäisin että ei varmaan edes tämä löis jolle kirjoitit tän.

Homa henkikulta on arvokkaampi viimekädessä ja sen varjelu tulisi ekana mieleen sinut kohdatessa.

T. Nainen KTM ja PS 

Vierailija
7615/23034 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti se voi aiheuttaa suurta voimattomuutta miten merkityksetön oikeasti on verrattuna naiseen. Tyttöjä aivopestään koko lapsuus siihen että kutista itsesi, et pysty siihen tähän etkä tuohon koska olet tyttö ja sitten kun tyttö pystyy niin se on olevinaan jokin luonnonoikku vaikka oikeasti toteuttaa sitä normaalia potentiaaliaan.

Koko miesten harhakuva omasta erinomaisuudestaan nojaa siihen että vuosisatoja/tuhansia naisia on estetty tekemästä samoja asioita kuin miehet.

Ja mitä tulee nykyiseen tutkimukseen lihasvoimastakin niin jos äiti treenaa lihaksiaan ja käyttää niitä, niin lihaskasvu periytyy tyttärelle. Joten onhan tässä naisten estämisessä ollut jopa naisen fysiikkaan ulottuvia tekijöitä joilla on yritetty surkastaa naiset hiljaisiksi ja heikoiksi miesten palvelijoiksi. Uusimpien tutkimusten mukaan liikunta on se joka muokkaa aivojen tehokkuutta ja jopa älyä sekä keskittymiskykyä. Ei ihme että naisilla oli urheilu kielletty hyvin pitkään ja ensimmäistä naismaratonaria yritettiin estää juoksemasta maratonia loppuun.

Me olemme nyt uuden ajan kynnyksellä ja tottakai se alkaa pelottaa miehiä kun ne tajuaa että niiden koko ylivoima perustuu siihen että naiset on pakotettu elämään koko elämänsä satojen vuosien ajan kirjaimellisesti toinen käsi selän taakse sidottuna että mies voisi kuvitella olevansa parempi. Mikä nöyryytys tajuta olevansa niin heikko ettei kestä edes reilua kilpailua!

Vierailija
7616/23034 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haista paska nirso akka!

Tässä oiva esimerkki. Mies käyttäytyy tökerösti. Uskaltaisitko naisena mennä lyömään selvästi raivona/sekaisin olevaa miestä? no et todella vaan lähde

Jos olisit edessäni, luultavasti minä ja ainakin yksi toinen kirjoittaja otettaisi äkkiä jalat alle ja pois paikalta. Ei todellakaan lähdetä lyömään. Väittäisin että ei varmaan edes tämä löis jolle kirjoitit tän.

Homa henkikulta on arvokkaampi viimekädessä ja sen varjelu tulisi ekana mieleen sinut kohdatessa.

T. Nainen KTM ja PS 

Ei hätää, en puhuisi persusaastan kanssa.

Vierailija
7617/23034 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietysti se voi aiheuttaa suurta voimattomuutta miten merkityksetön oikeasti on verrattuna naiseen. Tyttöjä aivopestään koko lapsuus siihen että kutista itsesi, et pysty siihen tähän etkä tuohon koska olet tyttö ja sitten kun tyttö pystyy niin se on olevinaan jokin luonnonoikku vaikka oikeasti toteuttaa sitä normaalia potentiaaliaan.

Koko miesten harhakuva omasta erinomaisuudestaan nojaa siihen että vuosisatoja/tuhansia naisia on estetty tekemästä samoja asioita kuin miehet.

Ja mitä tulee nykyiseen tutkimukseen lihasvoimastakin niin jos äiti treenaa lihaksiaan ja käyttää niitä, niin lihaskasvu periytyy tyttärelle. Joten onhan tässä naisten estämisessä ollut jopa naisen fysiikkaan ulottuvia tekijöitä joilla on yritetty surkastaa naiset hiljaisiksi ja heikoiksi miesten palvelijoiksi. Uusimpien tutkimusten mukaan liikunta on se joka muokkaa aivojen tehokkuutta ja jopa älyä sekä keskittymiskykyä. Ei ihme että naisilla

Kaunis tarina, oikeasti.

Miksi nyt tuli mieleen se naisten maajoukkue joka hävisi 15-vuotiaille pojille rumin lukemin...

Vierailija
7618/23034 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haista paska nirso akka!

