Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lukemattomat ihmiset sanovat että EI VILLASUKKIA joulahjaksi

Vierailija
16.12.2023 |

Ihmiset kaupungeissa asuvat lämpimissä, käytännössä jopa liian kuumissa huoneistoissa eikä tule mieleenkään laittaa mitään kamalia villasukkia. 

Kommentit (96)

Vierailija
21/96 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakastan villasukkia. 

Mitään muuta et ole ikinä sitten rakastanutkaan. 

Vierailija
22/96 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin Helsingissä villasukkia löytyy joulun jälkeen roskiksesta puoliksi avatuissa paketeissa. 

Anoppi neuloi villasukkia ja laittoi sukkien sisään setelirahaa, yleensä viisikymppisen. Roskisdyykkarit tekee hyvän tilin sukilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/96 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin Helsingissä villasukkia löytyy joulun jälkeen roskiksesta puoliksi avatuissa paketeissa. 

Onko siellä Helsingissä oikeasti niin järjettömiä ihmisiä, että eivät älyä myydä niitä? On siellä roskissa varmaan muutakin, kuten viime vuoden mallia olevat puhelimet.

Vierailija
24/96 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vegaanille ei kannata viedä. 

Vierailija
25/96 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villasukat on mainio lahja. Kutoispa  mullekin joku semmoset.

Vierailija
26/96 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, asun lämpimässä kerrostaloasunnossa ja minulla on nytkin villasukat jalassa.

27/96 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähkön hinta on ja tulee aina olemaankin  niin halpaa, ettei kukaan enää tarvitse villasukkia. Mun 90+ vanhempien asunnossa alakerrassa lämpötila on 26 astetta ja yläkerrassa 28 astetta. Siskoni asunnossa alakerrassa on 24 astetta ja yläkerrassa 26 astetta. Vain mulla hullulla, joka asuu tässä samassa taloyhtiössä, alakerrassa lämpötila on vain 20 astetta ja yläkerrassa 22 astetta. Enkä mäkään tarvitse kotona villasukkia. Ulkona kovilla pakkasilla kyllä, kun pitää viedä koira ulos. Mutta koira on jo kohta 12 v ja kun siitä aika jättää, ei munkaan tarvfitse enää mennä kovilla pakkasilla ulos. Villasukkien aika on jo ohi. Villasukkia tarvittiin silloin, kun asuinnoissa oli kylmä ja myös ulos oli pakko mennä, vaikka pakkasta oli yli 20 astetta. Ei sillä... on mulla nytkin villasukat jalassa, mutta se johtuu vain siitä, että ne lievittää ällistyttävän hyvin nivelkipuja. Paljon paremmin kuin Burana. 

Vierailija
28/96 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ansaitseeko edes lahjaa jos jos rupeaa sanelemaan, että ei halua villasukkia lahjaksi. Usein suurin osa ihmisistä osaa arvostaa itsetehtyjä villasukkia, sitä työtä ja ajastusta siinä taustalla ja ovat villasukat hyvin ihanat niin kotisukkina kuin kenkien sisällä. 

Ehkä tämä viestin avaus oli vain trolliviesti, jolla on haluttu saada "alas" muita ikävempiä keskustelunaloituksia. Jos ei ollut trolliviesti, niin toivon aloittajalle kypsymistä ja miettiä, mitä tarkoitetaan yleensä toisten kunnioittamisella ja välittämisestä.

Vierailija
29/96 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläväheksytään villasukkia. Jos ihmiset tosiaan heittää niitä roskiin niin pitää ruveta penkomaan roskiksia.

Vierailija
30/96 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä jollain ottaa koville naisten harrastukset. Hirveä viha neulovia naisia kohtaan. Rauhotu, kukaan ei tuhlaa sinuun aikaa tai lankaa!

Vierailija
31/96 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP on ajastaan jäljessä. Villasukat on trendikkäitä.

Vierailija
32/96 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan ajat jolloin isoäiti oli vielä elossa ja kutoi joka jouluksi lahjasukat. Niillä on paljon tunnearvoa ja olen itsekin yrittänyt kutoa sukkia. Lokakuusta eteenpäin mulla on villasukat jalassa päivin öin. Eipä pääse tulemaan kylmä. Ainakin mulla vanhassa kerrostalossa vähän vetää ainakin tuulisina päivinä ja lattia tuntuu kylmältä. 

Vierailija
33/96 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin asun lämpimässä kerrostaloasunnossa, mutta minulla on vähintään 10 paria villasukkia. Nukun villasukat jalassa myös. 

