Kirjoita tähän sen koulun nimi missä sinua on kiusattu
Ja voit myös kertoa miten sinua on siellä kiusattu?
Kommentit (956)
Helsingin Suomalainen Yhteiskoulu.
Pieksämäen Yhteislyseo, kiusaajina "opettajat".
Voitte itse laskea, minä vuonna olen yläastetta käynyt, jos olen vuonna 1981 syntynyt.
N81
Luonetjärven ala-aste ja tikkakosken yläaste 1992-1998
Pakilan ala-aste
Sipoonjoen koulu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meilahden yläaste. En kerro tarkemmin.
N81
Tietenkään et kerro, koska olet raukkamainen. NIinkuin kiusatut yleensä ovat. Et edes täällä anonyymina uskalla sanoa kuin koulun nimen.
Mitä me siitä nimestä? Vuosi voi olla -71 tai 2003.
Mutta piti päästä sanomaan ja sitten mielialalääkkeet nassuun.
Ahaa, kiusaaja ilmoittautui mukaan keskusteluun
Niinpä, eikä paljasta edes koulua, jossa kiusannut. Kiusaajat ovat tutkimusten mukaan heikkoja laumasieluja.Niiden on pakko pärjätäkseen kerätä ympärilleen "hovi" itseäänkin heikommista yksilöistä.
Nakkilan yhteiskoulu
Kirjoitin äsken mutta kommenttini ei näköjään tullut perille niin kirjoitan uudestaan. Pikkukylän sisäsiittoinen oppilaitois, jos olet muualta muuttanut niin varmasti tulee turpaan näiltä peltilusikka perseessä syntyneiltä kommareilta kun kehtaatkin muuttaa heidän korkeutensa kanssa samalle paikalle. Kiusaaminen ei rajoitu pelkästään kouluun vaan myös nettiin, kadulle ja kauppaan, ihan sama onko kesä vai joulu. Jos erehdyt sanomaan kiusaajia kusipäiksi niin tulee hirveä haloo ja uhkaillaan että haastavat oikeuteen, vaikka itse ovat kylväneet julkisesti nettiin miten *kiusaajan etunimi ja sukunimi* on h****a, menkää kaikki haukkumaan sitä paskiaista"
Kiitos vaan ihan älyttömästi niistä vuosista, toivon elämäänne kaikkea paskaa.
Vierailija kirjoitti:
Pääkiusausmuoto oli nostattaa uhri (opetuksen varjolla) pystyyn tai taululle ja aloittaa kymmenien minuuttien nöyryytys. Myös raivoaminen ja jopa käsiksi käyminen kuuluivat "menetelmiin". Ainakin, historia, matematiikka, musiikki, ruotsi...
Harjulan ala-aste ja keskustan yläaste, molemmat Järvenpäässä. Muutettiin pois 8. luokan puolivälissä, kiitos siitä, äiti <3
Pakilan yläaste. Enkä todellakaan kerro tarkemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pääkiusausmuoto oli nostattaa uhri (opetuksen varjolla) pystyyn tai taululle ja aloittaa kymmenien minuuttien nöyryytys. Myös raivoaminen ja jopa käsiksi käyminen kuuluivat "menetelmiin". Ainakin, historia, matematiikka, musiikki, ruotsi...
Pohdimmekin aivan asiallisesti onko mielenterveyden menetys opettajan ammatin syy vai seuraus.
Vierailija kirjoitti:
Nakkilan yhteiskoulu
Kirjoitin äsken mutta kommenttini ei näköjään tullut perille niin kirjoitan uudestaan. Pikkukylän sisäsiittoinen oppilaitois, jos olet muualta muuttanut niin varmasti tulee turpaan näiltä peltilusikka perseessä syntyneiltä kommareilta kun kehtaatkin muuttaa heidän korkeutensa kanssa samalle paikalle. Kiusaaminen ei rajoitu pelkästään kouluun vaan myös nettiin, kadulle ja kauppaan, ihan sama onko kesä vai joulu. Jos erehdyt sanomaan kiusaajia kusipäiksi niin tulee hirveä haloo ja uhkaillaan että haastavat oikeuteen, vaikka itse ovat kylväneet julkisesti nettiin miten *kiusaajan etunimi ja sukunimi* on h****a, menkää kaikki haukkumaan sitä paskiaista"
Kiitos vaan ihan älyttömästi niistä vuosista, toivon elämäänne kaikkea paskaa.
*siis kiusatun etunimi & sukunimi, piti kirjoittaa. Tulee jo kirjoitusvirheitä kun alkoi taas vituttamaan niin paljon
Nastolassa kiusattiin eräässä koulussa. Koulun nimeä en halua kertoa mutta... Koulukiusaajat eivät koskaan joutuneet vastuuseen teoistaan.
Kannuksen yläaste 2000-luvun alkupuolella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pohdimmekin aivan asiallisesti onko mielenterveyden menetys opettajan ammatin syy vai seuraus.
milloin kävit koulusi, noin suunnilleen? Aika kauan sitten kuitenkin, kun koulua ei ole ollut vuoden 1974 jälkeen. Erään ruotsin opetatjan tapana oli kyllä nälviä ja osoittaa nuorten tyhmyys... kieltä hän ei oikein ehtinyt opettaa
Havukosken yläaste vuosina -93-95. Huoriteltu, nössötelty, pilkattu, ivattu, naurettu ja eristetty porukasta. Ja paljon muuta.
Meilahden yläaste. En kerro tarkemmin.
N81