Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syökö täällä joku tyyliin 100€/kk? Mitä syöt päivän aikana?

Vierailija
09.11.2023 |

Tarkasti siis. Jotenkin tuntuu mahdottomalta, alle 25€/vko!

Kommentit (19709)

19701/19709 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään outo päivä: aamiainen kahvia, lounas yksi pizzaviipale (yli jäänyt), päivällinen kaksi paahtoleipää kahdella paistetulla kananmunalla ja puolikkaalla öljyyn säilötyllä latva-artisokalla (saatu).

Oli työ ja tuska saada artisokkapurkki auki. Siinä on erilainen, korkeareunaisempi kansi kuin lasitölkeissä yleensä. Mun oiva kannenaukaisijani ei yltänyt siihen "hammastaan". Kuuma vesi lopulta auttoi.

Onpa isoja artisokkia, melkein nyrkin kokoisia, siksi vain puolikas. Eihän sitä meinannut saada purkista edes ulos, miten lie saatu sisään. On niitä vielä useampi.

Kampin Pimu

19702/19709 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pimu, kuinka iso se artisokkapurkki oikein on?

Sulla oli kovin italialainen päivä... Älä hukkaa sitä öljyä 😂

(oikeasti, sitä voi käyttää moneen asiaan...)

Kiusa se on pienikin kiusa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
19703/19709 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyn aika ajoin muistuttamassa, että tehtävä on helppo, kun ostaa vain sellaisia ruoka-aineita, joiden kg-hinta on max 2 eur. Luonnollisesti osa tuotteista on halvempia, joten lisäksi on vara ostaa 6,99 eur kg lihaa tai papuja. tuossa kategoriassa on valinnanvaraa ja munia kanssa. Tällä hintasysteemillä jää kuin itsestään pois kalliit leivät ja leikkeleet sekä turhat pullat ja muut. Itse laihtuu mutta kukkaro ei.

Vierailija
19704/19709 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

S k e kirjoitti:

Jahas, omaa viestiä ei saa lainata.

Mistä kaupasta saa banaanin 5 sentillä?

Jätin merkkaamatta mitä olen mistäkin hankkinut.

"Ilmaisia" eli ruokajakelun kompostikasasta pelastettuja: valkosipulijuustoleipä, banaani, herkkusienet, perunat, jäävuorisalaatti.

Halvalla: pavut oli 4prk/1€ Prismassa joskus syksyllä, tortillat -30% tokmanni, tomaatti -50% tokmanni, karkit -50% tokmanni, coleslaw'n kaali tarjouksessa 0,69€/kg. Kokis 24plo/11,90€.

Jos selaat taaksepäin, niin taisin tiistaina hakea noita jämiä, siellä on se laskuperiaate. Jotain 15senttiä per tuote (esim. banaaniterttu), eli jos tertussa oli 5 banaania, niin yksi bansku 3senttiä, pyöristin viiteen.

Mä ostin banskuja joskus s-kaupan eiliset tähdet -laarista 2 kg 0,60. Juu juu oli osassa jo ruskeita pilkkuja, mutta en mä niitä kuorineen syö, toivottavasti ei muutkaan ;D

Kvinoaa en oo vielä tehnyt, saati maistanut. Hauska huomata, että on kuitenkin tuttu tuote.

-winner-

Vierailija
19705/19709 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

jahas, menipä lainaus hassusti tuossa edellä. Ei kyllä koskaan tiedä mitä Vauvan lainaukset tekevät ;DDDD

-winner-

Vierailija
19706/19709 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pystyy jos haluaa. Joka toinen kk menee alle 100!/kk ja joka toisena sitten enemmän kun näen kavereita ja käydään ravintoloissa. Ei toki ole pakolliset nuo ravintolakäynnit tai että kanan jauhelihan sijaan ostankin poronkäristystä kotiin. Varsinkaan jos ahmin sen kerralla enkä jaa vaikka lihamääriä 50g/päivä tms. Lihoja tai kalliita raaka-arvoja voi aina korvata halvemmilla ja määritellä itse sen ruoka-annoksensa hinnan.

Mut joo pystyy, mut mun ei oo pakko. Lomalla syön aina ravintoloissa.

19707/19709 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jahas, menipä lainaus hassusti tuossa edellä. Ei kyllä koskaan tiedä mitä Vauvan lainaukset tekevät ;DDDD

-winner-

Liika ennustettavuus tekisi elämästä tylsää ;-D

Kiusa se on pienikin kiusa

19708/19709 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

S k e kirjoitti:

Pimu, kuinka iso se artisokkapurkki oikein on?

Sulla oli kovin italialainen päivä... Älä hukkaa sitä öljyä 😂

(oikeasti, sitä voi käyttää moneen asiaan...)

No ehkä mä vähän liioittelin mut isoja kokonaisia ne on. Reilun puolen kilon tölkki, 530 grammaa näemmä.

Kampin Pimu