Ja nyt olen juuri lähettämässä 11 itseneulomaani villasukaparia Ukrainaan lähetettäväksi, osa rintamamiehille, osa lapsille ja naisille. 

Eihän kaikilla ole niitä kesämökkejä ja muita loma-asuntoja, joissa on kylmemmät lattiat.  10 paria / asukas on aivan kohtuullinen määrä villasukkia, jos on muutakin elämää kuin av-palstailu liian kuumassa kerrostaloasunnossa.

Vierailija
34/96 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villasukat ja vihreät kuulat on parhaita lahjoja. Ja gluteenirajoitteinen kun olen, iloitse Pandan Juhlapöydän konvehdeista. 

Kudon itse (sukkiakin), ja siksi osaan käyttöesinekäsitöitä myös arvostaa. Ja itse ostan omat karkitkin jouluksi, eipä tule pettymyksiä sitten. 

Miten ihmeessä jengi kehtaa lahjoista valittaa?  

Vierailija
35/96 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Villasukat on mainio lahja. Kutoispa  mullekin joku semmoset.

Jos asut Helsingissä, niin käyt vaan keräilemässä niitä roskiksista joulun jälkeen - jos tähän villasukkahulluun on uskomista.

Vierailija
36/96 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkisittepä sukkafoorumeilla, mitä loukkaantumista on, kun jengi ei arvosta "rakkaudella" väännettyjä villasukkia. Erityisesti kun miniälle "ei mikään kelpaa", vaikka toinen on vuodesta toiseen yrittänyt sanoa, että se 36 kokoa sukka ei mahdu 41 kokoiseen  jalkaan, eikä se anopin ruskea värinaailma miellytä miniää. Mutta arvostaa pitäisi, ja kyynelsilmin kiitellä vaivannäöstä. 

Vierailija
37/96 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja myös ei Vihreitä kuulia. 

Varmasti on tuhansia, jotka ei halua vihreitä kuulia tai villasukkia, mutta toisaalta on tuhansia jotka haulaa vihreitä kuulia ja villasukkia. On tuhansia, jotka EI halua viinapulloa lahjaksi ja sitten on tuhansia, jotka HALUAA viinapullon lahjaksi.

Miksi täällä jaksetaan jankuttaa, että  EI KENELLEKÄÄN lahjaksi villasukkia, ei vihreitä kuulia jne, koska joku niitäkin haluaa?. Mitä järkeä on vauvalla valittaa, ettei halua villasukkia? Eikä pitäisi suoraan sanoa sille joka niitä antaa, ettei halua sellaisia. Varmasti jokaisella joka villasukkia saa, on myös tieto siitä, kuka niitä on antamassa. Ja jos kutoja ja antaja on dementiamummo (niin kun joku tuolla alussa kommentoi) niin sille ei mitään voi, ainakaan vauvapalstalaiset. Ei se demantiamummo muista, että olet kieltäytynyt lahjasta. Ja ne sukat voit viedä kierrätykseen. Ottakoot sieltä joku joka tarvitsee. 

Avatkaa hyvät ihmiset suunne ja kertokaa sille läheiselle, joka niitä sukkia kutoo ja teille joulusta toiseen tyrkyttää, että että halua niitä. Vauvalla valittaminen ei auta. 

Sillä uslokaa tai älkää, mutta hyvin moni niitä villasukkia toivoo ja haluaa. Ei niitä voi lailla kieltää kaikilta.

Vierailija
38/96 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n villasukka-viha on tullut jo ihan kaikille selväksi. Eli voit lopettaa jo. Et varmasti saa sukkia lahjaksi. Toivottavasti et mitään muutakaan.

Vierailija
39/96 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos teillä todella on jalat ympäri vuoden kylmät, menkää kunnin lääkärille. Verenkierron ongelmat on kuolemaksi. 

Vierailija
40/96 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Villasukat ja vihreät kuulat on parhaita lahjoja. Ja gluteenirajoitteinen kun olen, iloitse Pandan Juhlapöydän konvehdeista. 

Kudon itse (sukkiakin), ja siksi osaan käyttöesinekäsitöitä myös arvostaa. Ja itse ostan omat karkitkin jouluksi, eipä tule pettymyksiä sitten. 

Miten ihmeessä jengi kehtaa lahjoista valittaa?  

Mä olen valittanut lahjoista, koska niitä on tuotu meille kielloista huolimatta. Tämä henkilö kyseli toiveita, jotta ei vahingossakaan ostaisi mitään mieluisaa tai tarpeellista. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi neljä