Mitä ostaisit joulumyyjäisistä?
Löytyi vain vanhoja ketjuja tästä aiheesta. Mitä tänä päivänä ostaisitte joulumyyjäisistä? Onko edelleen vain syötävät ja neuleet suosituimpia vai onko tullut jotain uutta mitä voisit ostaa?
Kommentit (109)
Likaiset ja reikäiset joulusukat kuuden vuoden takaa.
Käsitöitä ja leivonnaisia, kransseja ym koristeita voisin ostaa MUTTA vain järkihinnalla. Nykyään joulumyyjäiset on pettymys, kun kaikki on ylihinnoiteltua niin en osta mitään. Leivon mieluummin kakkuni itse.
Havupallo tai -kranssi olisi kiva.
Vierailija kirjoitti:
Käsitöitä ja leivonnaisia, kransseja ym koristeita voisin ostaa MUTTA vain järkihinnalla. Nykyään joulumyyjäiset on pettymys, kun kaikki on ylihinnoiteltua niin en osta mitään. Leivon mieluummin kakkuni itse.
Ylihinnoiteltua, eli hinnoiteltu niin että tekijälle jää jotain käteen.
Eli niitä perinteisiä aina vaan....
Maustekakun. Ei tartte olla iso, mutta voilla leivottu sekä korkeintaan eilinen. Voin maksaa max.20e.
Ostaisin saaristolaisleipää ja lusikkaleipiä. En oikeastaan mitään ns. tavaraa.
Mistä sen tietää, missä on joulu myyjäiset? Siitähän voisi laittaa kaupan tuulikaappiin ilmoituksen.
Joku jo sanoikin: taatelikuivakakun. Ehkä jonkin lahjaksi sopivan kynttiläsetin.
Laserleikattujen vanerikorvakorujen kyllästyspiste on saavutettu, joten niiden valmistamisen voi lopettaa. Muutamat olen saanut lahjaksi ja olen surutta laittanut kiertoon.
Mainostaminen on kaiken a ja o. Kaikessa toiminnassa.
Olen ostanut aiemmin havukranssin ja kynttilöitä, tuskin nytkään ostaisin muuta.
Itse en ostaisi mitään syötävää kun ei tiedä minkälainen nenänkaivaja leipoja on tai mitä tuholaisia kaapeissa mönkii.
Käsitöitä, etenkin lahjaksi kelpaavia. Neuleita, koruja, kivoja liinoja, pussukoita tms. Parasta on jos myyjä on esim itse ideoinut lahjakokonaisuuksia.
Joulukortteja jos ehtii vielä lähettää.
Joulukoristeita, käsityönä tehtyjä. Rakastan esimerkiksi jouluisia tonttu- / eläinkoristeita, joka vuosi lipaston päälle on löytynyt uusi ihanuus.
Hinnat pitävät olla järkeviä mutta maksan kyllä käsitöistä ihan selkeästi enemmän kuin kauppojen kiinakrääsästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ylihinnoiteltua, eli hinnoiteltu niin että tekijälle jää jotain käteen.
Hmm, jos joku kävystä tehty tonttu maksaa tyyliin 8 egeä, niin ei ole ihan hinnoittelu osunut nappiin. Tai taatelikakku 25 euroa, ryöstöä.
Joka pöydässä samat leivonnaiset ja havukranssit, kynttilät ja villasukat :D
Lapaset