Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lukemattomat ihmiset sanovat että EI VILLASUKKIA joulahjaksi

Vierailija
16.12.2023 |

Ihmiset kaupungeissa asuvat lämpimissä, käytännössä jopa liian kuumissa huoneistoissa eikä tule mieleenkään laittaa mitään kamalia villasukkia. 

Kommentit (96)

Vierailija
1/96 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

5/5

Mutta uskovatko ne dementoituneet tantat jotka niitä kutoo järkeä? Ei tietenkään koska elävät jossain sadan vuoden takaisessa ajassa. 

Vierailija
2/96 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja myös ei Vihreitä kuulia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/96 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin Helsingissä villasukkia löytyy joulun jälkeen roskiksesta puoliksi avatuissa paketeissa. 

Vierailija
4/96 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ehdottomasti vihreitä kuulia ja mielellään myös villasukkia, kiitos.

Vierailija
5/96 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villasukat ovat ihana lahja! Sisällä on viileää talvisin. Tarvitseehan niitä myös kovilla pakkasilla ulkona. 

Vierailija
6/96 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin asun lämpimässä kerrostaloasunnossa, mutta minulla on vähintään 10 paria villasukkia. Nukun villasukat jalassa myös. 

Ja nyt olen juuri lähettämässä 11 itseneulomaani villasukaparia Ukrainaan lähetettäväksi, osa rintamamiehille, osa lapsille ja naisille. 

Vierailija
7/96 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa saada uudet villasukat viluisiin varpaisiin! Kiitos kaikki mummo, tädit ja kummit!

Vierailija
8/96 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiittämättömiä paskoja kaikki lahjojaan haukkuvat. 

Vierailija
9/96 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin apllä on pelkoa saada mitään lahjoja, ole huoletta.

Vierailija
10/96 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään kotitekoisia villasukkia, ku suomalaisilla pitää vähintään olla UGG-lampaannahkatossut 249 euroa.

Vierailija
11/96 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin Helsingissä villasukkia löytyy joulun jälkeen roskiksesta puoliksi avatuissa paketeissa. 

Onpa tyhmiä ihmisiä, jos heittävät sukat roskiin. Ne voi lähettää Ukrainaan. 

Vierailija
12/96 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle saa antaa kaikki villasukat ja vihreät kuulat!

Vierailija
13/96 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä villasukat aina kelpaavat. Vaikka sisällä tarkenisi, villasukka on paikallaan talvella kengissä.

Kumisaappaissahan villasukkaa on käytettävä aina.

Vierailija
14/96 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa aivotonta toimintaa. Jos ei itse käytä, niin antaisi jollekin tai veisi vaatekeräykseen. 

Vierailija
15/96 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä toivon ainakin kymmeniä villasukkia! 

Vierailija
16/96 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet erehtynyt. Eihän niitä kaupunkiASUNNOISSA ole tarkoitettu käytettäväksi. Niitä pidetään pakkasella ulkokengissä, jotta jalkoja ei palele.

Se on yksi palstahullu joka sitä täällä vouhottaa. Muuten on paljon ihmisiä, jotka maksavat aika paljon saadakseen hyvät villasukat tai kutovat niitä itse.

Toiset sitten vaan kateellisena katsovat kauniita malleja kirjoista ja netistä, kuten täältä https://www.merjadesign.com/

Vierailija
17/96 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi lähettää suomalaiset villasukat Ukrainaan, koska siellä arvostetaan ja on tarve.

Vierailija
18/96 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en taas toivo muutakun villasukkia vaikka niitä onkin jo jokunen sata paria, erivärisiä, eripaksuisia ja eripituisia.  Jokapäivä ja yö on villasukat jalassa, ollu jo 60vuotta..  Aina on ollut kylmät jalat, ja ne lämmittää kunhan on thermosukat alla.. Eivätkä luista eivätkä kulu kun on pikkusukat alla.. 

Vierailija
19/96 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tänävuonna tilannut 4 villasukat ja saanut 2 paria lahjaksi. Ihan parhaat! Mulla on levottomat särkevät jalat ja villasukat auttaa siihenkin.

4 paria noista olen vienyt lomataloomme koska siellä on laattalattiat.

Lisääkin vastaanotan!

Vierailija
20/96 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan villasukkia. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kolme