Lukemattomat ihmiset sanovat että EI VILLASUKKIA joulahjaksi
Ihmiset kaupungeissa asuvat lämpimissä, käytännössä jopa liian kuumissa huoneistoissa eikä tule mieleenkään laittaa mitään kamalia villasukkia.
Kommentit (96)
Vierailija kirjoitti:
Ap villasukkapsykoosi päällä, ei ota lääkkeitään.
Ootas kun aatto menee niin alkaa se selitys miten on taas heittänyt roskiin yököttäviä lahjoja ja julistaa ettei kukaan...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin Helsingissä villasukkia löytyy joulun jälkeen roskiksesta puoliksi avatuissa paketeissa.
Onpa tyhmiä ihmisiä, jos heittävät sukat roskiin. Ne voi lähettää Ukrainaan.
Helsingissä myös esim. VVA ry ottaa näitä mielellään vastaan (Vailla vakinaista asuntoa ry).
Vierailija kirjoitti:
Mulle ehdottomasti vihreitä kuulia ja mielellään myös villasukkia, kiitos.
Villasukat jonkun itsetehty on parempi lahja kuin kallis lahja kun ne on joku joka välittää tehny rakkaudella juuri sinulle
Mä tykkään villasukkalahjasta, samoin mun mies tykkää. Itse en osaa kutoa, mutta onneksi hyvä ystävä kutoo. Hän pyytää 10e langoista/pari. Maksan sen mielelläni. Systeri kutoo ilmaiseksi, lähettää aina jouluna :).
Minä sain tori.fi kautta ilmaiseksi käytettyjä villasukkia. Olin niistä todella iloinen. Antakaa ihmeessä eteenpäin villasukkia jollekin joka niitä tarvitsee tai laittakaa jonnekin keräyksiin. Sääli, jos niitä laitetaan roskiin.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin Helsingissä villasukkia löytyy joulun jälkeen roskiksesta puoliksi avatuissa paketeissa.
Joku koditon voi olla onnellinen, jos jätätte kaupungin roskikseen, joita kaivelevat.
Asun ihan lämpimässä omakotitalossa kaupunkialueella. Pidän villasukkia joka ikinen päivä. Siis myös kesähelteillä. Toivon joka joulu, että saan uudet sukat.
Toisena lahjatoiveenani on Pandan juhlapöydän konvehdit, koska se on ainoa hyvä konvehtirasia.
Lukemattomat? - Itse en muista missä muualla kuin tällä palstalla, olisin edes joskus kohdannut, jonkun, joka olisi halunnut kertoa, ettei hän halua saada lahjaksi villasukkia.
Uskovainen mies
Mä en anna villasukkiani lukemattomille ihmisille. 😡
Vierailija kirjoitti:
Mä en anna villasukkiani lukemattomille ihmisille. 😡
Oikein,. Ei helmiä sioille kannata antaa....
Uskovainen mies
Helsimgissä on kuulemma heittäneet roskiin puoliksi avattuja paketteja, joissa oli ollut kultaharkkoja. Poliisin selvityksissä oli varmistettu, että lahjan saaja olisi toivonut villasukkia.
Sakot olivat melkoiset väärin suoritetusta kierrättämisestä.
Lukeminen kannattaa aina.
Fiksu arvostaa itse tehtyjä villasukkia.
Lukemattomuus tyhmentää.
Lahjan saajalla ei ole valitusoikeutta. Lahja on lahja, antajan käsissä.
Villasukat ja vihreät kuulat tänne!
terveisiä porvoosta, sainpa taas uunotettua tähänKIN turhaan ketjuun näinkin paljon vastaajia tuhlaamaan omaa aikaansa joka on poissa nyt muusta, mitä olisitte voineet tehdä iloksenne.
-ap-
Villasukissa on kantapäässä reikä. kyllä kelpaisi uudet ja jos vielä saisi itse kudotut, niin ne olisi kaikkein parhaat
Tyhmyys, nuoriso kulkee kangastossuissa kesät talvet olisi fiksua pyytää mummoa kutomaan napakat villasukat edes niihin.
Vierailija kirjoitti:
On tainneet olla käytettyjä, paketoitu, mikset ottanut ja antanu niitä, jotka tarvii ?
Vierailija kirjoitti:
Olet erehtynyt. Eihän niitä kaupunkiASUNNOISSA ole tarkoitettu käytettäväksi. Niitä pidetään pakkasella ulkokengissä, jotta jalkoja ei palele.
Se on yksi palstahullu joka sitä täällä vouhottaa. Muuten on paljon ihmisiä, jotka maksavat aika paljon saadakseen hyvät villasukat tai kutovat niitä itse.
Toiset sitten vaan kateellisena katsovat kauniita malleja kirjoista ja netistä, kuten täältä https://www.merjadesign.com/
Sinäkö sääntöjä jakelet ? Talvisin asunnot voi olla viileitä, itse käytän.
Villasukat ihana lahja!