Tässä oiva esimerkki. Mies käyttäytyy tökerösti. Uskaltaisitko naisena mennä lyömään selvästi raivon

No hyvä, tää helpotti mun huolta merkittävästi. Täytyykin jatkossa tukalissa tilanteissa muistuttaa vakaumuksiltaan. Aina kun ei ole edes oma mies mukana turvana liikuessa. Ja kaikkia mokomia ei sormuskaan estä lähestymästä 🙄

T. Nainen KTM ja PS 

Vierailija
7619/23034 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä todellisuudessa tämä palstamies elää, jos hän on nähnyt tapauksen jossa feministit on käyneet hulinoimassa, kun miehet ovat menneet sankarihaudoille kunnioittamaan vainajen muistoa????  Miehethän siellä haudoillakin taitaa yleensä hulinoida ja kaadella haudoilta kiviä. Onko koskaan tavattu naista noistakaan puuhista? Meillä feministeilläkin on isät/isoisät olleet sodassa ja osataan kyllä kunnoittaa sekä sankarivainajia, että veteraaneja. Kyllähän nuo tuon ajan miehet ansaitsevan paljon isomman kunnoituksen, kun nämä tämän päivän palstamiehet, jotka vain elämänsä kuluttaa vauvalla naisia haukkuen. Oon satavarma, että minun veteraani isä olisi ehkä palstamiehen jutuille lempeästi naurahtanut, mutta ollut sitten sitä mieltä, että kyllä naisten oikeuksia tulee kunnoittaa. Isä oli sitä mieltä, että tytöt ja naiset on ihan yhtä hyviä (ja vähän parempiakin) ihmisiä, kuin miehet. I

Mikä tapaus? Minun isäkö? Niin, uskon kyllä, että et ole itse saanut nauttia tasapainoisesta perhe-elämästä lapsuudessasi, ja siksi kai sinusta on tullut tuollainen? Ja uskon myös sen, että sinusta mies, joka kunnoitittaa naisia on taruolento. Sinulla ei siitä lienee ole kokemusta?  Niin erilaista elämää me ihmiset elämme. Ja niin erilaisista lähtökohdista niitä eväitä elämään saadaan. Joillekin on annettu hyvä isä, jopa niin hyvä, että palstamies luulee sitä taruolennoksi. Jollain se isä on tainnut sitten valitettavasti olla jotakin muuta ja vissiin äitikin,, kun noin kova naisviha ihmisessä on. Ikävää. sitä toivois, että kaikki ihmiset saisi syntyä toivottuina ja hyville vanhemmille. Hyvä puu kantaa hyvää hedelmää ja paha puu huonoa hedelmää. 

Olen vasta aikuisena ymmärtänyt mitä se koulun uskonnontunnilla opetettu Raamatunlause tarkoitti. Se missä sanotaan, että Jumala kostaa isien pahat teot aina kolmanteen ja neljänteen polveen. Sehän tarkoittaa juurikin sitä, että kun isä pitää perhettään pelossa ja kauhussa, oppii lapsetkin tuon tava elää ja he itsekin tekevät tuon saman karhunpalvelusen omille lapsilleen jne jne. Kunnes joku saa tuon kierteen katkaistua. Sama tämä syrjäytyminen. Kun synnyt perheeseen joka on syrjäytynyt jatkat itse samaa elämäntyyliä ja syrjäytyminen jatkuu sukupolvesta toiseen, kunnes joku ymmärtää olla jatkamatta perinnettä.  Näin lienee käynyt palstamiehelle. Katkeruus naisia kohtaan on imetty jo äidinmaidossa.....

Ihmetyttää muuten, että kun joku kehuu täällä miestä, palstamies ei edes usko, että hyvää miestä on olemassakaan, vaan luulee sitä taruolennoksi. Eikö siis hyviä miehiä olekkaan???? Palstamiehen mielestäkään?

Vierailija
7620/23034 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Feminismi nykyisessä muodossssn on puhdasta valkoinen heteromies -vihaa.

En minäkään jaksaisi miehenä kuunnella jatkuvaa sukupuoleni mitätöintiä ja syyllistämistä. Ihan kuin yhtä vähän naisena toisinpäin, mutta tätähän ei nyt kuule kun naiset on nostettu korokkeelle ja etusijalle.Hirveää aikaa. En tiedä miten tässä vielä käy, nyt näyttää jo huonolta mm perheellistymisestä t

Eli kukaan nainen missään ei ole antanut miehelle koskaan avokämmenestä? 

Tulevaisuudessa on kaunnista jos mies lataa takaisin oikein kunnolla.

Varmasti on avaria tullut. Sehän on telkkarisarjoissa ja elokuvissakin ollut ennen mukahauskaa huumoria. Enää ei niin ole. Nykyään ymmärretään sen olevan väkivaltaa eikä hauskaa. 

Keskusteltaessa seksuaalisesta ahdistelusta haluat siis keskittyä naisten lyömiseen nyrkillä. Missähän se kuilu nyt tässä on....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yksi